Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Nieuw forum, nieuwe regels?

<<

Nyx

Bericht 05 Sep 2013 22:24

Nieuw forum, nieuwe regels?

Door alles wat er in het verleden is gebeurd was ik er stellig van overtuigd dat burgemeesters zich enkel met hun taak bezig moeten houden en niet mochten mee posten. Ik merk dat ik vertrouwen heb in de huidige burgemeesters en het daardoor geen probleem vind dat ze ook mee posten in gewone topics. Ik vind het juist wel gezellig.

Hoe denken jullie daarover?
<<

Anoniem 53

Bericht 05 Sep 2013 22:25

Re: Nieuw forum, nieuwe regels?

Gewoon lekker meekletsen!
<<

Anoniem193

Bericht 05 Sep 2013 22:26

Ik ben het met je eens. Daardoor is er minder afstandelijkheid denk ik en meer een ons gevoel.

Wel vraag ik mij af of de burgemeesters er ook nog een account naast hebben of nu alleen onder de burgemeester account posten.
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 05 Sep 2013 22:29

Ik heb er zelf niet zoveel behoefte aan om hier actief onder mijn burgemeester account te posten. Hier en daar een grapje en een lolletje vind ik prima, maar privé dingen wil ik hier niet kwijt. Althans niet onder dit account.

Volgens mij hebben alle BM's zichzelf weer aangemeld met hun privé account. De mijne heb ik nog niet opnieuw aangemeld. Weinig tijd en behoefte voor gehad.
<<

Nyx

Bericht 05 Sep 2013 22:33

Daarom zei ik ook de gewone topics. Want ik kan me voorstellen dat je als bm niet gaat posten in persoonlijk, je seksleven niet uit de doeken gaat doen of gaat vertellen hoe het financieel net niet haalbaar is etc.. Maar inderdaad gewoon een lolletje. Maar zelfs dat vond ik na het hele verhaal van vorig jaar niet kunnen. Ik kom er van terug. ;)
<<

Burgemeester Julia

Bericht 05 Sep 2013 22:35

Ik ben het eens met Nicky. Ik vind het leuk om op een iets luchtigere manier te reageren, maar voor het echte meeposten heb ik m'n eigen account.
<<

Anoniem17

Bericht 06 Sep 2013 08:11

Haha ik word TE nieuwsgierig van dit topic!
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 06 Sep 2013 08:13

Elliot schreef:Haha ik word TE nieuwsgierig van dit topic!

ik ook!
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 06 Sep 2013 08:19

En dat is juist iets wat we, nouja ik sowieso, niet willen. Ja, het is een feit dat we allemaal oud forumsters zijn, dat we hier nog meeposten etc. Maar het is niet voor niks dat we er voor kiezen om anoniem te zijn. Als ik voor mijzelf spreek wil ik die twee dingen zeer graag gescheiden kunnen houden. Dat maakt het voor mij zelf ook makkelijker om hier als burgemeester te zijn.
<<

Anoniem17

Bericht 06 Sep 2013 08:22

Dat snap ik heel goed hoor Nicky, ik kan me heel goed voorstellen dat je bijvoorbeeld makkelijker forumsters kunt aanspreken op hun forumgedrag als zij niet weten wie jij bent. Het is dan toch wat afstandelijker.
Als ik Burgemeester zou zijn zou ik het ook anoniem willen doen.

Maar dat neemt niet weg dat ik nieuwsgierig ben naar wie jullie zijn.. ;)
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 06 Sep 2013 08:24

Dat mag altijd! En zit ook wel in de mens denk ik :wink:

Terug naar Forumzaken