Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Nadelen nieuwe forum?

<<

Anoniem 53

Bericht 05 Sep 2013 20:48

Re: Nadelen nieuwe forum?

Burgemeester Julia schreef:
Tiana schreef:Ik zou het fijn vinden als je op de forumindex ook kunt zien in welke onderwerpen er het laatst is gereageerd, ipv dat er alleen een naam staat.
Dat staat ook op de planning om toegevoegd te worden. Het is echter iets wat geprogrammeerd moet worden. Daarvoor zijn we afhankelijk van de vriend van Burgemeester Nicky. Zij zijn echter vanaf eind deze week tot het eind van de maand afwezig. Het zal dus nog even duren voor dit wordt toegevoegd, maar het staat op de to do lijst.

Top! Dat vind ik denk ik het enige nadeel, dat dat er nu nog niet is.
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 05 Sep 2013 21:00

Ik kan jullie nu alvast mededelen dat dat voor onze vakantie er niet in gaat zitten helaas. Dat moet echt geprogrammeerd worden en daar is op dit moment geen tijd voor. In oktober (wat klinkt dat lang) gaan we er aan werken.

Ik ga zo wel alle smileys van het oude forum op dit forum plaatsen.
<<

Anoniem66

Bericht 05 Sep 2013 21:10

Burgemeester Nicky schreef:Ik kan jullie nu alvast mededelen dat dat voor onze vakantie er niet in gaat zitten helaas. Dat moet echt geprogrammeerd worden en daar is op dit moment geen tijd voor. In oktober (wat klinkt dat lang) gaan we er aan werken.

Ik ga zo wel alle smileys van het oude forum op dit forum plaatsen.

Wil je asjeblieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeefttttttttttt ook een facepalm smiley plaatsen...?
<<

Anoniem193

Bericht 05 Sep 2013 21:25

Ja dat is wel echt belangrijk, dat we leuke smileys hebben :D
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 05 Sep 2013 21:31

Ik heb op dit moment de smileys die automatisch op dit forum stonden verwijderd. De smileys van het oude forum zijn daarvoor in zijn geheel voor in de plek gekomen.

Over een tijdje zullen wij een peiling doen welke smileys men wil houden en welke er eventueel nieuw bij kunnen. Op dit moment blijven de smileys staan zoals we van het oude forum gewend zijn.
<<

Anoniem193

Bericht 05 Sep 2013 21:34

:cheering: :cheering: :cheering:
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 05 Sep 2013 21:39

:cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheering: :cheering: :cheering: :cheering: :cheering: Jeeeee nu hebben we weer leuke smileys!!!!!!
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 05 Sep 2013 22:08

Er zijn een aantal dingen, die hier ook in het topic zijn neergezet, veranderd.

Vanaf nu worden de links die hier geplaatst worden, automatisch in een nieuw tabblad geopend.
Als het goed is staan alle berichten nu op ongelezen. Even irritant, maar als het goed is zullen alle apparaten nu wel synchroniseren met elkaar. Dus wat je via je pc gelezen hebt zal ook op gelezen staan op je mobiel etc. Dat is nog even kijken of het echt zo werkt. Daarnaast moeten we de server even in de gaten houden. De server wordt namelijk meer belast door deze manier. Je merkt al dat de site iets trager werkt. Hopelijk valt dat allemaal mee.

Het is voor de spammers moeilijker geworden om in te loggen. Je dient nu de vraag 'wat is 1 + 4 te beantwoorden voordat je je kan aanmelden. Hij staat standaard op 1, maar moet dus 5 worden. let hierop. Je krijgt vanzelf de melding te zien dat dat aangepast moet worden, als je dat vergeet bij het registreren.
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 05 Sep 2013 22:13

Goed bezig! :cheering: :cheers: :bounce:
<<

Anoniem 53

Bericht 05 Sep 2013 22:18

Inderdaad, nog steeds heel goed bezig jullie!
<<

Anoniem193

Bericht 05 Sep 2013 22:28

Komt het door jullie update van zojuist dat het oranje pijltje niet werkt bij topics waar je in gelezen had voor de update?
Ik kom nu namelijk op veel topics weer op de eerste pagina uit, terwijl ik zeker weet dat ik ze vanavond eerder al gelezen had.
Daarnaast kan het oranje pijltje ook iets groter worden in oktober? Want niet alleen Elliott heeft worstenvingers. :)
<<

Anoniem12

Bericht 05 Sep 2013 22:30

Ze zegt toch net dat alles weer op ongelezen staat :P
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 05 Sep 2013 22:31

Alles is gereset. Dus wat je voor een half uur geleden gelezen had staat nu weer op ongelezen. Sorry! Dat betekent denk ik ook waarom je weer op pagina 1 terecht komt.

Ik zal in oktober kijken wat daaraan te doen valt! Ivm worstenvingers.
<<

Anoniem193

Bericht 05 Sep 2013 22:32

Whaha die zin had ik overgeslagen.
Ik heb ook helemaal geen tijd om lange Posts goed te lezen, dan kom ik niet aan de kletskop status vandaag ;)
<<

Fayebella

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 06 Sep 2013 18:19

Super! Jullie zijn goed bezig allemaal.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 06 Sep 2013 21:07

Burgemeester Nicky schreef:Haha! Ah, je mag best wel aangeven als iets niet werkt hoor. Dat is juist alleen maar goed. Oke, we beloven niet dat het direct weer gaat werken, maar hier kunnen we wel iets aan proberen te doen. Ik ga het meenemen. Zijn er meer mensen die last hebben van quoten?

Vandaag kan ik wel quoten! :cheering:
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 06 Sep 2013 21:42

Gelukkig maar!
<<

Monte

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 06 Sep 2013 21:48

Ik vind de topictitels zo onoverzichtelijk als je bijvoorbeeld in algemeen zit. Dan is het net of alle titels zo dicht op elkaar staan. EDIT: ik weet al hoe het komt. Bij het oude topic stond alleen de titel en dan in welke pijler en hier staat ook door wie en wanneer hij geopend is. Voor mij echt te veel tekst, dan heb ik niet eens zin meer om echt te kijken.

En wat ik jammer vind is dat als ik een topic open in nieuw tabblad, je niet de naam van het topic krijgt te zien. Erg onduidelijk als je meerdere topics hebt openstaan.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 06 Sep 2013 23:32

Het synchroniseren werkt nu bij mij, super voor het snelle handelen!
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 13 Okt 2013 11:36

Inmiddels is de naam van het topic wat je open hebt staan bovenaan de balk toegevoegd. Waardoor je in 1 oogopslag kan zien in welk topic je aan het lezen bent.

In de link staat het niet, over welk topic het gaat. Ik neem aan dat dat geen probleem is? Dat is namelijk meer werk om te programmeren en leek me niet een storend feit.
<<

Anoniem7

Bericht 13 Okt 2013 11:38

Qua link vind ik het geen probleem, als ik op de iPad op de adresbalk tik, verschijnt de link direct, geselecteerd en wel, hoef ik hem indien nodig alleen nog maar te kopiëren.
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 13 Okt 2013 11:39

Ja dat wel, maar er staat bijvoorbeeld niet in over welk topic het gaat. Zoals de link van dit topic: viewtopic.php?f=18&t=477&start=50
Geen idee over welk topic deze link gaat. Dat kun je zo niet weten.

Maar bovenaan dit topic staat nu wel: nadelen nieuwe forum? En dat is aangepast.
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 13 Okt 2013 11:41

Spoiler is ook toegevoegd. Ik hoorde dat daar ook vraag naar was. Dit kun je nu weer invoeren met dezelfde code als op het oude forum [spoiler ]tekst wat je in de spoiler wil zetten[/spoiler] en dan zonder spaties.
Ook in de tekstvak zelf, (niet bij snelantwoorden) kun je snel een spoiler toevoegen zonder handmatig de codes te plaatsen.

Het ziet er wel iets anders uit dan op het oude forum, maar het werkt op dezelfde manier.

Spoiler: weergeven
plaats hier iets wat niet iedereen direct hoeft te lezen bij een topic. Vooral handig bij serietopics
<<

Anoniem7

Bericht 13 Okt 2013 11:53

Oh, zó bedoel je. Ik zie daar zelf geen probleem in, als je erop klikt dan weet je het ook :wink:
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 19 Okt 2013 13:51

Zoals jullie misschien gemerkt hebben hebben we de laatste dagen heel erg veel last gehad van spammers. Wij hebben weer nieuwe wijzigingen aangebracht in het systeem. Het is te hopen dat ze nu wegblijven!

Daarnaast is het voor nieuwe gebruikers met minder dan 3 post niet mogelijk om in de eerste paar post een link naar een website te vermelden. Wij hebben hiervoor gekozen om de kans op spammers nog meer uit te sluiten. Het is helaas niet anders, wij hopen dat het na vandaag definitief klaar is met die irritante spammers.
VorigeVolgende

Terug naar Forumzaken