Re: Nieuwe naam?
Auxo schreef:Believe schreef:Ben ook wel benieuwd of men weet wie ik was op het oude forum
Moeten we nu met z'n allen gaan raden?
Ja, leuk!

Nee even serieus, hoeft niet hoor, komt gaandeweg wel!
Auxo schreef:Believe schreef:Ben ook wel benieuwd of men weet wie ik was op het oude forum
Elliot schreef:Lady schreef:Help mij! Wie is/was Willemien? Charles? En wie is Poubelle? Desnoods via pm, maar I need to know!
Dat klopt! Poubelle weet ik ook nog niet. Ik verdenk Rogue, maar of dat klopt?
Believe schreef:Auxo schreef:Believe schreef:Ben ook wel benieuwd of men weet wie ik was op het oude forum
Ja, leuk!![]()
Nee even serieus, hoeft niet hoor, komt gaandeweg wel!
Bolletje schreef:Mamsie schreef:Old school mutserige Mamsie, om het simpel te houden.
Oh leuk, ik miste je al!
Rush schreef:Boekenwurm schreef:Rush schreef:http://zegmaaryes.nl/viewtopic.php?f=18&t=10
Bedankt voor de tips! Heb nu een plaatje gevonden van 90 bij 90 pixels, maar krijg helaas deze melding bij het uploaden:
'Dit bestand kan niet worden weergegeven omdat de extensie bmp niet is toegestaan'.
Hoe kan ik dat wijzigen?
Als je een plaatje opslaat kiezen voor 'opslaan als' en dan voor .jpg.
@ Rush, bedankt voor je hulp, heb een avatar kunnen vinden!
Ilovethe90s schreef:Ik heb gewoon dezelfde naam aangehouden.
Luce schreef:Oh, ik vind het zo irritant dat er zoveel mensen een nieuwe naam hebben! Kunnen jullie het niet even in jullie onderschrift zetten? Danku.
Aggi schreef:Ik ben nieuw hier. mijn forum naam is Aggi, zo te zien nog niet in gebruik hiero
Elliot schreef:Aggi schreef:Ik ben nieuw hier. mijn forum naam is Aggi, zo te zien nog niet in gebruik hiero
Huh Aggi, ik snap het niet! Ben je nou de Aggi van het oude forum of een nieuwe Aggi?
PlugInBaby schreef:Ik moet even kijken of ik het goed doe..? Maar ik ben een hele tijd geleden op het oude forum gewisseld van PlugInBaby naar Primrose, en nu weer terug bij m'n oude naam. Hang hier echt al eeuwen rond, maar ben een fervent meelezer ipv actieve poster eigenlijk :p
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers