Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Problemen om op website te komen

<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 06 Sep 2013 19:03

Problemen om op website te komen

Hi, wat is nu het officiële adres van dit forum. Als ik http://www.zegmaaryes.nl intyp, dan krijg ik een foutmelding en ook als ik er http:// voor zet, dus doe het nu via Google, maar dat moet makkelijker kunnen :razz:

Edit: dit is het adres waar ik terechtkom dan bij de foutmelding http://www.zegmaaryes.nl/cgi-sys/defaultwebpage.cgi en dit is de foutmelding zelf

Not Found

The requested URL /cgi-sys/defaultwebpage.cgi was not found on this server.
Apache/2.4.4 (Ubuntu) Server at www.zegmaaryes.nl Port 80
Afbeelding
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 06 Sep 2013 19:21

Re: Problemen om op website te komen

Hoe ben je nu op de site terecht gekomen dan? En via welke browser forum je?
Volgens mij heb ik nog van niemand anders te horen gekregen dat de website slecht/niet te bereiken is.

De officiele website is gewoon www.zegmaaryes.nl
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 06 Sep 2013 19:28

Nu door te zoeken op google en dan ook niet via de index maar via een pijler. Ik forum nu via Firefox.
Afbeelding
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 06 Sep 2013 19:43

Waarschijnlijk helpt het om je cookies/browsergeschiedenis te verwijderen. Hij denkt nog dat de site een doorschakeling is naar yescafe.

Je kunt het ook proberen door naar www.zegmaaryes.nl// of www.zegmaaryes.nl/index.php te gaan
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 06 Sep 2013 23:01

Ik forum wel via Internet Explorer anders, dat lijkt wel goed te gaan :-)
Afbeelding
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 07 Sep 2013 18:08

Het zijn vrij makkelijke handelingen om te doen hoor. De kans is ook zeer groot dat daar het probleem zit.
Maar via een andere browser forummen is ook een optie ja.

Terug naar Forumzaken