Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Wat is er gebeurd? Onze kant van het verhaal.

<<

Anoniem9

Bericht 02 Sep 2013 13:20

Re: Wat is er gebeurd? Onze kant van het verhaal.

Wie zegt dat ze naar jou toe wel eerlijk is Blair?
<<

Reva

Bericht 02 Sep 2013 13:20

En hoe wil je dan verklaren dat precies de gevoelige info rond Wendy verdwenen is van het oude forum? Zelfs berichten die niet door haar zijn geplaatst, maar wel over haar gingen? Of is dat gedaan als afleidingsmanoeuvre door iemand anders?

Ook al kan het forum je niets meer schelen en kwijn je liever verbitterd weg in je nieuwe leven, dan geef je toch gewoon alsnog bij een incident als deze de gegevens over aan mensen die het proberen op te lossen. Omdat ze weet wat het voor hen betekende, namelijk hetzelfde als wat het voor haar altijd was.
<<

Anoniem17

Bericht 02 Sep 2013 13:21

Blair schreef:
Elliot schreef:Maar Blair, denk je nu nog steeds dat Wendy er niets mee te maken heeft? Want het kan toch bijna niet anders dan dat zij het is?

Ja, dat denk ik nog steeds. Maar ik heb ook een hele andere kant van het verhaal gehoord, vandaar. Over jou is naar mijn weten trouwens niets gezegd, jouw naam is ook niet in Bazinga en mijn gesprek naar boven gekomen.

Haha daar was ik ook niet bang voor hoor! Ben wel heel benieuwd naar de andere kant van het verhaal, al begrijp ik dat je dat misschien niet wilt delen.
<<

Happinaz

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 02 Sep 2013 13:21

Nou dan stel ik voor dat Wendy haar verklaring even op papier zet en via jou hier post. Dan weten we het echte verhaal.
Als zij het niet gedaan heeft neem ik aan dat ze haar naam wilt zuiveren?

Ik wacht af...
<<

Anoniem58

Bericht 02 Sep 2013 13:22

Ik vind het maar vreemd. Sowieso houd ik mij niet op aan het kliekjes gebeuren, ik heb een paar leuke meiden op fb en daar klets ik soms mee, maar dit soort dingen heb ik nooit aan mee gedaan.
Maar ik vraag mij af, als Wendy als enige toegang had tot alle gegevens, dan zou ze de gegevens aan anderen hebben gegeven en die anderen zouden haar er in hebben geluisd. Dat alles is dan toch zo boven water als dat zo is? Lijkt mij dat ze dan de onderste steen boven wil hebben zodat haar naam in ieder geval gezuiverd word. Maar ze ontkent juist helemaal niks dus.
<<

Happinaz

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 02 Sep 2013 13:22

Rush schreef:Het moet wel een fijn gevoel zijn dat jullie alles nu echt zelf in handen hebben.

Lijkt mij ook ja! Bijna een wat euforisch gevoel ofzo?! En volgens mij is er een heeeeel groot deel forummers mee, toch?
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 02 Sep 2013 13:24

Ik vraag me af waarom ze het destijds niet echt uit handen heeft gegeven. Als je je handen er vanaf trekt en er niks meer mee te maken wil hebben, wat kan jou het dan schelen of anderen het misschien zouden deleten of wat dan ook?
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem60

Bericht 02 Sep 2013 13:27

Dan ben ik ook wel heel benieuwd hoe jij zo zeker weet dat Wendy het niet heeft gedaan Blair.
En dan snap ik ook niet waarom ze dan wel met jou communiceert hierover en niet met de burgemeesters.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 02 Sep 2013 13:28

En waarom ze de burgemeesters nu dan niet weer gewoon burgemeesters maakt..
<<

Nyx

Bericht 02 Sep 2013 13:30

Dat is ook iets wat ik vreemd vind en de enige reden waarom ik Wendy verdenk.

Verder wilde ik nog even een veer uitdelen. Ik vind het zo knap dat jullie burgemeesters zo toegewijd zijn aan het forum. In jullie vrije tijd een forum beheren, is toch heel wat. Een weekend naar de kloten omdat jullie opeens druk aan de slag moesten om weer een forum op te starten en dat zonder klagen. Ik doe het jullie niet na. Mijn complimenten!
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 02 Sep 2013 13:34

Balloon schreef:Ik heb er maar een woord voor: TRIEST!

Ben ik het mee eens.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Luna

Gebruikers-avatar

Noob

Bericht 02 Sep 2013 13:46

Ik vind het van alle kanten een raar verhaal! Ik kan me niet voorstellen wat iemand ertoe brengt om een forum uit de lucht te halen, alleen als je er zelf om wat voor reden dan ook klaar mee bent en er geen opvolgende admin te vinden was. Die was er wel, dus dat kan de reden niet zijn. En als je nou het plezier van die anderen wilt bederven ofzo, tja dan maak je jezelf wel heel belangrijk, want denkt diegene nu echt dat dit de enige plek is waar je gezelligheid kunt vinden? Daarnaast was al duidelijk dat er velen zo betrokken zijn bij het forum, dat er wel weer een nieuwe plek gecreëerd zou worden. Die kwam er ook toen het blad stopte.
En het is de verdienste van de burgemeesters dat die plek er zo enorm snel gekomen is, dus petje af!
En als iemand anders dan Zus het gedaan zou hebben vind ik het verhaal nog raarder. Wat voor nut heeft het? Daar zouden ze toch ook zichzelf mee hebben? Als ik het goed begrijp (en ik ken nagenoeg niemand van hier) komen degenen die nu "verdacht" worden allemaal zelf nog hier toch?

Ik snap het gewoon echt niet allemaal.

Ben in ieder geval blij met de nieuwe plek.
Laatst gewijzigd door Luna op 02 Sep 2013 13:48, in totaal 1 keer gewijzigd.
Little feet leave big imprints on our hearts
zoon 02-2009 dochter 06-2011
Afbeelding
<<

Anoniem91

Bericht 02 Sep 2013 13:47

Dus Blair? Jij denkt en dus samen met Wendy dan als ik het zo begrijp, want jullie hebben contact. Dat ik? Wendy genaaid zou hebben door het forum te hacken. Ik vind m geniaal bedacht! Staande ovatie!
<<

Anoniem193

Bericht 02 Sep 2013 13:59

Als je ergens van beschuldigd wordt, dan wil je er toch alles aan doen om dat te ontkrachtigen? Daarom snap ik niet, dat als Wendy het niet gedaan heeft, dat ze niet/amper reageert op de mails, WA-berichten etc.
<<

Blair

Bericht 02 Sep 2013 13:59

Weetjewel schreef:Dus Blair? Jij denkt en dus samen met Wendy dan als ik het zo begrijp, want jullie hebben contact. Dat ik? Wendy genaaid zou hebben door het forum te hacken. Ik vind m geniaal bedacht! Staande ovatie!

Dan begrijp je het niet goed ;).

Heb je mijn stuk uberhaupt wel gelezen? Wendy denkt juist helemaal niet dat jij erachter zit, integendeel zelfs, en dat heb ik ook nergens gezegd, IK zei; Als ik al iemand verdenk, dan zijn jij en Smikkell de eerste mensen waaraan ik denk. Ik zal Wendy jullie vragen naar haar toe laten zien, wat zij daarmee doet, is aan haar. Ik ga niet back and forth met je kibbelen hierover Weetjewel, want je leest blijkbaar alleen wat je zelf lezen wilt.

Oh, enne, omdat ik een ander verhaal gehoord heb, en Wendy geloof, wil niet zeggen dat ik weet wie het dan wél heeft gedaan, want dat is voor mij net zo onduidelijk als voor jullie.
<<

Anoniem9

Bericht 02 Sep 2013 14:01

Dan moet Wendy wel met een onwijs sterk verhaal komen, wil je haar geloven. Daar ben ik dan wel benieuwd naar. Ben benieuwd op basis van welke gegevens jij haar wel gelooft en 99% van het forum niet.
<<

Anoniem17

Bericht 02 Sep 2013 14:03

Eens met Forti.
<<

Anoniem91

Bericht 02 Sep 2013 14:03

Ach weet je, laat ook maar. Ik ga er geen woorden meer aan vuil maken.
<<

Blair

Bericht 02 Sep 2013 14:04

Alibi schreef:Als je ergens van beschuldigd wordt, dan wil je er toch alles aan doen om dat te ontkrachtigen? Daarom snap ik niet, dat als Wendy het niet gedaan heeft, dat ze niet/amper reageert op de mails, WA-berichten etc.

Eerst word haar hulp ingeroepen, toen het forum verdween. Maar goed, mensen hebben ook dingen te doen in het weekend, dus dat ging allemaal niet zo snel. En dan opeens word ze beschuldigt, terwijl eerst haar hulp ingeroepen word. Nou, sorry, maar als ik al van van alles beschuldigt word, zou ik ook niet meer de moeite nemen om nog wat uit te gaan leggen. Ze heeft gereageerd, alleen niet meteen op de minuut, kun je haar dat kwalijk nemen, in het weekend? Ik heb dan ook wel betere dingen te doen.
<<

Anoniem58

Bericht 02 Sep 2013 14:05

Het word alleen maar vreemder zo, en Blair, je zegt als je iemand zou verdenken zou het weetjewel zijn. Maar als Wendy het dus niet was, moet je wel iemand anders verdenken. Zo kom je dan toch automatisch erbij dat het dan weetjewel en/of smikkell moet zijn? Maar goed, ik snap de hele ophef niet. Laat gaan, dat oude forum en hier word het net zo gezellig, zo niet gezelliger.
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 02 Sep 2013 14:09

Dat klopt ja, ik dacht eerst dat er iets mis wat met de snelkoppeling van zegmaaryes naar actieforum. Dat was een vrij logische verklaring geweest aangezien yescafe het wel deed en zegmaaryes niet. De enige die dit aan kan en kon passen was Wendy. Want wij hadden die rechten dus niet. Vandaar dat ik haar om hulp had gevraagd. Een paar minuten later bleek echter dat het forum langzaamaan verdween en wij opeens geen burgemeesterrechten meer hadden. Toen heb ik haar gevraagd of ze het forum aan het verwijderen was. Niks meer niks minder. Daar kreeg ik inderdaad geen reactie op. Heb een paar x gebeld, geen reactie. Inderdaad, het is weekend en uberhaupt, je bent niet altijd bereikbaar. Mijn telefoon gaf echter wel aan dat ze de berichten had gelezen. Daarnaast ik weet dat Wendy veel om het forum gaf/geeft(??) en dan lijkt het mij erg logisch dat je schrikt als opeens het hele forum lijkt te verdwijnen.

De rest hebben wij hier al genoteerd, waarom wij sterk het vermoeden hebben dat er geen sprake is van een andere hacker of hoe je het ook wil noemen.
<<

Anoniem58

Bericht 02 Sep 2013 14:13

Ik denk dat het gewoon zo klaar als een klontje is.
<<

Anoniem17

Bericht 02 Sep 2013 14:14

Het lijkt mij ook overduidelijk, dus Blair moet wel over een heel goed verhaal beschikken als ze het nu nog niet gelooft.
<<

Anoniem193

Bericht 02 Sep 2013 14:15

Blair schreef:
Alibi schreef:Als je ergens van beschuldigd wordt, dan wil je er toch alles aan doen om dat te ontkrachtigen? Daarom snap ik niet, dat als Wendy het niet gedaan heeft, dat ze niet/amper reageert op de mails, WA-berichten etc.

Eerst word haar hulp ingeroepen, toen het forum verdween. Maar goed, mensen hebben ook dingen te doen in het weekend, dus dat ging allemaal niet zo snel. En dan opeens word ze beschuldigt, terwijl eerst haar hulp ingeroepen word. Nou, sorry, maar als ik al van van alles beschuldigt word, zou ik ook niet meer de moeite nemen om nog wat uit te gaan leggen. Ze heeft gereageerd, alleen niet meteen op de minuut, kun je haar dat kwalijk nemen, in het weekend? Ik heb dan ook wel betere dingen te doen.

Oke, dan gaan we er even vanuit dat Wendy het niet heeft gedaan.
Waarom zijn dan de wachtwoorden van de mail, social-media en forum aangepast, maar niet die van de forum-admin (wendy)? Hoe kan het dan dat geen enkele burgemeester er meer op kan, maar Wendy nog wel met de wachtwoorden die zij heeft.
En ze las de WA berichten wel, maar reageerde niet. Hoeveel tijd kost het je, in je weekend, om even een berichtje terug te sturen dat je even geen tijd hebt?

Je denkt serieus dat er iemand is, die zo verknipt is, dat diegene een heel forum om zeep helpt, maar dit zo doet zodat alle wegen naar Wendy gaan leiden?
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 02 Sep 2013 14:18

Elliot schreef:Ik vind het een bizar verhaal, waarom doet iemand zoiets? En waarom zo ineens? Kijk, als ze het direct na die rel had gedaan had ik het me nog kunnen voorstellen. Maar zoveel maanden later.. En terwijl er alweer zoveel nieuwe forummers waren die dit hele verhaal amper hebben meegekregen. Lekker zinloos.

Dit is precies hetgeen wat ik mij ook afvraag..
Wat als het lukt
VorigeVolgende

Terug naar Forumzaken