Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Wat is er gebeurd? Onze kant van het verhaal.

<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 16 Sep 2013 20:53

Re: Wat is er gebeurd? Onze kant van het verhaal.

Roza schreef:Ondanks alles wat er gebeurd is, vind ik het niet netjes dat mensen hier maar eens even een blik verwijten, praatjes, meningen en roddels open trekken.

Ik keur het echt niet goed, ik vind het vervelend wat er allemaal gebeurd is, maar ieder verhaal heeft 2 kanten. Ook deze.

Ja, dus? Ze vertikt het toch zelf om haar kant van het verhaal te vertellen? Als je zoiets doet kun je ook wel op je tien vingers natellen dat mensen daar nog een tijdje over zullen napraten.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem187

Bericht 16 Sep 2013 20:55

Ga jij je nog verdedigen als de halve wereld (nja, forum) al een mening over je gevormd heeft en je toch niet meer geloofd? Ik geloof ook niet dat ik daar zin in zou hebben..
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 16 Sep 2013 20:58

Tja, dat is aan jezelf, maar als je dat niet wil doen dan moet je ook niet zeuren dat elk verhaal twee kanten heeft. Je kiest er dan zelf voor dat alleen de ene kant belicht blijft.

Daarbij weigerde ze al om een reactie te geven toen het oude forum op slot zat en dit forum nog helemaal niet bestond en toen praatte nog niet de halve wereld/het halve forum over haar. Ik vind het echt vrij naïef om dan te denken dat mensen gewoon denken: nou ja, zand erover, laten we het er niet meer over hebben. Er is een forum waarop heel veel mensen zaten zomaar zonder pardon van het ene op het andere moment op de schop gegaan zonder enige uitleg, daar hebben mensen een mening over. En het duurt dan wel even voordat de storm gaat liggen. Zo gaat dat nou eenmaal.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 16 Sep 2013 21:00

Overigens weet ik ook niet wat er is gebeurd en ik heb nooit iets tegen haar gehad verder, dus ik ben er ook niet op uit om haar zwart te maken of zoiets, maar ik vind dus wel, en daar blijf ik bij, dat het feit dat er nu over gekletst wordt en dat dat niet altijd op een leuke toon gebeurt wel te voorzien was voor haar.
<<

Anoniem7

Bericht 16 Sep 2013 21:02

Ik gok dat ze er niet eens zo erg mee zit, met deze negatieve verhalen. Anders had ze nooit zo maf gedaan, want ze weet toch wel dat er dan negatieve verhalen komen.
<<

Zelda

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 17 Sep 2013 21:28

Maple schreef:Ik gok dat ze er niet eens zo erg mee zit, met deze negatieve verhalen. Anders had ze nooit zo maf gedaan, want ze weet toch wel dat er dan negatieve verhalen komen.

Precies, ze wist echt wel hoe het forum in elkaar steekt, ze was zelf überforummer ;)
<<

Lilac

Gebruikers-avatar

Noob

Bericht 17 Sep 2013 21:45

Überforummer :lol:
Afbeelding
<<

Exogenesis

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 17 Sep 2013 21:53

Het feit dat er nu nóg over haar en het oude forum gesproken wordt, zal haar wel smakelijk aan het lachen krijgen.
Het is ook best vermakelijk dat je met één druk op een knop een heel kippenhok op stelten kan zetten :yes:

Ik kijk even naar m'n arm en denk: Let go.
• 6-12-2013 & 30-8-2016 •
<<

Anoniem7

Bericht 17 Sep 2013 22:31

Weet je Exo, ik snap wat je bedoelt, maar eigenlijk word ik altijd zo moe van zulke reacties. Dat zij lekker in d'r vuistje zit te gniffelen moet zij weten, maar als een heel forum van de ene op de andere dag op z'n gat gezet wordt en er in het verleden eigenlijk nog wel heel wat meer twijfelachtige dingen voorgevallen zijn, daar mag best even over gesproken worden. Dat lacht Wendy maar lekker, heeft zij ook nog een lolletje.
<<

Anoniem 49

Bericht 17 Sep 2013 22:33

Met even ben ik het eens, maar we zijn nu toch al 2 weken verder, dan is het toch ook een keertje klaar?
<<

Anoniem7

Bericht 17 Sep 2013 22:35

Het feit dat dit topic nog open staat en dit topic überhaupt er nog staat geeft voor mij wel aan dat er blijkbaar nog animo voor is. Vergeet ook niet dat het vakantietijd is en er nu ook nog forummers terugkomen van vakantie die ineens op een geheel nieuw forum terecht komen en van niks weten enzo.
<<

Anoniem7

Bericht 17 Sep 2013 22:36

Maar, het ging me ook meer om opmerkingen als 'hoe meer jullie reageren, hoe harder Wendy lacht'. Daar kan ik sowieso niet tegen, zulke dooddoeners.
<<

Exogenesis

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 17 Sep 2013 22:37

Maar wat heb je er aan om er eindeloos over door te gaan?

Mensen die van vakantie terugkomen hoeven alleen de start van dit topic maar te lezen om te weten wat er gebeurd is.
<<

Anoniem 52

Bericht 17 Sep 2013 22:39

Kan er niet wakker van liggen. Ik vind Zus een sloerie, ja. Dat steek ik niet onder stoelen of banken. En ik vind 't een verschrikkelijke lage actie, maar what the hey. Heb dit forum nu onder de knie en 't is gezellig hier en dingen en zo. Prima toch?

Dikke doei voor die trol.
<<

Exogenesis

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 17 Sep 2013 22:40

Prima, Maple, dat je het als dooddoener ziet. Dat is mijn eigenlijke doel ook: het dooooooorzagen stoppen.
<<

Anoniem17

Bericht 25 Sep 2013 08:27

Ik dacht even dat de discussie alweer was opgelaaid, maar het is gelukkig maar spam! :wink:
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 25 Sep 2013 08:50

Ik dacht ook al...
Vorige

Terug naar Forumzaken