Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Afvaltopic #2

<<

Anoniem304

Bericht 24 Mrt 2015 16:10

Re: Afvaltopic #2

Het sport weer komt er wel weer aan. Zaterdag een wandeltocht van ruim 14km. doen!
<<

Anoniem193

Bericht 24 Mrt 2015 16:23

Re: Afvaltopic #2

Ja dan gaat het goed. Dat deed ik afgelopen week. ;)
Dan is het 1 koekje en dan ook klaar. Dat is niet elke avond een dikke gevulde koek hoor. Eigenlijk nooit. Gewoon een reep van ww of 2 toffees of twee snoepje uit de trommel van de kids. Of een stukje chocola, 1 bonbon oid.
<<

Anoniem304

Bericht 24 Mrt 2015 16:48

Re: Afvaltopic #2

Toppie.

Ik ga er ook weer voor. ^^
<<

Anoniem193

Bericht 24 Mrt 2015 16:53

Re: Afvaltopic #2

Doe dat!
Je kan het, maar dat weet je zelf ook, want je hebt er ook al een mooi stuk afgekregen.
<<

Anoniem304

Bericht 24 Mrt 2015 16:56

Re: Afvaltopic #2

Ja klopt, ik kan het ook wel. Zeker de hele zomer vorig jaar ging het perfect, had er helemaal geen moeite mee.

Maar in de winter, `s avonds op de bank. Pfff..
<<

Anoniem193

Bericht 24 Mrt 2015 17:04

Re: Afvaltopic #2

Cotton schreef:Ja klopt, ik kan het ook wel. Zeker de hele zomer vorig jaar ging het perfect, had er helemaal geen moeite mee.

Maar in de winter, `s avonds op de bank. Pfff..


Snap het helemaal. ik sta niet voor niks vanaf oktober nagenoeg stil :palm:
<<

Anoniem304

Bericht 25 Mrt 2015 11:57

Re: Afvaltopic #2

Ja, stom is dat he!

Maar er is weer 0,3 af! :D
<<

Anoniem193

Bericht 25 Mrt 2015 11:59

Re: Afvaltopic #2

Cotton schreef:Ja, stom is dat he!

Maar er is weer 0,3 af! :D


:banaan: :banaan: :banaan:
<<

Anoniem186

Bericht 25 Mrt 2015 14:57

Re: Afvaltopic #2

Ieder begin is goed!!

Hier ging het afvallen een beetje erg langzaam. Ik moet toch nog een goede balans vinden, dat vind ik soms wel lastig.

Er was nu wel weer 2 kg af, maar dat kwam door m'n buikgriep. Wat dus waarschijnlijk vooral vocht tekort zal zijn. Maar het was stiekem toch wel leuk om dicht bij m'n doel te zijn.
<<

Corretto

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 239

Geregistreerd: 02 Okt 2013 13:45

Bericht 25 Mrt 2015 15:20

Re: Afvaltopic #2

Yayyyy, er zit weer wat leven in dit topic! Hier gaat het gezond eten medium. Verder al een week niet gesport, heel slecht. Maarrrrrrrr: vanavond hockeyen, waarschijnlijk in de regen - dat voelt wel extra goed denk ik, haha.

Alibi, lekker bezig!
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 25 Mrt 2015 15:36

Re: Afvaltopic #2

Oooh, dames! Ik zit op 58 kg! Ik krijg de laatste tijd echt superveel complimentjes over mijn figuur :-) Superblij mee. En ik vind ook dat je een verschil ziet; aan mijn buik en in mijn gezicht. Afgelopen zaterdag hadden we een feestje en ik hoorde verschillende vrienden tegen mijn vriend zeggen dat hij 'zo'n lekker wijveke heeft opgeschaard". Mijn avond kon niet meer stuk, haha.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem304

Bericht 17 Apr 2015 10:01

Re: Afvaltopic #2

Fijn Slakje!

Ik ben weer 0.2 kwijt. Ga er nu weer streng voor. Zondag wel direct een verjaardag, maar ik ga voor de jarige een cake bakken en dan neem ik daar een stukje van i.p.v. een stuk taart.
<<

Anoniem273

Bericht 17 Apr 2015 21:31

Re: Afvaltopic #2

Mijn winterklilo's moeten er ook af. Ik wil weer terug naar 58 kg dus er moet 4 kg af.
Ik ga zo veel mogelijk fietsend naar m'n werk, minder snoepen en m'n gezonde maaltijden weer oppakken. Oh en shredden :) Elke ochtend, ik start morgen.

Slakje, goed bezig!
Ikweetjenaamnietcotton; mooi dat er alweer een halve kilo af is! Toch een lekker begin :)
<<

Anoniem304

Bericht 17 Apr 2015 21:34

Re: Afvaltopic #2

Hahahaha. IkweetjenaamwelAzi.
<<

Anoniem273

Bericht 18 Apr 2015 10:11

Re: Afvaltopic #2

Nog maar 3 kg trouwens, scheelt weer! Hield vast veel vocht vast van al dat gesnack de laatste drie weken :) Heb net geshred, ging super!
<<

Anoniem304

Bericht 20 Apr 2015 08:54

Re: Afvaltopic #2

Super goed Azi!

Ik ben sinds vrijdag ook alweer 0.6 kilo kwijt. Het gaat weer lekker nu en dan is het ook makkelijker om door te zetten.
<<

Anoniem273

Bericht 20 Apr 2015 09:53

Re: Afvaltopic #2

Goed bezig, Yadira! Fijn he, om in the flow te zitten?
Ik heb gisteren over geslagen maar vanochtend weer geshred. Ging echt heel goed, behalve opdrukken maar daarbij heb ik de hoop al bijna opgegeven dat ooit te kunnen haha.
M'n man wil voortaan 's ochtends hardlopen met me, gaan we starten met les 1 van Start to Run. Ben benieuwd. Het shredden komt dan op een lager pitje denk ik, of 's avonds nog.
<<

Anoniem186

Bericht 20 Apr 2015 10:10

Re: Afvaltopic #2

's Ochtends lopen lijkt me echt heerlijk! Helaas hier niet haalbaar met de kinderen. Tenzij ik om 05.00 uur ga, maar dat vind ik toch iets te overenthousiast, haha.

Na een weekend vol gevreet ga ik vanaf vandaag ook weer van start. Ik blijf maar op die 62 kg hangen, zo jammer.

Weten jullie nog goede buikspieroefeningen voor je onderbuik? Het is een beetje blubber en dat wil ik trainen. Door dat buikje lijk ik dikker dan ik ben en dat vind ik jammer.
<<

Anoniem193

Bericht 20 Apr 2015 10:16

Re: Afvaltopic #2

Goed bezig Azi en Yadira!
Azi, persoonlijk denk ik dat shredden en hardlopen wel wat veel is om tegelijk te doen. Zeker omdat je nu begint met hardlopen, je hebt ook rustdagen nodig.

Jans: Het is heel vervelend, maar je kunt je buik niet specifiek trainen om alleen daar zichtbaar strakker te worden. Om je buik strakker te krijgen, zul je je algehele vetpercentage naar beneden moeten zien te krijgen. Je kunt wel hele sterke buikspieren hebben, maar zolang je vetpercentage niet naar beneden gaat, zal je buik aan de buitenkant slap blijven.
<<

Anoniem186

Bericht 20 Apr 2015 10:19

Re: Afvaltopic #2

Maar er zullen toch wel oefeningen zijn die gericht zijn op je onderbuik? Ik ga ook nog wel even Googlen.
Afvallen ben ik sowieso aan het doen, dat dat niet plaatselijk kan, snap ik wel. Maar dat hoeft ook niet.
<<

Anoniem163

Bericht 20 Apr 2015 10:22

Re: Afvaltopic #2

Ik heb ook dat geblubber onderaan, maar volgens mij is dat gewoon overtollig vel waar de vorm uit is?
Of zou afvallen dan ook helpen?

Mijn buikspieren zijn opzich wel te doen vlg mij.
<<

Anoniem273

Bericht 20 Apr 2015 10:24

Re: Afvaltopic #2

Alibi, ik denk ook dat het veel is. Alhoewel Shredden voor mij wel heel gemakkelijk gaat, ik doe het al heel lang. Ik vind Shredden zo fijn omdat je echt allerlei spiergroepen traint.
Heb al eerder hard gelopen maar kwam toen maar tot les 8 ofzo. Vind er weinig aan dus ben benieuwd of ik het kan volhouden. De omgeving is hier wel ontzettend mooi, wie weet helpt het. En dat we samen gaan starten :)
<<

Anoniem273

Bericht 20 Apr 2015 10:26

Re: Afvaltopic #2

Jans schreef:Maar er zullen toch wel oefeningen zijn die gericht zijn op je onderbuik? Ik ga ook nog wel even Googlen.
Afvallen ben ik sowieso aan het doen, dat dat niet plaatselijk kan, snap ik wel. Maar dat hoeft ook niet.


Met Shredden level 1 zit er een buikspieroefening bij speciaal voor je 'pouch', velletje onderin. Je moet dan met je knieën opgetrokken op je rug liggen, armen naast je en dan breng je je onderrug iets omhoog door je benen langzaam omhoog te tillen. Hmm, kan het slecht uitleggen haha.
<<

Anoniem304

Bericht 20 Apr 2015 10:31

Re: Afvaltopic #2

Ik wilde ook graag gaan hardlopen, maar heb zulke slechte knieën dat ik dat ik me daar toch maar niet aan ga wagen. Slappe banden, niks aan.
<<

Anoniem186

Bericht 20 Apr 2015 10:50

Re: Afvaltopic #2

Geen idee, Stof, maar het valt te proberen! Ik heb striemen op m'n onderbuik, dus de rek is er wel uit ja. Maar wellicht valt het nog een beetje te trainen. Ik ga het gewoon proberen.

Azi, ik kan je wel volgen hoor. Vanavond ga ik het proberen.

Jammer is dat, Yadira. Maar dan kan je het idd beter niet doen. Ik doe zelf naast hardlopen (en yoga) ook aan aquajoggen, misschien is dat iets voor je? Je verbrandt er echt knetter veel calorieën mee en het is niet belastend voor je gewrichten.
VorigeVolgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers