Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Uit elkaar (update 26-8)

<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 24 Jun 2014 08:30

Re: Als je partner bevriend is met een vrouw...

Sterkte Lookie!! Het is niet niks allemaal.. doe je verhaal wanneer en óf je er behoefte aan hebt!
<<

Anoniem110

Bericht 24 Jun 2014 08:31

Re: Als je partner bevriend is met een vrouw...

Heel veel sterkte Lookie wat ontzettend naar. Ik wens je ook veel kracht voor de komende tijd om alles in goed overleg te kunnen regelen. Zeker omtrent jullie zoontje.
<<

Didi

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 91

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:33

Bericht 24 Jun 2014 08:33

Re: Als je partner bevriend is met een vrouw...

Wat verdrietig Lookie, veel sterkte :hug:
2011
2015
<<

Anoniem199

Bericht 24 Jun 2014 09:16

Re: Als je partner bevriend is met een vrouw...

Verdrietig om te lezen Lookie, heel veel sterkte!
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 24 Jun 2014 09:39

Re: Als je partner bevriend is met een vrouw...

Sterkte Lookie, wat een verdrietige beslissing. Sterkte met het nieuws steeds maar weer te moeten vertellen en alles te regelen en het daarnaast te gaan accepteren voor jezelf.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9774

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 24 Jun 2014 10:00

Re: Als je partner bevriend is met een vrouw...

Jeetje Lookie, fijn dat er nu wel een beslissing is en dat hij nu wel echt zijn gevoel heeft getoond. Maakt het echter niet minder verdrietig en ik wens je heel veel sterkte toe :hug:
<<

Noor

Major Yipyapper

Berichten: 2834

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:24

Bericht 24 Jun 2014 11:03

Re: Als je partner bevriend is met een vrouw...

Sterkte Lookie
Luuk: 07-09-2012
Nora: 15-07-2014
<<

Anoniem321

Bericht 24 Jun 2014 11:41

Re: Als je partner bevriend is met een vrouw...

Sterkte met alles, Lookie! Je kunt nu wel verder, maar er zal ook nog heel wat op je af komen.
<<

Anoniem125

Bericht 24 Jun 2014 12:28

Re: Als je partner bevriend is met een vrouw...

Wat heftig. Ik heb het hele topic net gelezen en wat me vooral opviel is dat hij jouw gevoelens niet serieus neemt en dat jullie niet communiceren. Dit lijkt me meer de kern van het verhaal, dan het feit dat hij bevriend is met een vrouw. Zo zonde dat zoveel relaties hierop stuk gaan. Práát met elkaar, lúister naar elkaar, heb geduld met elkaar, wees liefdevol naar elkaar toe en probeer elkaar te begrijpen. Op deze manier kom je natuurlijk steeds verder van elkaar af te staan. Zeker als je samen een kind hebt vind ik dat je een verantwoordelijkheid draagt om je relatie te laten werken en om elkaars gevoelens serieus te nemen.
<<

Pleun

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 746

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:18

Bericht 24 Jun 2014 12:29

Re: Als je partner bevriend is met een vrouw...

:palm: Bedankt, Zure Mat, bedankt voor deze waardevolle aanvulling....
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 23:54

Bericht 24 Jun 2014 12:38

Re: Als je partner bevriend is met een vrouw...

Sterkte met alles wat de komende tijd komen gaat Lookie! Fijn dat het toch ook als een opluchting voelt.

Wat zure mat zegt is toch ook gewoon zo Pleun? Lookie heeft haar best gedaan maar haar (ex)vriend wilde daar niet in mee gaan en dat vind ik ontzettend laf, zeker als je ook een kind hebt. Hij wilde nu pas praten op het moment dat het zo ver is dat het einde van hun relatie is aangebroken.
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Anoniem66

Bericht 24 Jun 2014 12:55

Re: Als je partner bevriend is met een vrouw...

Zure Mat schreef:Wat heftig. Ik heb het hele topic net gelezen en wat me vooral opviel is dat hij jouw gevoelens niet serieus neemt en dat jullie niet communiceren. Dit lijkt me meer de kern van het verhaal, dan het feit dat hij bevriend is met een vrouw. Zo zonde dat zoveel relaties hierop stuk gaan. Práát met elkaar, lúister naar elkaar, heb geduld met elkaar, wees liefdevol naar elkaar toe en probeer elkaar te begrijpen. Op deze manier kom je natuurlijk steeds verder van elkaar af te staan. Zeker als je samen een kind hebt vind ik dat je een verantwoordelijkheid draagt om je relatie te laten werken en om elkaars gevoelens serieus te nemen.


Jammer alleen dat hij dat niet doet.

Sterkte Lookie!
<<

Anoniem125

Bericht 24 Jun 2014 13:04

Re: Als je partner bevriend is met een vrouw...

Nee, maar dat vind ik dus wel frappant. Zoiets ontstaat natuurlijk niet van de ene op de andere dag. Als mijn man niet meer met mij zou willen praten, of mijn gevoelens zou wegwuiven, dan zou ik dat niet over mijn kant laten gaan. Ik zou er dan alles aan doen om tot hem door te dringen. Wij hebben er beiden voor gekozen om een relatie aan te gaan, en zelfs een huwelijk aan te gaan, en ik vind niet dat je de ander dan zomaar kunt negeren. Het is een keuze die je maakt, sámen. Begrijp nooit zo goed hoe iemand een kind kan verwekken bij een vrouw om dan vervolgens niet meer te investeren in de relatie. Iedereen weet toch dat zonder communicatie en empathie voor elkaar een relatie op de lange termijn gedoemd is te mislukken?
<<

Anoniem66

Bericht 24 Jun 2014 13:05

Re: Als je partner bevriend is met een vrouw...

Je hebt kennelijk geen idee hoe dat gaat. Maakt ook niet uit, maar heb er dan niet zo'n hard oordeel over.
<<

Anoniem125

Bericht 24 Jun 2014 13:08

Re: Als je partner bevriend is met een vrouw...

Nee inderdaad ik heb geen idee. Gelukkig niet! Kan me er ook niet zoveel bij voorstellen eigenlijk, dat je in een relatie zit samen, zonder dat er wezenlijk contact is. Zelf vind ik dat de kern van een relatie, dus zonder dat zou ik het niet eens meer echt een relatie noemen.
<<

Anoniem66

Bericht 24 Jun 2014 13:13

Re: Als je partner bevriend is met een vrouw...

Nou, houden zo
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 24 Jun 2014 13:27

Re: Als je partner bevriend is met een vrouw...

Zure Mat schreef:Nee, maar dat vind ik dus wel frappant. Zoiets ontstaat natuurlijk niet van de ene op de andere dag. Als mijn man niet meer met mij zou willen praten, of mijn gevoelens zou wegwuiven, dan zou ik dat niet over mijn kant laten gaan. Ik zou er dan alles aan doen om tot hem door te dringen. Wij hebben er beiden voor gekozen om een relatie aan te gaan, en zelfs een huwelijk aan te gaan, en ik vind niet dat je de ander dan zomaar kunt negeren. Het is een keuze die je maakt, sámen. Begrijp nooit zo goed hoe iemand een kind kan verwekken bij een vrouw om dan vervolgens niet meer te investeren in de relatie. Iedereen weet toch dat zonder communicatie en empathie voor elkaar een relatie op de lange termijn gedoemd is te mislukken?


Denk je dat ik dat wél over mijn kant heb laten gaan? Denk je dat ik niet alles heb geprobeerd om tot hem door te dringen? Maar weet je, laat maar. Ik heb geen zin om hierover een discussie te voeren op dit moment.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9774

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 24 Jun 2014 13:43

Re: Als je partner bevriend is met een vrouw...

Zeker ook niet doen Lookie.
<<

Anoniem278

Bericht 24 Jun 2014 14:12

Re: Als je partner bevriend is met een vrouw...

Nee inderdaad ik heb geen idee. Gelukkig niet! Kan me er ook niet zoveel bij voorstellen eigenlijk, dat je in een relatie zit samen, zonder dat er wezenlijk contact is. Zelf vind ik dat de kern van een relatie, dus zonder dat zou ik het niet eens meer echt een relatie noemen.


Zure Mat, ik zou echt liever in een relatie zitten met iemand die moeite heeft met contact, dan met iemand die zich zo verheven voelt boven alles en iedereen dat ze in een topic van een ANDER die een heel lastig feit moet zien te verwerken moet laten weten hoe geweldig ze is...

Lieve Lookie, heel veel sterkte. Wat dapper dat je zoveel hebt geprobeerd en wat rot dat het nu zo gelopen is, ik hoop dat je goede en lieve mensen om je heen hebt om je op te vangen en je te steunen....
<<

Anoniem125

Bericht 24 Jun 2014 14:18

Re: Als je partner bevriend is met een vrouw...

Lookie, je hoeft ook geen discussie te voeren, maar ik vind het gewoon zo apart hoe sommige relaties verlopen. Maar ja, daar heb jij natuurlijk nu niks aan. Ik wens je veel sterkte de komende tijd en hoop dat jullie - voor jullie zoontje - een goede regeling kunnen treffen. Dat zou, naar mijn bescheiden mening, op dit moment op nummer 1 van jullie prioriteitenlijstje moeten staan.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 24 Jun 2014 15:13

Re: Als je partner bevriend is met een vrouw...

Sterkte Lookie!
<<

Anoniem55

Bericht 24 Jun 2014 16:33

Re: Als je partner bevriend is met een vrouw...

Lookie, ontzettend vervelend om te lezen hoe het gelopen is. Heel veel sterkte! :hug:
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 24 Jun 2014 18:39

Re: Als je partner bevriend is met een vrouw...

Luce schreef:Nou, houden zo


Idd. Lekker zo houden.

Lookie... Nogmaals veel sterkte!
<<

SDL

Kletskop

Berichten: 906

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:27

Bericht 24 Jun 2014 19:33

Re: Als je partner bevriend is met een vrouw...

Sterkte!! Wat ontzettend vervelend.... Wat ik me afvraag: heeft hij wel gevoelens voor die "vriendin"?
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5096

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 24 Jun 2014 19:36

Re: Als je partner bevriend is met een vrouw...

Wat rot voor jullie lookie! Veel sterkte!

Kunnen jullie nu wel goed praten over hoe dit verder te regelen?
:heart: :heart: 2011
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers