ahhh balen Isla!!

@all: hier even een kleine update van mij. Ik ben gister bij de gyn geweest.
Hij zei eigenlijk gelijk al dat hij niet te snel door wilde naar de volgende stap. Maar hij wilde wel samen met mij een plan maken waar ik ook achter stond, omdat hij me niet wilde dwingen zijn plan te trekken, dus dat is wel fijn.
Hij stelde voor om een berekening te maken met hoeveel % kans ik heb per maand op een spontane zwangerschap. En aan de hand daarvan gingen we verder kijken. Hier bleek 53,6% uit te komen. Hartstikke hoog dus. Hij zei al dat IUI daar geen grotere kans aan zou geven.
Hij wilde nog 6 maanden clomid voorschrijven, maar ik heb dat terug onderhandeld naar 3 maanden. Dus als ik uiterlijk maart niet zwanger word dan gaan we vanaf april kijken naar IUI of zelfs IVF (maar net waar de meeste kansen in liggen voor ons) Hier hebben we het dan nu ook verder nog niet over gehad. Ik hoop natuurlijk gewoon dat ik voor die tijd zwanger ben.
Hij geeft het gewoon echt een hele goede kans dat ik met clomid gewoon zwanger ga worden maar snapt ook wel dat ik het vertrouwen een beetje kwijt ben.
Heb even lekker zitten huilen zegt hij: Tissues, waar zijn die tissues. Ja alle vrouwen beginnen bij mij altijd spontaan te huilen, weet niet wat dat is

. Wel een fijne man, die lekker weet hoe je je op je gemak moet voelen.