Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Nadelen nieuwe forum?

<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 20 Okt 2013 16:12

Re: Nadelen nieuwe forum?

Ik heb niet zo'n last hoor, van de spammers. Ik klik wel altijd op het uitroepteken, ik weet niet of jullie daarop zitten te wachten?
R. 2013
D. 2016
<<

Burgemeester Bo

Bericht 20 Okt 2013 16:17

Ja hoor Caroow, dat vinden we erg fijn! Als we het zelf niet direct zien, staat het bij de gemelde berichten en kunnen we het snel verwijderen.
<<

Nyx

Bericht 02 Nov 2013 23:23

Ik had als nadeel dat ik bij een lange lap tekst sneller tikte dan het in het scherm verscheen. Ik ben sinds gisteren overgestapt op een nieuwe internetprovider en nu blijkt het dus niet meer aanwezig te zijn. Het lag dus echt aan mijn verbinding. Ik wilde het toch even melden, omdat ik het ook melde toen ik er last van had.

Verder krijgt het forum steeds meer vorm en vind ik het fijn werken.
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 02 Nov 2013 23:26

Lief dat je het komt melden, Nyx!
Fijn voor jou ook dat het nu allemaal beter werkt.
<<

Anoniem7

Bericht 02 Nov 2013 23:28

Oh leuk dat dit topic nog even naar voren komt, ik heb namelijk als nadeel dat als ik een nieuwe reactie tik en ik ondertussen even in een ander venster ga kijken en daarna weer terug switch, mijn stuk tekst die ik getikt heb ineens weg is. Vervelend, omdat ik soms foto's of links in wil voegen en dan heb ik dat switchen tussen vensters wel nodig. Ik weet alleen niet of dit iets is waar meer mensen last van hebben, of alleen ik.
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 02 Nov 2013 23:35

Het komt me totaal niet bekend voor, Maple! Ik heb er ook nog niet eerder iemand over gehoord.
Is de tekst dan weg en de pagina nog wel in beeld, of is de hele pagina weg? En maakt het een verschil als je via snelantwoorden of gewoon antwoorden kiest? Is het altijd, of soms?
<<

Anoniem7

Bericht 02 Nov 2013 23:41

De pagina is nog wel in beeld, maar het vlak waarin ik m'n reactie gerikt heb is dan weer leeg. Het gebeurt trouwens niet altijd, maar soms. Via snel antwoorden weet ik het niet, zo reageer ik eigenlijk nooit. Ik ga eigenlijk altijd automatisch naar het uitgebreide antwoordscherm. Is nog wel het proberen waard trouwens :)
<<

Burgemeester Bo

Bericht 03 Nov 2013 08:30

Ik heb dat inderdaad ook. Ik ontdekte laatst dat het bij mij wel blijft staan als ik via de 'home'-knop naar een ander scherm ga, in plaats van met de terugknop. Ik heb een HTC. Of heb je het ook als je switcht tussen tabbladen?
<<

Anoniem7

Bericht 03 Nov 2013 10:37

Ik heb het juist als ik switch tussen de tabbladen. Dus als ik twee tabbladen open heb staan, dat ik m'n reactie in de ene tik, even naar de ander ga om bijv een link te kopiëren die ik in m'n post wil hebben, dan weer terug naar het tabblad van m'n reactie ga, en dan is m'n reactie (soms, niet altijd) weg omdat de pagina gerefreshed wordt. Ik heb trouwens een iPad :)
<<

Anoniem166

Bericht 03 Nov 2013 12:25

Dat heb ik op de iPad ook altijd, dat ligt niet aan het forum, maar aan de iPad die bijna altijd de pagina herlaadt als je in een ander tabblad bent geweest.
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 03 Nov 2013 12:43

Sanne schreef:Dat heb ik op de iPad ook altijd, dat ligt niet aan het forum, maar aan de iPad die bijna altijd de pagina herlaadt als je in een ander tabblad bent geweest.

:idea:
<<

Anoniem7

Bericht 03 Nov 2013 13:00

Ah, mooi is dat. Kan ik dat uitzetten?
Vorige

Terug naar Forumzaken