Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Moderatortopic

<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 27 Apr 2021 09:50

Re: Moderatortopic

Lijkt me goed! Daarom destijds het topic in eten en drinken al veranderd 😁
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 29 Apr 2021 16:19

Carrie schreef:Wellicht een rare of stomme (hihi) vraag maar kunnen al die ‘stomme vragen’-topics niet aangepast worden naar algemeenvragentopic-algemeen, algemeenvragentopic-reizen etc? Want het zijn helemaal geen stomme vragen. Dit is al langer een ergernis van mij maar misschien ben ik de enige.

Edit: of gewoon: vragentopic-pijler. Klaar.

Excuses voor de late reactie. De topics zijn toentertijd niet door ons geopend, dus er is niet echt een eenduidige titel die deze topics vertegenwoordigen.
Wat we wel kunnen doen is in deze specifieke topics de titel dusdanig aanpassen dat het in elk geval in de titel al duidelijk is in welke pijler het topic thuishoort. Is dat wat?
<<

Anoniem301

Bericht 29 Apr 2021 16:49

Ja dat is fijn maar vooral als het stomme dan weggehaald wordt!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 29 Apr 2021 16:54

Ik erger me er niet aan, maar zou het prima vinden als ze allemaal 'Vragentopic - Pijlernaam' heten of zoiets, wat Savi ook oppert. Lijkt me heel duidelijk.
Lieve kleine man. 01-04-2017
Lief klein meisje. 22-09-2020

Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem301

Bericht 04 Mei 2021 15:06

Hoi moderators, lukt het nog om de topicnamen aan te passen?
<<

Burgemeester Fiep

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 04 Mei 2021 15:13

We hebben hier een stukje over opgenomen in de statistieken, Carrie. Omdat de topics niet van ons zijn, pakken we het even democratisch aan :)
<<

Anoniem304

Bericht 04 Mei 2021 15:17

Hoeveel stemmen zijn er nodig?
<<

June

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 04 Mei 2021 15:19

Ik ben voor, maar een optie zou ook kunnen zijn om gewoon in al die pijlers een nieuw topic te openen, want dan zit je ook niet aan het topic van iemand anders. Dat zou iemand met een rebels karakter en een belang ook kunnen doen in theorie.
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 04 Mei 2021 15:21

Ja inderdaad, kan er niet gewoon een sticky (heet dat zo?) vragentopic bovenaan in elke pijler komen te staan?
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem304

Bericht 04 Mei 2021 15:26

June schreef:Ik ben voor, maar een optie zou ook kunnen zijn om gewoon in al die pijlers een nieuw topic te openen, want dan zit je ook niet aan het topic van iemand anders. Dat zou iemand met een rebels karakter en een belang ook kunnen doen in theorie.

Ik was het al bijna een beetje van plan. :smile:
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 04 Mei 2021 15:40

De mensen die tegen de naamswijziging zijn, kunnen dan wel elke keer het stomme-vragen-topic uppen. Dat is een reëel risico.

♥♥

insta: perron.26
<<

Anoniem304

Bericht 04 Mei 2021 15:41

Elliot schreef:De mensen die dan tegen de naamswijziging zijn, kunnen dan wel elke keer het stomme-vragen-topic uppen. Dat is een reëel risico.

Als het dan ook maar echt stomme vragen zijn. :^^:
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 04 Mei 2021 15:42

He shit ik had m’n reactie net geëdit (ge-edit?) omdat ik me ergerde aan de dubbele “dan”.

♥♥

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 04 Mei 2021 15:44

Ik kan me haast niet voorstellen dat iemand echt tegen een nieuw vragentopic is. Tenzij er iemand gewoon zin heeft om te rellen.
❤ 7 juni 2018
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 04 Mei 2021 15:54

Bliss schreef:Ja inderdaad, kan er niet gewoon een sticky (heet dat zo?) vragentopic bovenaan in elke pijler komen te staan?

Ook handig ja 👌🏼
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 04 Mei 2021 15:57

Iemand heeft wel al de titel van het stomme vragen topic bij zwangerschap en kinderen aangepast laatst. Wat is dat dan?
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem304

Bericht 04 Mei 2021 15:59

Zora schreef:Iemand heeft wel al de titel van het stomme vragen topic bij zwangerschap en kinderen aangepast laatst. Wat is dat dan?

Dat hoefde schijnbaar niet democratisch. :nerd:
<<

June

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 04 Mei 2021 16:02

June is een baas

Zora schreef:Iemand heeft wel al de titel van het stomme vragen topic bij zwangerschap en kinderen aangepast laatst. Wat is dat dan?

Een topicopener kan zelf die titel wijzigen zonder toestemming. Net als je de titel van een post gewoon kunt veranderen.
<<

Anoniem301

Bericht 04 Mei 2021 17:24

Burgemeester Fiep schreef:We hebben hier een stukje over opgenomen in de statistieken, Carrie. Omdat de topics niet van ons zijn, pakken we het even democratisch aan :)

Ok. Dat even hier melden was wel fijn geweest dan hadden we een duidelijke update 🙂

Ik ga even zoeken naar die statistieken want ik snap ook niet zo goed wat daarmee wordt bedoeld. Wellicht heel simpel maar ik denk dan pas gewoon even aan?
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 04 Mei 2021 17:28

Ja dat kun jij wel denken carrie maar als de moderators zo ineens jouw topictitel aanpassen omdat bijv June zit te mekkeren dat ze het een stomme titel vindt (dit is puur hypothetisch maar ik zie June er wel voor aan), dan is er een kans dat jij ook denkt ‘wtf?’.
#teammaple🍁
<<

June

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 04 Mei 2021 17:31

Burgemeesters, ik voel me onheus bejegend door UN. Wat gaan jullie daaraan doen?
<<

Anoniem303

Bericht 04 Mei 2021 17:32

Ik snap niet waarom hier zo’n heel ding gemaakt van moet worden? Voor de overzicht van het forum kan het stomme vragen topic in iedere pijler toch prima aangepast worden naar ‘Algemeen vragentopic - Naam pijler’? En dan idd sticky maken. Waarom zo een poeha.

Het Stomme vragen topic in lichaam en gezondheid was van mij, ik wijzig hem zelf wel want ik vind het in elk geval een beetje een geneuzel.
<<

Anoniem303

Bericht 04 Mei 2021 17:35

Ohja dat kan dus mooi niet, dat topic is aangemaakt onder m’n oude naam. Burgemeesters, kunnen jullie dat topic wijzigen naar ‘Algemeen vragentopic - Lichaam en Gezondheid’?

En misschien in de openingspost even toevoegen: ‘Hier kun je terecht met alle vragen die je geen eigen topic waardig vindt.’ Of zoiets.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 04 Mei 2021 18:06

June schreef:Burgemeesters, ik voel me onheus bejegend door UN. Wat gaan jullie daaraan doen?

https://www.wehkamp.nl/app/product/1674 ... =pdp_share
#teammaple🍁
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 04 Mei 2021 20:55

Rixt schreef:Ik snap niet waarom hier zo’n heel ding gemaakt van moet worden? Voor de overzicht van het forum kan het stomme vragen topic in iedere pijler toch prima aangepast worden naar ‘Algemeen vragentopic - Naam pijler’? En dan idd sticky maken. Waarom zo een poeha.

Het Stomme vragen topic in lichaam en gezondheid was van mij, ik wijzig hem zelf wel want ik vind het in elk geval een beetje een geneuzel.

Nou, poeha? Ik vind het eerder een beetje vreemd om te vragen of topictitels van topics die door andere forummers zijn aangemaakt kunnen worden aangepast. Natuurlijk gaat het om topics die door velen gebruikt worden, maar het is toch niet aan de burgemeesters om daar zomaar aan te sleutelen? Er zijn geen regels over hoe topics mogen heten. Vervelend voor Carrie dat zij de titels niet prettig vindt, uiteraard. Ik snap alleen niet waarom je dat zou willen veranderen. Er worden wel vaker topics geopend met titels die ik niet zou kiezen. Ik kan daar niet echt wakker van liggen.

♥♥

VorigeVolgende

Terug naar Forumzaken