Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Plaatjes of foto's plaatsen..

<<

Anoniem16

Bericht 31 Aug 2013 22:34

Plaatjes of foto's plaatsen..

Het zal wel weer aan mij liggen maar ik krijg het met geen mogelijkheid voor elkaar om hier foto's en of plaatjes neer te zetten. Hoe doe je dat hier nu?
<<

Anoniem119

Bericht 31 Aug 2013 22:36

Re: Plaatjes of foto's plaatsen..

Gewoon op het Img icoontje hier klikken (staat letterlijk Img) en dan krijg je [ img] en [/ img] te zien (zonder spaties) en daar je image URL (rechter muisknop 'Afbeeldings URL kopieren') tussen plakken. That's it.
<<

Anoniem16

Bericht 31 Aug 2013 22:38

Ja dat doe ik dus ook, maar ik krijg het dan nog niet voor elkaar. Daarom dacht ik ik open maar een topic want de manier waarop ik dacht dat het hoorde werkt het niet..
<<

Anoniem33

Bericht 31 Aug 2013 22:38

Dat gaat eigenlijk zoals het " vroeger" ook ging... Je moet de code van de foto kopieren bij eigenschappen, dus op de foto staan, rechtermuisknop, eigenschappen en dan adres kopieren. Dat plak je hier, je selecteerd het en klikt op IMG in het balkje hierboven.

Of wat ook kan, is op de foto staan, kopieren en dat hier direct plakken. Ook weer even selecteren en de img knop aanklikken. De img knop plaatst dan de code om het als foto te plaatsen en niet als link.

DIe code is
<<

Anoniem119

Bericht 31 Aug 2013 22:42

Printje schreef:Ja dat doe ik dus ook, maar ik krijg het dan nog niet voor elkaar. Daarom dacht ik ik open maar een topic want de manier waarop ik dacht dat het hoorde werkt het niet..

Haha ik kan het niet makkelijker maken dan dat.

Kopieer je de juiste url dan wel? Je moet echt op Afbeeldings URL kopieren klikken he, niet de afbeelding. Je moet een naam.jpg krijgen.
<<

Anoniem16

Bericht 31 Aug 2013 22:42

Mmm ik ga het zo nog eens proberen dan;)
<<

Anoniem119

Bericht 31 Aug 2013 22:45

Oh en tip: Als je in Photobucket upload, hoef je alleen de IMG code daar te kopieren, die kan 'm kant en klaar maken. Hoef je niet hier alsnog te doen dan. Als je die plakt krijg je al kant en klaar [ img] naam.jpg [/ img] te zien, zonder spaties uiteraard.
<<

Anoniem205

Bericht 31 Aug 2013 23:37

Het werkt als een tierelier hoor! Zoals Marin beschrijft doe ik het ook, via Photobucket. En dan alleen maar op de IMG-link klikken. dan maakt ie automatisch een kopietje daarvan. Ctrl+V in je topic en klaar!
<<

Anoniem16

Bericht 01 Sep 2013 10:08

Geen idee wat ik steeds verkeerd deed maar het is gelukt! Dank jullie wel.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 01 Sep 2013 11:30

Nou, ik zal het een dezer dagen ook eens proberen, maar snap er nog niks van :oops: Ik ging foto's ook altijd uploaden via een icoontje boven dit tekstveld, ik weet niet eens hoe ik op een andere manier foto's moet uploaden, haha, voel me erg dom nu ;)
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem119

Bericht 01 Sep 2013 13:59

Suus, je moet zorgen dat je foto al ergens anders op internet staat. Dus bijvoorbeeld op je Facebook, of een Photobucket account. Van die foto moet je dan de afbeeldings URL (dat is de link) kopieren. Dat kan je doen met je rechtermuisknop. Staat hierboven ook uitgelegd.

En dan klik je hier op de Img code hierbovenaan, en dan komt er [ img] [/ img] te staan (zonder spaties). Daar tussen plak je die link van je plaatje. Het is echt heel simpel. Je kunt ook handmatig die [ img] code typen, maar dat is nergens voor nodig, je kunt gewoon hier op het knopje drukken.

Op het oude forum deed je vrijwel hetzelfde, daar plakte je de code ook ergens in, en dan maakte het forum er zelf die img code van.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 01 Sep 2013 14:09

Dank je, Marin, ik ga het morgen ofzo wel even proberen :)
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019

Terug naar Forumzaken