Re: Nieuwe naam?
31 juli 2017
Marsy31 schreef:Wow.... Ik moet ook weer even wennen zo! Naam gelijk gebleven, alleen leeftijd even aangepast![]()
En hoewel een aantal mijn avatar niet mooi vonden, hij hoort bij mij en het forum dus ga even proberen hem terug te krijgen!
Marin schreef:Marsy31 schreef:Wow.... Ik moet ook weer even wennen zo! Naam gelijk gebleven, alleen leeftijd even aangepast![]()
En hoewel een aantal mijn avatar niet mooi vonden, hij hoort bij mij en het forum dus ga even proberen hem terug te krijgen!
Waarom doe je eigenlijk niet gewoon Marsy? Want over een tijdje ben je ook geen 31 meer.
SunnyFlower schreef:Geen nieuwe naam, maar lees al jaren mee met het forum. En dacht... Nieuw forum, kan ik me net zo goed ook aanmelden.
Reev schreef:Ik wil weer Reva zijn, maar dacht dat dit tijdelijk zou zijn. Komt wel een keer.
Magenta schreef:Ik was niet zo bekend maar ben m@niek.
Maple schreef:Magenta schreef:Ik was niet zo bekend maar ben m@niek.
Haha, om het nog verwarrender te maken, er was op het oude forum ook een Magenta toch? Ik vind jou trouwens wel bekend.
Magenta schreef:Maple schreef:Magenta schreef:Ik was niet zo bekend maar ben m@niek.
Haha, om het nog verwarrender te maken, er was op het oude forum ook een Magenta toch? Ik vind jou trouwens wel bekend.
Ooo dank je haha! Oo echt was er nog een magenta?
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers