Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Moderatortopic

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 20 Dec 2020 20:24

Re: Moderatortopic

Heb even een aantal topics aangeklikt en bij de meeste zag ik nu niks, maar hier dus weer wel:

Afbeelding

Echt geen idee waar dit nou weer vandaan komt!
❤ 7 juni 2018
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 20 Dec 2020 20:26

Bij mij zijn de advertenties idd veel groter

Afbeelding
30-04-2017
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 20 Dec 2020 20:28

Wij zijn wel bezig met de advertenties. Niet dat we willen dat ze groter worden, maar in heel veel topic e.d. Staan helemaal geen advertenties. We merken dat de inkomsten heel sterk achteruit lopen, dus we zijn aan het kijken of we het kunnen veranderen dat er in elk topic onderaan een mini advertentie staat.
Echter komen er nu steeds meer grote advertenties en dus blijkbaar ook video’s online.

We zijn hier nog wel mee bezig om dit aan te passen, want dit is ook absoluut niet prettig.

Hopelijk is het snel weer helemaal optimaal.

Edit: ik heb wel gemerkt dat die grote advertenties in de mobiele versie (waar ik 99% vd tijd mee forum) niet zichtbaar is.
Wellicht even een tipje voor diegene die dit vervelend vindt, totdat het is opgelost.
<<

Anoniem304

Bericht 20 Dec 2020 20:33

Hoeveel geld is er per maand nodig om fatsoenlijk te draaien eigenlijk?
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 20 Dec 2020 20:36

Minimaal €25. Dat redden we tot nu toe elke maand. Maar we hebben wat slechte dagen gehad waarop er nog geen 30 cent aan advertentie-inkomsten waren. Van die kleine advertenties die we normaal gesproken overal hebben, en die in de mobiele versie bij mij in elk geval nog steeds zichtbaar is, heeft niemand last. Dus we zijn even aan het kijken of het op elke pagina mogelijk is om te plaatsen.

Ik verwacht dat dit op korte termijn wel weer goed staat.
<<

Anoniem304

Bericht 20 Dec 2020 20:52

Ik snap dat jullie forumsters niet om geld willen vragen, maar als jullie een donatielink aan kunnen maken en die in een moderator topic zetten kan daar eventueel zo nu en dan gedoneerd worden. Dan vraag je er niet om en staat het gewoon open. Ik wil best zo nu en dan 1 of 2 euro 'droppen' en denk dat ik echt niet de enige ben.
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 20 Dec 2020 21:00

Maar we hebben het geld niet nodig, want we redden het op dit moment prima met het geld van de advertenties. Alleen door de dip die we zien, zijn we nu aan het kijken of we die advertenties overal kunnen toepassen op de juiste grootte. Zodat de inkomsten constant blijven en we alles gewoon met de advertentie-inkomsten kunnen blijven betalen.
Want er is normaal toch geen enkel probleem met de advertenties? Ze staan niet in de weg toch? En groot of irritant zijn ze volgens mij normaal ook niet. Dan is het zonde dat er mensen voor gaan betalen terwijl we het op zich best prima redden.
<<

Anoniem295

Bericht 20 Dec 2020 21:03

Ik had net een grote hellofresh advertentie in beeld, geen filmpje. Maar zolang het onderaan de pagina blijft, en niet ergens bovenaan of tussendoor, heb ik er geen probleem mee.
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 20 Dec 2020 21:08

Maple schreef:Ik had net een grote hellofresh advertentie in beeld, geen filmpje. Maar zolang het onderaan de pagina blijft, en niet ergens bovenaan of tussendoor, heb ik er geen probleem mee.

Voor zover ik weet staan de advertenties alleen helemaal onderaan de pagina’s.
Zelf wil ik die ook niet bovenaan, of midden in een pagina hebben.
Echter vind ik het formaat die ik nu zie bij de desktopversie echt veel en veel te groot, dus wat mij betreft gaan ze echt weer terug naar hoe het was en hoe ik ze nog steeds zie ik de mobiele versie. Gewoon klein onderaan in het midden van de pagina.
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 20 Dec 2020 21:11

Burgemeester Nicky schreef:Wij zijn wel bezig met de advertenties. Niet dat we willen dat ze groter worden, maar in heel veel topic e.d. Staan helemaal geen advertenties. We merken dat de inkomsten heel sterk achteruit lopen, dus we zijn aan het kijken of we het kunnen veranderen dat er in elk topic onderaan een mini advertentie staat.
Echter komen er nu steeds meer grote advertenties en dus blijkbaar ook video’s online.

We zijn hier nog wel mee bezig om dit aan te passen, want dit is ook absoluut niet prettig.

Edit: ik heb wel gemerkt dat die grote advertenties in de mobiele versie (waar ik 99% vd tijd mee forum) niet zichtbaar is.
Wellicht even een tipje voor diegene die dit vervelend vindt, totdat het is opgelost.

Ik heb ze ook met de mobiele versie.
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 20 Dec 2020 21:14

Sawadee schreef:
Burgemeester Nicky schreef:Wij zijn wel bezig met de advertenties. Niet dat we willen dat ze groter worden, maar in heel veel topic e.d. Staan helemaal geen advertenties. We merken dat de inkomsten heel sterk achteruit lopen, dus we zijn aan het kijken of we het kunnen veranderen dat er in elk topic onderaan een mini advertentie staat.

Oké, dat kan. Ik zie ze zelf nog niet. Maar we zijn er sowieso mee bezig en dit zal niet blijvend zijn.
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 20 Dec 2020 21:19

Burgemeester Nicky schreef:
Sawadee schreef:

Oké, dat kan. Ik zie ze zelf nog niet. Maar we zijn er sowieso mee bezig en dit zal niet blijvend zijn.

Nee maar misschien wel handig om te weten toch?
Afbeelding
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 20 Dec 2020 21:22

Yes, thnx voor de screenshot.
<<

Anoniem308

Bericht 20 Dec 2020 22:21

Ja dit heb ik ook, heeeel irritant die enorme advertenties.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 20 Dec 2020 23:18

Ik dacht dat het aan mij lag! Maar het is niet bij alle topics of zelfs verschillende pagina’s binnen een topic hetzelfde..
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Patsy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 20 Dec 2020 23:28

Ik heb dat ook. Heel irritant.
💙 25 februari 2014
💙 5 juni 2015
<<

Anoniem304

Bericht 20 Dec 2020 23:58

Ik heb het niet trouwens haha
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 21 Dec 2020 08:53

Ik heb steeds een kerst advertentie onderaan. Vind 't wel gezellig.
Lieve kleine man. 01-04-2017
Lief klein meisje. 22-09-2020

Afbeelding

Afbeelding
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 21 Dec 2020 16:22

Hoe is het vandaag met de advertenties?
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 21 Dec 2020 16:53

Groter dan dat het was, kleiner dan gisteren.
Minder irritant. Filmpjes heb ik nog niet gezien.
30-04-2017
<<

Patsy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 21 Dec 2020 17:08

Kees schreef:Groter dan dat het was, kleiner dan gisteren.
Minder irritant. Filmpjes heb ik nog niet gezien.

Exact dit.
💙 25 februari 2014
💙 5 juni 2015
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 22 Dec 2020 20:10

Hee het is winter!
Lieve kleine man. 01-04-2017
Lief klein meisje. 22-09-2020

Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem295

Bericht 23 Dec 2020 09:08

Ik word nog steeds heel vaak uitgelogd op mijn telefoon. Ik had het even gemist maar hebben jullie al kunnen ontdekken waar dat aan kan liggen? iPhone, desktopmodus.
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 23 Dec 2020 12:55

Maple schreef:Ik word nog steeds heel vaak uitgelogd op mijn telefoon. Ik had het even gemist maar hebben jullie al kunnen ontdekken waar dat aan kan liggen? iPhone, desktopmodus.

Nee, helaas. We kunnen niks vinden om dit aan te passen.
Zelf zit ik ook altijd via mijn iPhone te forummen (mobiele versie) en heb er zelf praktisch nooit last van dat ik uitgelogd wordt.
Wat ik zelf weleens merk is wanneer ik van WiFi naar 4G ga en weer terug dat ik daarna soms uitgelogd ben. Weet niet of dit herkenbaar is?
Verder kunnen we er helaas niks aan doen. Sorry.
Mocht je wellicht wat specifiekere kenmerken hebben, dat je een soort van patroon kunt vinden wanneer je wordt uitgelogd etc dan is dat altijd goed om te delen. Want wellicht kunnen we gerichter gaan kijken als er wat meer duidelijkheid is wanneer het probleem precies ontstaat.
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 23 Dec 2020 13:23

Hier ook nog steeds zeer regelmatig.
Het ging ongeveer een week geleden even een paar dagen wat beter (zeg nog maar 2x p/dag uitgelogd). Nu steeds weer nagenoeg elke keer als ik het forum check. Ik ben dan eerst gewoon nog ingelogd en ongeveer het 2e of 3e topic dat ik open, is het raak. Ik merk het dan omdat ik opeens op de 1e pagina terecht kom ipv bij de laatste reactie. Dan moet ik dus weer opnieuw inloggen.
Hier ook iPhone.
VorigeVolgende

Terug naar Forumzaken