Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Problemen met registratie

<<

Anoniem122

Bericht 02 Sep 2013 18:42

Problemen met registratie

Ik lees op het oude forum dat er een aantal forummers zijn die problemen hebben met het registeren hier. Schijnbaar wordt het wachtwoord niet geaccepteerd bij het registeren.
Weet 1 van de burgemeesters hier misschien waardoor dat zou kunnen komen?
<<

Burgemeester Irene

Bericht 02 Sep 2013 19:17

Re: Problemen met registratie

Ik zou het niet weten, Misschien is het te kort?

Anders even een ander wachtwoord proberen?
<<

Anoniem122

Bericht 02 Sep 2013 19:26

Ze geven aan dat ze verschillende wachtwoorden geprobeerd hebben die aan de eisen zouden moeten voldoen. Het gaat om iig 3 forummers. Geen idee of er nog meer mensen last van hebben.
<<

Burgemeester Irene

Bericht 02 Sep 2013 20:33

Ik heb het zelf gecheckt nu, je moet én een hoofdletter én een cijfer hebben, dan doet hij het bij mij iig gewoon. Heb even een account aangemaakt om te checken.
<<

Anoniem122

Bericht 02 Sep 2013 20:40

Bedankt voor je reactie! ik heb het op het oude forum gepost. Bij het aanmelden staat er namelijk niets over dat er ook een hoofdletter in moet zitten. Hopelijk zat daar dus het probleem! :) Ben benieuwd of het nu wel gaat lukken.
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 02 Sep 2013 21:15

Ik heb toch ook echt geen hoofdletter in mijn wachtwoord hoor!
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 02 Sep 2013 21:18

Heb het even opgezocht, aan deze eisen moet het wachtwoord voldoen:

Gebruikersnaamlengte:
Minimaal 3 en maximaal 20 aantal tekens in gebruikersnamen.
Wachtwoordlengte:
Minimaal 6 en maximaal 100 aantal tekens in wachtwoorden.
Moeilijkheidsgraad wachtwoord: moeten letters en cijfers bevatten
Dit bepaald hoe ingewikkeld een wachtwoord moet zijn. De verdere opties passen de vorige aan.
<<

Burgemeester Irene

Bericht 02 Sep 2013 21:20

Burgemeester Nicky schreef:Ik heb toch ook echt geen hoofdletter in mijn wachtwoord hoor!

Ik ook niet, met mij bm account, heb net een ander account aangemaakt, en daar pakte hij hem niet zonder hoofdletter. Het lijkt erop dat we de instelling gewijzigd hebben om spammers te voorkomen, en dat dit meegewijzigd is.
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 02 Sep 2013 21:22

Het staat er toch niet, in ons beheerderspaneel? Ik kan het niet vinden.
<<

Firenze

Gebruikers-avatar

Noob

Bericht 02 Sep 2013 21:26

Ik kon me ook niet registreren, totdat ik de tip over een hoofdletter in mijn wachtwoord las. Nu is het gelukt :)
<<

Burgemeester Irene

Bericht 02 Sep 2013 21:27

Burgemeester Nicky schreef:Het staat er toch niet, in ons beheerderspaneel? Ik kan het niet vinden.

Ik vermoed dat dat tegelijk is gewijzigd met het instellen van een activatielink. Die hadden we eerst ook niet, net als die code die je moet invoeren.
<<

Burgemeester Irene

Bericht 02 Sep 2013 21:30

Ik heb het nagezocht, en het staat er idd niet duidelijk bij. Ik heb de vereiste eraf gehaald. Dit is te verwarrend, want er staat cijfers en letters, maar geen hoofdletters, en ze zijn wel verplicht.
<<

Roos

Bericht 03 Sep 2013 12:01

Ik heb ook heel lang geprobeerd me te registeren. Ik dacht al dat ik zo dom was dat ik het gewoon niet begreep, haha.
Maar uiteindelijk is het wel gelukt toen ik hier las dat het met hoofdletter moest.

Terug naar Forumzaken