Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Nadelen nieuwe forum?

<<

Burgemeester Esmee

Bericht 04 Sep 2013 22:58

Re: Nadelen nieuwe forum?

Meestal kun je met je rechtermuisknop op een link klikken, je krijgt dan verschillende opties; o.a. openen in een nieuw tabblad en openen in een nieuw venster.

Heb je dat ook al geprobeerd? Of gaat het misschien om de mobiele versie?
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 04 Sep 2013 23:00

Het synchroniseren loopt bij mij ook niet helemaal lekker. En het lezen op mijn mobiel is klein, wanneer ik de avatars ernaast wil houden.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

anoniem213

Bericht 05 Sep 2013 08:03

Fayebella schreef:Ik merk dat al ik op een link klik, hij niet in ander venster open. Ik ga dus van zegmaaryes af. Als dat geregeld kan worden, dat de link opent in een nieuw venster, zou ik dat heel fijn vinden. (maar geen idee of dat kan, ik ben zo slecht met computers)

Als je Ctrl inhoudt tijdens het klikken, opent hij in een nieuw venster.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 05 Sep 2013 11:16

Dat van die links wilde ik ook zeggen ja! Volgens mij kan je dat wel ergens aanpassen, of moet degene die de link plaatst dat doen? Ctrl inhouden ga ik denk ik vergeten.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem12

Bericht 05 Sep 2013 11:18

Sterre schreef:Dat van die links wilde ik ook zeggen ja! Volgens mij kan je dat wel ergens aanpassen, of moet degene die de link plaatst dat doen? Ctrl inhouden ga ik denk ik vergeten.

Dat kan wel ergens in het forum aangepast worden waarschijnlijk, door de burgemeesters. Ik heb het ze al laten weten eerder deze week en ze zouden er naar kijken. :)
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 05 Sep 2013 11:46

Rush schreef:
Sterre schreef:Dat van die links wilde ik ook zeggen ja! Volgens mij kan je dat wel ergens aanpassen, of moet degene die de link plaatst dat doen? Ctrl inhouden ga ik denk ik vergeten.

Dat kan wel ergens in het forum aangepast worden waarschijnlijk, door de burgemeesters. Ik heb het ze al laten weten eerder deze week en ze zouden er naar kijken. :)

Helaas kan ik die optie niet vinden. Dus ik ben bang dat het niet mogelijk is. Dan moet daar even een code voor geschreven worden. Ik hoop vanavond nog wat tijd te hebben om nog een paar dingen met mijn vriend toe te voegen/te veranderen op het forum.
<<

Anoniem12

Bericht 05 Sep 2013 11:47

Dat is jammer, maar het heeft uiteraard ook geen haast. Maar goed dat je zo`n computer-slimme vriend hebt!
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 05 Sep 2013 11:50

Rush schreef:Dat is jammer, maar het heeft uiteraard ook geen haast. Maar goed dat je zo`n computer-slimme vriend hebt!

Ik denk dat hij er zelf wat minder blij mee is :lol: Haha, nee hoor. Hij vind het niet erg om te helpen. Alleen beetje rotte timing omdat hij veel weg is de laatste dagen. Uiteindelijk zal het vast allemaal aangepast worden. Het belangrijkste was toch de snelheid van het forum (vond ik) en dat is nu weer helemaal top!
<<

Anoniem75

Bericht 05 Sep 2013 15:20

Tsjip schreef:Totaal niet belangrijk maar ik vind het wit/grijze achter onze posts niet mooi. Nu staat mijn oude avatar niet meer mooi en ook heeft mijn ticker nu een witte rand. Of nou ja het witte erachter valt nu op door het grijzige erachter. Ik vind het mooier om dat in het wit te hebben. 8-)

Verder ben ik eigenlijk heel tevreden!

Ja dat vind ik ook! Ik zou het ook liever wit zien en de rest een tintje donkerder grijs. Als het mogelijk is iig..

Bij de tickers van Lilypie kan je trouwens een transparante achtergrond instellen.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 05 Sep 2013 17:11

Ik zie iedereen quoten, maar het lukt mij niet meer? Een paar dagen geleden stond er wel een quote-knop, maar die is bij mij weer verdwenen.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 05 Sep 2013 17:12

Forum je via firefox toevallig? In het moderatortopic was er ook al een probleem gemeld hierover. Misschien als je de onderstaande handeling uitvoert dat het je wel (weer) lukt om te quoten.

Rush schreef:
Eep schreef:In firefox zie ik geen quote-knop staan. Bij internet explorer wel, maar ik gebruik liever firefox. ;)
Hebben meer mensen hier last van?

Even opnieuw inloggen of als dat niet werkt even uitloggen, je cookies verwijderen en daarna opnieuw inloggen.

Ik had het ook en na uitloggen/inloggen was het weer klaar.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 05 Sep 2013 17:16

Ik gebruik inderdaad firefox. Heb uitgelogd, cookies verwijderd en weer ingelogd, maar helaas, bij mij werkt het niet :(
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 05 Sep 2013 17:18

Suus schreef:Ik gebruik inderdaad firefox. Heb uitgelogd, cookies verwijderd en weer ingelogd, maar helaas, bij mij werkt het niet :(

Balen. En als je je browser helemaal afsluit nadat je deze opties uitgevoerd hebt en de browser dan weer opent om te forummen?
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 05 Sep 2013 17:21

Helaas, dat werkt ook niet.

Maar verder ben ik echt heel blij met het forum hoor :D
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 05 Sep 2013 17:24

Haha! Ah, je mag best wel aangeven als iets niet werkt hoor. Dat is juist alleen maar goed. Oke, we beloven niet dat het direct weer gaat werken, maar hier kunnen we wel iets aan proberen te doen. Ik ga het meenemen. Zijn er meer mensen die last hebben van quoten?
<<

Anoniem1

Bericht 05 Sep 2013 19:04

Burgemeester Nicky schreef:Haha! Ah, je mag best wel aangeven als iets niet werkt hoor. Dat is juist alleen maar goed. Oke, we beloven niet dat het direct weer gaat werken, maar hier kunnen we wel iets aan proberen te doen. Ik ga het meenemen. Zijn er meer mensen die last hebben van quoten?

Nope, geen last van. Ik gebruik ook firefox, maar klopt het dat je niet meer dan 3 quotes in je bericht kwijt kan?
<<

Exogenesis

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 05 Sep 2013 19:06

Ik gebruik ook firefox, maar geen problemen met quoten.

Hoewel.. ik heb nooit geweten hoe je meerdere quotes in één bericht kunt plaatsen. Dus, hoe doe je dat?
• 6-12-2013 & 30-8-2016 •
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 05 Sep 2013 20:16

Famke schreef:
Burgemeester Nicky schreef:Haha! Ah, je mag best wel aangeven als iets niet werkt hoor. Dat is juist alleen maar goed. Oke, we beloven niet dat het direct weer gaat werken, maar hier kunnen we wel iets aan proberen te doen. Ik ga het meenemen. Zijn er meer mensen die last hebben van quoten?

Nope, geen last van. Ik gebruik ook firefox, maar klopt het dat je niet meer dan 3 quotes in je bericht kwijt kan?

Klopt. Dat stond zo ingesteld op dit forum en dat hebben we ook zo gelaten. Vonden we zelf wel overzichtelijk.
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 05 Sep 2013 20:20

Exogenesis schreef:Ik gebruik ook firefox, maar geen problemen met quoten.

Hoewel.. ik heb nooit geweten hoe je meerdere quotes in één bericht kunt plaatsen. Dus, hoe doe je dat?

Je kunt zelf een quote plaatsen door [ quote = "forumnaam" ] in een bericht te typen en af te sluiten met [ /quote ] Maar dan aan elkaar zonder spaties ertussen. Wat ik gedaan had met mijn quote hier iets bovenaan was door het bericht te quoten maar dan niet iets te plaatsen maar de tekst te kopieren. Zo kun je makkelijk een tekst kopieren en quoten.

Snap je het? :oops:
<<

Anoniem66

Bericht 05 Sep 2013 20:34

Ik mis de optie 'Jouw berichten bekijken'. Dat je zeg maar de topics ziet waarin jij gereageerd hebt. Of kijk ik er overheen? Ik forumde altijd via actieve onderwerpen en jouw berichten.
<<

Anoniem12

Bericht 05 Sep 2013 20:37

Luce schreef:Ik mis de optie 'Jouw berichten bekijken'. Dat je zeg maar de topics ziet waarin jij gereageerd hebt. Of kijk ik er overheen? Ik forumde altijd via actieve onderwerpen en jouw berichten.

Bekijk uw eigen berichten staat bovenaan naast het gebruikerspaneel
<<

Anoniem66

Bericht 05 Sep 2013 20:42

Ja, maar dat is niet hetzelfde bij mij. Dan kom ik niet uit op die optie die op het andere forum wel stond.
<<

Anoniem66

Bericht 05 Sep 2013 20:43

HUH? Correctie, nu wel! Gisteren nog niet.. Ik ben vast kierewiet geworden.
<<

Anoniem12

Bericht 05 Sep 2013 20:44

Ik dacht al, snap ik het nou niet haha! Gevonden :D
<<

Anoniem66

Bericht 05 Sep 2013 20:45

Oh nee, ik snap het al! Hij stond op het andere forum als 2e bovenaan zeg maar. Dus ik drukte denk ik op ongelezen berichten.
VorigeVolgende

Terug naar Forumzaken