Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Mobiele versie?

<<

Verde

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Bericht 02 Sep 2013 15:18

Mobiele versie?

Ik vroeg me af of dit forum ook een mobiele versie kan krijgen? Ik vond dat zo fijn lezen en reageren (oké ik reageerde niet veel), maar hier heb ik het nog niet kunnen ontdekken of de mogelijkheid er misschien al is of dat dat nog geregeld kan worden?
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 02 Sep 2013 16:20

Re: Mobiele versie?

Wat bedoel je met de mobiele versie? Je kunt via je mobiel gewoon naar zegmaaryes.nl server en dan kom je ook op het forum terecht. Precies hetzelfde als de oude site. Daar hadden we ook niet echt een speciale mobiele versie natuurlijk.
<<

Anoniem17

Bericht 02 Sep 2013 16:21

Op het oude forum kon je kiezen voor mobiele versie of 'bureaubladversie' of zoiets. Ik gebruikte de mobiele versie nooit, maar volgens mij was dat wel echt een speciale variant voor op telefoons.
<<

Anoniem12

Bericht 02 Sep 2013 16:22

Burgemeester Nicky schreef:Wat bedoel je met de mobiele versie? Je kunt via je mobiel gewoon naar zegmaaryes.nl server en dan kom je ook op het forum terecht. Precies hetzelfde als de oude site. Daar hadden we ook niet echt een speciale mobiele versie natuurlijk.

Actieforum had een mobiele versie. Daar kon je niet in reageren, wel lezen.
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 02 Sep 2013 16:26

Rush schreef:
Burgemeester Nicky schreef:Wat bedoel je met de mobiele versie? Je kunt via je mobiel gewoon naar zegmaaryes.nl server en dan kom je ook op het forum terecht. Precies hetzelfde als de oude site. Daar hadden we ook niet echt een speciale mobiele versie natuurlijk.

Ja precies, die was er wel, maar ze heeft het over de mobiele versie en reageren. En die optie hebben we nooit gehad :shock:
<<

Anoniem17

Bericht 02 Sep 2013 16:27

Ik meen me vaag te kunnen herinneren dat ik op het actieforum iets had gelezen over dat het sinds heel kort wel mogelijk was om in de mobiele versie te reageren. Maar dat kan ook een droom zijn, of een waanidee!
<<

Anoniem12

Bericht 02 Sep 2013 16:27

Burgemeester Nicky schreef:
Rush schreef:

Ja precies, die was er wel, maar ze heeft het over de mobiele versie en reageren. En die optie hebben we nooit gehad :shock:

Ohnee, dat weet ik ook niet!
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 02 Sep 2013 16:29

Elliot schreef:Ik meen me vaag te kunnen herinneren dat ik op het actieforum iets had gelezen over dat het sinds heel kort wel mogelijk was om in de mobiele versie te reageren. Maar dat kan ook een droom zijn, of een waanidee!

Ik heb het even getest. En inderdaad, hij doet het nu wel ja. Je kunt alleen je eigen post etc. in de mobiele versie niet aanpassen of verwijderen. Dat is niet zo handig.
<<

Anoniem17

Bericht 02 Sep 2013 16:31

Nee dat lijkt mij ook niet erg handig nee. Ik heb wel het idee dat je, als je dit forum op je mobiel opent, een heel klein miniforumpje krijgt. De lettertjes lijken op mijn mobiel echt zo klein. Ik kan wel inzoomen, maar dan is het weer irritant dat de pagina niet op m'n scherm past. Snappen jullie wat ik bedoel?
<<

Anoniem12

Bericht 02 Sep 2013 16:32

Elliot schreef:Nee dat lijkt mij ook niet erg handig nee. Ik heb wel het idee dat je, als je dit forum op je mobiel opent, een heel klein miniforumpje krijgt. De lettertjes lijken op mijn mobiel echt zo klein. Ik kan wel inzoomen, maar dan is het weer irritant dat de pagina niet op m'n scherm past. Snappen jullie wat ik bedoel?

Ik zoom net zo ver in, dat ik het kan lezen en niet te veel hoef te bewegen :P
<<

Anoniem17

Bericht 02 Sep 2013 16:33

Dat probeer ik ook altijd, maar het lukt me niet meer op dit forum. Of ik moet een leesbril, dat kan natuurlijk ook!
<<

Verde

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Bericht 02 Sep 2013 16:51

Elliot schreef:Op het oude forum kon je kiezen voor mobiele versie of 'bureaubladversie' of zoiets. Ik gebruikte de mobiele versie nooit, maar volgens mij was dat wel echt een speciale variant voor op telefoons.

Dit bedoelde ik inderdaad, daar kon je ook op inloggen en dan reageren. Het was niet ideaal, want je kon niet in een keer naar de laatste pagina 'springen'. Maar ik vind het heel onhandig om inderdaad te moeten inzoomen om het te kunnen lezen op m'n telefoon.
<<

Lavendel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 02 Sep 2013 18:08

Elliot schreef:Nee dat lijkt mij ook niet erg handig nee. Ik heb wel het idee dat je, als je dit forum op je mobiel opent, een heel klein miniforumpje krijgt. De lettertjes lijken op mijn mobiel echt zo klein. Ik kan wel inzoomen, maar dan is het weer irritant dat de pagina niet op m'n scherm past. Snappen jullie wat ik bedoel?

Ja dit heb ik ook, heb er gister al iets over gevraagd. Eerder kon ik hem met groter lettertype passend maken aan mijn scherm met de avatars erbij. Nu heb je hele kleine letters en zie je de avatars niet als je 'dubbel tapt' op je scherm. Heel irritant lezen. Hoop dat er nog iets aan gedaan kan worden!
Smile, it's free!
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 02 Sep 2013 18:32

Ja klopt Lavendel. Ik zie nu ook geen naam staan bij de posts omdat dat net buiten mijn scherm valt.
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Anoniem173

Bericht 02 Sep 2013 20:53

Lavendel schreef:

Ja dit heb ik ook, heb er gister al iets over gevraagd. Eerder kon ik hem met groter lettertype passend maken aan mijn scherm met de avatars erbij. Nu heb je hele kleine letters en zie je de avatars niet als je 'dubbel tapt' op je scherm. Heel irritant lezen. Hoop dat er nog iets aan gedaan kan worden!

Telefoon een kwartslag kAntelen net iets groter en je ziet avatars!
<<

Dazzle

Gebruikers-avatar

Noob

Bericht 11 Sep 2013 22:51

Hoe het precies werkt weet ik niet, maar met een forum als dit kan je je aanmelden bij Tapatalk. Dat is een app waarmee je fora kan lezen. Ik zit op een ander forum en die lees ik via de app heel gemakkelijk.
Misschien dat de burgemeesters daar eens naar kunnen kijken? Het is echt ideaal vind ik zelf.
<<

Burgemeester Esmee

Bericht 11 Sep 2013 22:55

Bedankt voor de tip Dazzle, we nemen het mee op jullie wensenlijst.
<<

Dazzle

Gebruikers-avatar

Noob

Bericht 12 Sep 2013 11:07

Graag gedaan!!
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 14 Sep 2013 23:29

Rush schreef:

Ik zoom net zo ver in, dat ik het kan lezen en niet te veel hoef te bewegen :P

Huhh je kan toch gewoon je pagina's automatisch passend maken? Ik heb nergens last van met dezelfde telefoon.

Zo ziet het er uit:

Afbeelding
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem17

Bericht 16 Sep 2013 08:17

HAHA Caroow! Ik scrolde meteen naar beneden en ik zag dus echt alleen dat printscreentje wat je had gepost. Goed topic heb je uitgekozen! :D
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 16 Sep 2013 10:07

Hahaha ja ik zag het ook pas na het plaatsen en had geen zin om weer te veranderen.
R. 2013
D. 2016
<<

Burgemeester Julia

Bericht 15 Okt 2013 12:57

Ik kwam er net, eigenlijk bij toeval, achter dat je de layout heel makkelijk aan kan passen, iets wat zeer handig is bij mobiel forumen. Rechts naast de naam van een forumster zie je een klein oranje pijltje. Als je daarop klikt wijzigt de lay out. Het blokje wat je normaal links ziet met de gebruikersnaam, avatar en aantal posts e.d. verdwijnt dan. In plaats daarvan zie je rechtsboven in elke post wanneer en door wie het bericht gepost is. Hierdoor is er meer ruimte voor de tekst van het bericht en zijn de lettertjes dus minder klein. Terugschakelen kan heel simpel door weer op het oranje pijltje te klikken.

Dit werkt ook op PC of laptop, maar lijkt me vooral handig met mobiel forumen.
<<

Anoniem30

Bericht 15 Okt 2013 13:03

Ik heb het uitgetest op de laptop, alleen wil ik hem nu weer normaal zetten, maar blijft hij terugspringen naar die versie..
<<

Anoniem122

Bericht 15 Okt 2013 13:06

Pippa schreef:Ik heb het uitgetest op de laptop, alleen wil ik hem nu weer normaal zetten, maar blijft hij terugspringen naar die versie..

Misschien helpt het om je cookies en geschiedenis wissen van het forum. Dan zou alles weer moeten staan als normaal.
<<

Anoniem30

Bericht 15 Okt 2013 13:08

TukTuk schreef:
Pippa schreef:Ik heb het uitgetest op de laptop, alleen wil ik hem nu weer normaal zetten, maar blijft hij terugspringen naar die versie..

Misschien helpt het om je cookies en geschiedenis wissen van het forum. Dan zou alles weer moeten staan als normaal.

Heb ik gedaan, hij blijft gelijk omspringen.
Volgende

Terug naar Forumzaken