Re: Sollicitatietopic
*Bloempje* schreef:Maddie; die ken ik idd al, houd ik regelmatig in de gaten of er nog iets nieuws bij komt. Dankjewel voor het meedenken
Het was te proberen

Augustus 2014
Mei 2016
*Bloempje* schreef:Maddie; die ken ik idd al, houd ik regelmatig in de gaten of er nog iets nieuws bij komt. Dankjewel voor het meedenken
Jans schreef:Spannend, Nijntje! Ik heb eigenlijk geen tips... Het is zolang geleden dat ik een sollicitatiegesprek heb gehad. Maar ik ga wel hard voor je duinen!
Wat voor werk zoek je?
Snirp, dat is fijn zeg!
Dus jij reageert gewoon op vacatures waarvoor ze eigenlijk fulltimers zoeken terwijl jij parttime wil werken?
Dat vroeg ik mij namelijk ook af. Ik heb er een paar gezien, maar ik wil echt niet fulltime werken.
Vandaag m'n brief gemaakt. Wat moeilijk zeg! Echt lastig om niet in clichés te vervallen.
Mezzoforte schreef:Ik kom mij definitief afmelden in dit topic, want heb vanochtend mijn contract getekend! Heb er ontzettend veel zin in, begin daar over 2 weken
nijntje schreef:Is inderdaad lastig met twee nijntjes!
gesprek ging volgens mij wel goed, maar dat wil niet altijd wat zeggen. Ze hadden nog 7 andere kandidaten en zouden aan het eind van de week iets laten horen. Dus het is nog even afwachten. Het is een vacature voor een administratieve functie.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers