Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

'Oranje' pijlertitels

<<

Anoniem17

Bericht 02 Sep 2013 12:09

'Oranje' pijlertitels

Volgens mij is het zo dat de titel van een pijler oranje wordt wanneer er ongelezen berichten zijn in die pijler, toch?
Bij mij blijft ie dus vaak op oranje staan, terwijl ik alle topics wel heb gelezen. Als ik dan op 'alle forums als gelezen markeren' klik, wordt de titel van de pijler weer blauw. Is dit een soort error of begrijp ik het gewoon verkeerd?
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 02 Sep 2013 12:35

Re: 'Oranje' pijlertitels

Ik heb ook even geen idee hoe het werkt eerlijk gezegd. Heb het getest en bij mij ging het ook niet weg, de kleur. Totdat ik op alles gelezen klikte. Toen werd hij even blauw.
<<

Anoniem 63

Bericht 02 Sep 2013 13:03

Bij mij werkt het wel zo dat als ik alles gelezen heb de titel blauw wordt, en zodra ergens nieuwe berichten geplaatst zijn hij weer oranje is geloof ik...
<<

Anoniem 63

Bericht 02 Sep 2013 13:05

Oh nee, toch niet, alle pijlertitels zijn idd oranje bij mij...

Terug naar Forumzaken