Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Tijdelijk minder aanwezig

<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 06 Sep 2013 08:38

Tijdelijk minder aanwezig

Zoals jullie wellicht al in diverse topics hebben kunnen lezen ga ik op vakantie. Voor de komende maand ben ik zeer weinig aanwezig. Ik zal wellicht nog wel zo nu en dan een keer inloggen, zo verslaafd ben ik wel, maar dat zal denk ik niet dagelijks en uren per dag zijn zoals jullie wellicht van mij gewend zijn. Daarnaast zal ik lang niet overal internet hebben. Na de vakantie zal ik ook een stuk minder aanwezig zijn. Ik ga beginnen met een andere baan waar ik zeer waarschijnlijk overdag niet tot weinig online kan zijn.

Daarnaast is Burgemeester Julia wegens privé omstandigheden vanaf maandag ook tijdelijk wat minder aanwezig. Julia en ik zijn/waren toch de personen die hier overdag regelmatig te vinden waren. Hierdoor kan het voorkomen dat het lang(er) duurt voordat er actie wordt ondernomen op bepaalde handelingen/vragen etc.

Jullie kunnen het de andere burgemeesters makkelijker maken door in moderatortopics melding te doen van spammers, dingen die niet zijn toegestaan en vragen. Daarnaast kun je een melding maken van een bericht. Zo zien de burgemeesters direct in welk topic er wat aan de hand is. Dit is sowieso altijd wel fijn voor ons als dat gebruikt wordt. Wij zien immers ook niet alles. Dit kun je doen door op het ! bij de desbetreffende post te klikken.

Het forum zal qua veranderingen etc. op een laag pitje staan. De, in onze ogen, belangrijkste en makkelijkst te regelen dingen zijn de afgelopen dagen aangepast. De rest staat voor volgende maand en later op de agenda.

De PM functie zet ik voor mijzelf uit. De andere burgemeesters, inclusief Julia, blijven gewoon per PM te bereiken.

Laten we het forum gezellig houden, dan is het ook niet nodig dat er hier continu burgemeesters zijn om de boel in de gaten te houden.

Veel forumplezier! :cheering:
<<

Anoniem17

Bericht 06 Sep 2013 08:52

Re: Tijdelijk minder aanwezig

Fijne vakantie, en goed dat je het bovenstaande doorgeeft. Voordat er een opstand komt omdat de burgemeesters te langzaam reageren ;)

(Misschien moeten jullie mij tijdelijk aanstellen als burgemeester, ik ben hier vaak zat :P)
<<

Anoniem193

Bericht 06 Sep 2013 09:01

Fijne vakantie!
<<

Dennenappel

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Bericht 06 Sep 2013 09:04

Geniet van je vakantie en gefeliciteerd met je nieuwe baan!

Julia; ik weet niet of de privé omstandigheden leuk of vervelend/naar/verdrietig zijn, weet daardoor niet goed wat ik moet zeggen; of sterkte of veel plezier. Het staat er een beetje raar, maar hopelijk begrijp je het.
<<

Burgemeester Irene

Bericht 06 Sep 2013 09:17

*meldt zich om het fort te bewaken*

Er is bij Julia niets naars aan de hand hoor, voordat mensen haar sterkte gaan wensen.

Jij veel plezier op vakantie Nicky, als je teveel inlogt krijg je een IP ban :thumbup:

Ik zal er juist weer wat meer zijn, dus dat compenseert.
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 06 Sep 2013 09:24

Nee hoor, vervelend is het niet bij Julia. Had dat er misschien even beter neer moeten zetten voor dat mensen gelijk de naarste dingen er bij gaan denken :)

Haha Irene, ik denk niet dat ik heel veel tijd heb om in te loggen, maar anders mag je me zeker bannen. IP heeft niet zoveel zin, want mijn IP zal elke dag veranderen :D

Heb je je wapens al klaar liggen voor het bewaken van het fort tegen ongewenste gasten?
<<

Burgemeester Julia

Bericht 06 Sep 2013 09:42

Irene is toch de godin van de vrede? Dat komt helemaal goed dus!

Dennenappel, sterkte wensen is inderdaad gelukkig niet nodig maar wel lief van je!
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 06 Sep 2013 23:30

Fijne vakantie!
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 07 Sep 2013 07:12

Fijne vakantie!!!!
<<

Anoniem 47

Bericht 07 Sep 2013 08:46

Een fijne vakantie!
<<

Anoniem 49

Bericht 07 Sep 2013 18:34

Fijne vakantie!
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 07 Sep 2013 19:01

Fijne vakantie!
<<

Anoniem126

Bericht 07 Sep 2013 19:13

*
Laatst gewijzigd door Anoniem126 op 29 Sep 2015 12:25, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 07 Sep 2013 19:55

Thnx dames!
<<

Nyx

Bericht 08 Sep 2013 00:35

Nicky, een hele fijne vakantie toegewenst en alvast heel veel succes met de nieuwe baan!

Julia, veel succes vanaf maandag. Want het is kennelijk wel iets wat even de nodige inspanning vergt. :)

Dank jullie wel voor het melden. Volgens mij redden we ons wel. Het is al een week gezellig, volgens mij, dus we zullen er ook vast geen potje van maken als er even geen bm of bm's aanwezig zijn. :angel:
<<

Anoniem66

Bericht 08 Sep 2013 04:05

Heel veel plezier op vakantie Nicky! Volgens mij moet dat wel lukken. Goed dat je doorgeeft dat je minder aanwezig bent :)

En nou relaxen jij! :)
<<

Anoniem 53

Bericht 08 Sep 2013 06:39

Geniet van je vakantie Nicky!
<<

oasis

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 08 Sep 2013 21:59

Fijne vakantie Nicky!
Waiting for a change to set us free
Waiting for the day when you can be you and I can be me
Waiting for hope to come around
Waiting for the day when hate is lost and love is found
Waiting for a change - Christina Aguilera
<<

Anoniem119

Bericht 12 Sep 2013 07:46

Fijne vakantie Nicky! Dat heb je wel verdiend :)

En jij ook succes Julia.

En Irene jij ook succes met ons muhaha :) Nee hoor, we zullen ons gedragen.
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 16 Sep 2013 01:32

Thnx allemaal! Ik geniet volkomen.
<<

Anoniem 53

Bericht 16 Sep 2013 05:26

Maar toch even spieken hè :wink:
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 16 Sep 2013 06:09

Haha ja!! Erg he. Ben gewoon te verslaafd ;) en het is een lekker rustmomentje. Niet verkeerd.
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 30 Sep 2013 21:28

Inmiddels weer terug in het land! Julia is echter nog niet zo aanwezig zoals we van haar gewend zijn. We gaan even bekijken hoe we de komende dagen doorkomen qua beschikbaarheid van de burgemeesters. Aangezien ik met een nieuwe baan ga beginnen en wellicht daardoor alleen nog de avonden/weekenden aanwezig kan zijn blijven we wellicht onderbezet. Daar gaan we binnenkort even over evalueren.

Mijn PM functie staat inmiddels ook weer aan.
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 01 Okt 2013 08:31

Welcome back!

Fijne vakantie gehad? En kunnen doen wat jullie wilde doen?
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 01 Okt 2013 17:25

Dankjewel, ja we hebben een hele leuke vakantie gehad! Absoluut genoten en veel leuke dingen gezien/gedaan.
Volgende

Terug naar Forumzaken