Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Wat doen jullie met je kindje op een regenachtige dag?

<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 10 Sep 2013 11:04

Wat doen jullie met je kindje op een regenachtige dag?

Wij hebben vandaag eerst de hond uitgelaten.
Daarna samen de was opgevouwen. L speelt altijd ook goed zelf we hebben ook al even gedanst en achter elkaar door de kamer gekropen. Straks gaan we eten en dan gaat ze slapen. Vanmiddag is mijn oppaskindje er.

Wat doen jullie op een regenachtige dag als vandaag?
29 augustus 2012
27 februari 2016
18 juni 2020

Mijn blog
Mamajezzblog
Instagram
<<

Anoniem124

Bericht 10 Sep 2013 11:14

Re: Wat doen jullie met je kindje op een regenachtige dag?

Jouw kind is even oud als die van mij. Hoe doe je dat, samen de was opvouwen? Klinkt handig namelijk :thumbup: .
<<

Anoniem33

Bericht 10 Sep 2013 11:19

E is lekker bij de gastouder vandaag, als ze thuis geweest was dan hadden we waarschijnlijk geknutseld, cake gebakken, met de poppen gespeeld én boekjes gelezen...
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 10 Sep 2013 11:19

Normaal zet ik dan haar Playmobil midden in de kamer, het kasteel, de school, de kampeerwagen, wat ze wil, en dan gaat ze lekker spelen. Vandaag staat de televisie wat meer aan. Ze was gisteren niet helemaal fit, dus toen heeft ze al een pyjamadagje gehad, nu gaat het wel wat beter maar nu moet ze straks weer een prik bij het consultatiebureau. Dus ik ben even wat makkelijker.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem171

Bericht 10 Sep 2013 11:20

Knutselen, kleien, vingerverven, stickers plakken, koekjes bakken, tent bouwen onder de tafel, picknicken in de woonkamer, huishouden, naar IKEA/ tuincentrum, tv kijken, ochtend in bed hangen, iPad, dansen, verkleden, naar Ballorig, bij iemand op de thee, winkelen, eten koken, boodschappen doen.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 10 Sep 2013 11:21

Cheese schreef:Jouw kind is even oud als die van mij. Hoe doe je dat, samen de was opvouwen? Klinkt handig namelijk :thumbup: .

Haha niet! Zij trekt alles uit de wasmand voor mij en als ik het heb opgevouwen leg ik het buiten haar bereik :p
29 augustus 2012
27 februari 2016
18 juni 2020

Mijn blog
Mamajezzblog
Instagram
<<

Anoniem135

Bericht 10 Sep 2013 11:22

Normaal gaan we iets bakken,of knutselen etc. Vandaag was ze om 03.15 al wakker dus ze is nu vreselijk moe en vroeg of ze een spelletje mocht doen op de laptop,dat is ze nu aan het doen,wepboek ofzo heet het :) Ben vandaag iets makkelijker als anders ;)
<<

Anoniem134

Bericht 10 Sep 2013 11:41

Normaal gaan we wat spelen, knutselen of iets bakken (ze helpt een klein beetje mee)

Nu ligt ze languit op de bank, ze is moe maar wil niet gaan slapen. Ze ligt een kabouter plop film te kijken.
Vanmiddag gaan we op visite bij haar tante.
Laatst gewijzigd door Anoniem134 op 10 Sep 2013 11:50, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem75

Bericht 10 Sep 2013 11:46

Tv kijken, kleuren/verven/kleien, samen 'huishouden' doen.

Nu regent het hier ook en S. ligt nu languit op de bank naar Z@ppelin te kijken. Hij heeft ook nog steeds wat koorts dus tv is het enige op dit moment wat hem interesseert.
<<

Anoniem 82

Bericht 10 Sep 2013 11:49

Toevallig vanmorgen eerst naar peuterdans geweest, een proefles. Dus dat kwam mooi uit met dit weer. Verder hebben we net samen staan afwassen en ze is nu even aan het spelen. Als het niet te hard regent wil ik vanmiddag nog even naar buiten toe, even een rondje lopen of plassen stampen ofzo. En ik denk dat ik nog even verf of tegenspullen tevoorschijn haal straks, ook altijd leuk!
<<

Anoniem97

Bericht 10 Sep 2013 11:57

Van alles.
Vandaag zijn ze met de duplo en lego aan het spelen en hebben ze zitten kleuren.
Ook staat de tv iets langer aan dan normaal omdat ik nog niet helemaal fit ben.
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 10 Sep 2013 11:59

M. heeft een tekening gemaakt, met duplo gespeeld en is nu aan het stofzuigen :P
M:21072011
J :08012014
<<

Kwak

Yipyapper

Bericht 10 Sep 2013 12:01

We knutselen nu voor de jarige oma morgen.
Vanmiddag gaat ze bij een vriendinnetje spelen.
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Anoniem32

Bericht 10 Sep 2013 12:24

Vanmorgen huishouden gedaan. Mijn zoontje heeft wat geholpen en tv gekeken en gespeeld.
Nu net even samen gegeten. En nu zitten we weer lui op de bank. Hij kijkt zappelin en ik ben dit aan het schrijven.
Normaal heeft hij school maar vandaag is een studie dag.
Zo meteen nog even naar mijn moeder toe. Lopend hebben we meteen wat frisse lucht vandaag.
<<

PoesjeMauw

Noob

Bericht 10 Sep 2013 12:29

Ze vooral overal vanaf plukken, waarschuwen en voor de 100e keer vertellen dat de bank geen "trampline" is zoals hun beweren. Tja, 2 tegen 1 ...
<<

PoesjeMauw

Noob

Bericht 10 Sep 2013 12:31

In de ideale wereld lezen we boekjes, bouwen we treinen, stapelen we blokken, eten we en doen we een middagdutje.
<<

Anoniem16

Bericht 10 Sep 2013 13:00

Happydobby schreef:M. heeft een tekening gemaakt, met duplo gespeeld en is nu aan het stofzuigen :P

Stuur hem daarna ff hierheen ;)

Wij hebben al boodschappen gedaan lekker in bad geweest en straks cake bakken
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 10 Sep 2013 13:09

Wij doen ook altijd samen stofzuigen, hij met de franse slag en ik doe dan de hoekjes en de stukken die hik heeft gemist. Heel handig aangezien ik eigenlijk niet mag stofzuigen. Zelfde met dweilen. Hij heeft een kleine dweil die ik nat maak en hij gaat mij voor en ik dweil na. Vaatwasser in en uitruimen doen we ook samen. Hij geeft het aan en doet het in de kast. En we ruimen m samen in.
Verder lezen we veel boekjes, puzzelt hij, kijkt hij dora/diego, kleuren/knutselen/duplo/dansen. Als het droog is laten we de hond uit en stampt hij in plassen.
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

teletascha

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Bericht 10 Sep 2013 13:30

Vandaag eerst naar de hema gaan ontbijten voor 1 euro.
Daarna naar bristol gereden om schoenen te kopen voor haar voor een bruiloft volgende maand. Thuis boterham gegeten en daarna gekleid, en nu ligt ze te slapen.
Afbeelding
Afbeelding
<<

miss22

Noob

Bericht 10 Sep 2013 14:04

Wij zijn vanmorgen ff op de koffie geweest bij een vriendin van mij en hebben daar een broodje meegegeten.

Nu hangt J lekker op zijn stoeltje voor de tv en ik op de bank achter de laptop.
Heb weinig puf om wat te ondernemen (*** schaam, inmiddels ruim 40wk zwanger)
Afbeelding

Afbeelding

Terug naar Zwangerschap & kinderen