Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Nadelen nieuwe forum?

<<

Anoniem 49

Bericht 04 Sep 2013 07:18

Nadelen nieuwe forum?

Om even door te gaan op het voordelen topic.

Wat voor nadelen vind jij aan dit forum zitten?
<<

Anoniem17

Bericht 04 Sep 2013 07:23

Re: Nadelen nieuwe forum?

Op de één of andere manier kan ik op mijn telefoon niet quoten, dat vind ik wel jammer.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 04 Sep 2013 07:39

Je kunt natuurlijk zo mooi naar waar je gebleven bent hoppen in een topic, maar dat werkt niet als je op ipad en macbook forumt :(
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem17

Bericht 04 Sep 2013 07:41

Ohja, wat ik ook een nadeel vind is dat verschillende apparaten niet goed synchroniseren met elkaar. Dus als ik op mijn telefoon alle topics al heb gelezen, staan ze als ik later op mijn laptop inlog weer als ongelezen. Dat is soms wel wat verwarrend.
<<

anoniem213

Bericht 04 Sep 2013 07:55

Elliot schreef:Ohja, wat ik ook een nadeel vind is dat verschillende apparaten niet goed synchroniseren met elkaar. Dus als ik op mijn telefoon alle topics al heb gelezen, staan ze als ik later op mijn laptop inlog weer als ongelezen. Dat is soms wel wat verwarrend.

Dat had ik op het oude forum ook al.
<<

Anoniem12

Bericht 04 Sep 2013 07:57

June schreef:
Elliot schreef:Ohja, wat ik ook een nadeel vind is dat verschillende apparaten niet goed synchroniseren met elkaar. Dus als ik op mijn telefoon alle topics al heb gelezen, staan ze als ik later op mijn laptop inlog weer als ongelezen. Dat is soms wel wat verwarrend.

Dat had ik op het oude forum ook al.

Ik had het op het oude forum gelukkig niet. Nu helaas wel.
<<

Anoniem126

Bericht 04 Sep 2013 08:01

*
Laatst gewijzigd door Anoniem126 op 29 Sep 2015 11:48, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem315

Bericht 04 Sep 2013 11:42

Ik moest even behoorlijk wennen aan de lay-out, maar inmiddels issie bezonken. Nu zie ik niet echt meer nadelen.
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 04 Sep 2013 12:00

Ik vind het nog zo saai hier en zie door de bomen het bos niet meer qua namem. Maar dat zal beide ongetwijfeld snel goedkomen.
<<

Dennenappel

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Bericht 04 Sep 2013 13:05

Dit vind ik ook jammer!
<<

roosje89

Noob

Bericht 04 Sep 2013 13:07

Ik zie nergens meer hoe je een prive bericht moet sturen?
<<

Burgemeester Julia

Bericht 04 Sep 2013 13:09

Roosje, je kunt met je muis over de naam van degene die je een PM wilt sturen gaan. Dan zie je vanzelf de optie "Privebericht"
<<

roosje89

Noob

Bericht 04 Sep 2013 14:59

Ik kijk er denk ik overheen, maar waar ik ook ga met de muis, nergens zie ik de optie om een bericht te sturen :(
<<

roosje89

Noob

Bericht 04 Sep 2013 15:02

Ik heb het denk ik gevonden. Maar aangezien ik pas net geregistreerd ben krijg ik dit :

Bericht samenstellen
Het spijt ons, maar u bent niet bevoegd om deze functie te gebruiken. U bent net geregistreerd hier en/of u moet meer deelnemen aan het forum om deze functie te kunnen gebruiken.

Haha hoeveel berichten moet ik dan nog typen wil ik wat kunnen versturen en ontvangen?:P Anders ga ik nu overal even op reageren :lol:
<<

Anoniem17

Bericht 04 Sep 2013 15:09

Nog eentje maar!
<<

Burgemeester Julia

Bericht 04 Sep 2013 15:19

Je moet inderdaad vijf posts hebben om een PM te kunnen sturen.
<<

Anoniem178

Bericht 04 Sep 2013 15:21

De spammers, maar ik heb er vertrouwen in dat dit over niet al te lange tijd opgelost is.
<<

Tiana

Gebruikers-avatar

Noob

Bericht 04 Sep 2013 15:53

Ik zou het fijn vinden als je op de forumindex ook kunt zien in welke onderwerpen er het laatst is gereageerd, ipv dat er alleen een naam staat.
You're gonna hear me roar
<<

roosje89

Noob

Bericht 04 Sep 2013 16:54

Dankje! haha nu sta ik op 5!
<<

Burgemeester Julia

Bericht 04 Sep 2013 17:31

Tiana schreef:Ik zou het fijn vinden als je op de forumindex ook kunt zien in welke onderwerpen er het laatst is gereageerd, ipv dat er alleen een naam staat.
Dat staat ook op de planning om toegevoegd te worden. Het is echter iets wat geprogrammeerd moet worden. Daarvoor zijn we afhankelijk van de vriend van Burgemeester Nicky. Zij zijn echter vanaf eind deze week tot het eind van de maand afwezig. Het zal dus nog even duren voor dit wordt toegevoegd, maar het staat op de to do lijst.
<<

Tsjip

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 04 Sep 2013 17:33

Totaal niet belangrijk maar ik vind het wit/grijze achter onze posts niet mooi. Nu staat mijn oude avatar niet meer mooi en ook heeft mijn ticker nu een witte rand. Of nou ja het witte erachter valt nu op door het grijzige erachter. Ik vind het mooier om dat in het wit te hebben. 8-)

Verder ben ik eigenlijk heel tevreden!
04-12-2013
03-05-2016

Instagram: Huis4_
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 04 Sep 2013 17:40

Ik forum gewoon lekker door op de peiler te klikken en daar alles te bekijken, niet bij gelezen berichten oid, dus wat dat betreft vind ik dit forum gewoon net zo prima als de oude :)

Enige dat mij tot nu toe is opgevallen is de PB functie. Op het oude forum stond dat gewoon boven aan je pagina en kwam je dan in je inbox, hier gaat het toch wat omslachtiger (of ik het gemist hoe het moet, haha).
❤ augustus 2015
❤ juni 2018
<<

Burgemeester Julia

Bericht 04 Sep 2013 17:44

Als je een nieuwe PM hebt krijg je bovenaan je scherm een melding en dan kun je daar gewoon op klikken. Als je oude PM's nog eens wilt lezen dan werkt het inderdaad iets omslachtiger.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 04 Sep 2013 18:00

Ik heb die melding niet gezien..
Misschien overheen gekeken, ga er de volgende keer op letten!
❤ augustus 2015
❤ juni 2018
<<

Fayebella

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 04 Sep 2013 20:53

Ik merk dat al ik op een link klik, hij niet in ander venster open. Ik ga dus van zegmaaryes af. Als dat geregeld kan worden, dat de link opent in een nieuw venster, zou ik dat heel fijn vinden. (maar geen idee of dat kan, ik ben zo slecht met computers)
Volgende

Terug naar Forumzaken