Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Wat is er gebeurd? Onze kant van het verhaal.

<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 05 Sep 2013 08:08

Re: Wat is er gebeurd? Onze kant van het verhaal.

psv-forever schreef:Niet alles gelezen. Maar dit forum blijft en de andere wordt na verloop van tijd opgeheven?

Dat is wat ons verteld is ja. Dit forum blijft sowieso bestaan. Dat is 1 ding wat zeker is.
<<

Anoniem7

Bericht 12 Sep 2013 00:00

Het oude forum staat er trouwens nog. Zou het dan ineens allemaal een grote sisser zijn, ofzo? Niet dat het me uitmaakt hoor, ik vind het sinds dat we hier zitten sowieso veel gemoedelijker en gezelliger.
<<

Burgemeester Julia

Bericht 12 Sep 2013 07:48

Wij weten nu net zoveel als jullie. Er is ons verteld door Wendy dat ze het forum nog één week open zou zetten en daarna voorgoed zou verwijderen. Die week is inmiddels inderdaad voorbij. Waarschijnlijk nemen we eind deze week contact met haar op om te vragen wat precies nu haar bedoeling is.

Leuke avatar trouwens! :D
<<

Burgemeester Irene

Bericht 12 Sep 2013 09:31

Ik vroeg het me ook af idd.

Maar wij gaan hoe dan ook niet terug naar het andere forum, dus wat ons betreft maakt het ook niet uit of het verwijderd wordt of niet. Het is alleen een flauw machtsspelletje.

En alle laatste berichten daar zijn van mij :cheering:
<<

anoniem213

Bericht 12 Sep 2013 12:29

Je moet nu ook inloggen om iets te zien, het is niet meer openbaar.
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 13 Sep 2013 12:25

Burgemeester Julia schreef:Wij weten nu net zoveel als jullie. Er is ons verteld door Wendy dat ze het forum nog één week open zou zetten en daarna voorgoed zou verwijderen. Die week is inmiddels inderdaad voorbij. Waarschijnlijk nemen we eind deze week contact met haar op om te vragen wat precies nu haar bedoeling is.

Leuke avatar trouwens! :D

Erg snel met verwijderen is ze niet... Hij is nog steeds online.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Anoniem7

Bericht 13 Sep 2013 13:21

Haha, dit gaat nu al al die tijd door m'n hoofd hè, straks verwijdert ze al onze accounts en probeert ze een concurrerend forum op te zetten. Wie weet leek het haar wel weer leuk om een forum te managen en is dit haar manier.
<<

Happinaz

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 13 Sep 2013 13:25

Hoe kom je bij het oude forum? Ik kan hem niet vinden?
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 13 Sep 2013 13:27

Ik heb het idee dat ze het gewoon online gaat laten staan.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem17

Bericht 13 Sep 2013 13:29

Happi schreef:Hoe kom je bij het oude forum? Ik kan hem niet vinden?

yescafe.actieforum.com

En dan moet je inloggen met je oude account om de topics te kunnen lezen.
<<

Anoniem 49

Bericht 13 Sep 2013 14:03

Waarom nog druk maken om het oude forum?
We hebben nu dit toch?
<<

Anoniem198

Bericht 13 Sep 2013 19:39

Majira schreef:Waarom nog druk maken om het oude forum?
We hebben nu dit toch?

Precies! Laat lekker gaan en laat haar ermee doen wat ze wil.
<<

Lilac

Gebruikers-avatar

Noob

Bericht 16 Sep 2013 10:50

Ik wilde toch nog even reageren, en dan laat ik dit verder voor wat het is.

Wat een soap, ongelofelijk.

Ik heb zelf ook een tijdje veel contact met Wendy gehad een paar jaar terug, en dat liep ook raar af. Ik had toen al het idee dat er iets niet in orde met haar was, ze verzon dingen en loog van alles aan elkaar vast.

Het klinkt raar maar eerlijk gezegd had ik zoiets als dit wel van haar verwacht. Of nou ja, ik kijk er eigenlijk niet echt van op.
Afbeelding
<<

Nyx

Bericht 16 Sep 2013 15:24

Ik vind het eigenlijk wel frustrerend dat ze het forum nu niet uit de lucht haalt. Wat is de moeite om even op de deleteknop te drukken? Ze heeft zich aan geen enkele afspraak gehouden, maar dit kan ze toch wel gewoon doen?
<<

Anoniem17

Bericht 16 Sep 2013 15:26

Mwah, wat maakt het uit dat het er nog is? Je moet inloggen om te kunnen lezen dus helemaal openbaar is het niet meer.
<<

Nyx

Bericht 16 Sep 2013 15:42

Elliot schreef:Mwah, wat maakt het uit dat het er nog is? Je moet inloggen om te kunnen lezen dus helemaal openbaar is het niet meer.

Dat is wel zo, maar ik snap het nut gewoon niet. Het is net alsof ze het openhoudt in de hoop dat mensen terugkomen.
<<

Lilac

Gebruikers-avatar

Noob

Bericht 16 Sep 2013 15:50

Dus je kan daar in principe nog gewoon forummen als je inlogt? :confused: Zie ik het nut niet van in, maar van mij part laat ze het lekker staan.

Oeps, ik zou niet meer reageren, had ik met mezelf afgesproken :laughcry:
Afbeelding
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 16 Sep 2013 16:02

Het is niet nodig om oude ervaringen mbt tot haar als persoon te delen op het forum. Het verleden is het verleden en laten we dat ook zo houden. Ze kan zich niet verdedigen hier dus dat vind ik niet netjes.

Wat betreft de situatie waarom het oude forum nog online is weten we net zoveel als jullie. Er is contact gelegd met Wendy, dus dat is afwachten of daar op gereageerd of gehandeld wordt.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 16 Sep 2013 16:28

M.b.t. het openhouden van het oude forum: is het niet gewoon een kwestie van juist doen wat wij niet willen? Ze wilde het forum verwijderen en dat plan is gedeeltelijk mislukt, omdat het hier nu goed loopt. Toen kwamen er hier mensen die vroegen of hun account op het oude forum verwijderd kon worden. Dat kan uiteraard niet, want niemand van hier heeft die rechten. Dus als ze het nu open houdt, kan ze "ons" nog steeds dwars zitten.
'ja, maar' betekent nee.
<<

Artemis

Bericht 16 Sep 2013 16:33

girli schreef:M.b.t. het openhouden van het oude forum: is het niet gewoon een kwestie van juist doen wat wij niet willen? Ze wilde het forum verwijderen en dat plan is gedeeltelijk mislukt, omdat het hier nu goed loopt. Toen kwamen er hier mensen die vroegen of hun account op het oude forum verwijderd kon worden. Dat kan uiteraard niet, want niemand van hier heeft die rechten. Dus als ze het nu open houdt, kan ze "ons" nog steeds dwars zitten.

Precies dat denk ik. Niemand kan iets doen en zij kan overal bij.
<<

Lilac

Gebruikers-avatar

Noob

Bericht 16 Sep 2013 19:50

Burgemeester Nicky schreef:Het is niet nodig om oude ervaringen mbt tot haar als persoon te delen op het forum. Het verleden is het verleden en laten we dat ook zo houden. Ze kan zich niet verdedigen hier dus dat vind ik niet netjes.

Ik vermoed dat je ( deels ) op mij doelt Nicky, maar ik heb verder geen details genoemd omtrent Wendy. Dat zal ik ook niet doen, dat is inderdaad niet netjes en voegt niks toe. Maar ik zie niks verkeerds aan mijn post. Ik zie hier namelijk vele malen ongenuanceerdere reacties de revue passeren.

Maar ik vlieg gauw uit dit topic, lijkt me beter :yes:
Afbeelding
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 16 Sep 2013 19:52

Artemis schreef:
girli schreef:M.b.t. het openhouden van het oude forum: is het niet gewoon een kwestie van juist doen wat wij niet willen? Ze wilde het forum verwijderen en dat plan is gedeeltelijk mislukt, omdat het hier nu goed loopt. Toen kwamen er hier mensen die vroegen of hun account op het oude forum verwijderd kon worden. Dat kan uiteraard niet, want niemand van hier heeft die rechten. Dus als ze het nu open houdt, kan ze "ons" nog steeds dwars zitten.

Maar je kunt je eigen dingen toch nog gewoon verwijderen? Je kunt nog gewoon inloggen.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem187

Bericht 16 Sep 2013 20:24

Ondanks alles wat er gebeurd is, vind ik het niet netjes dat mensen hier maar eens even een blik verwijten, praatjes, meningen en roddels open trekken.

Ik keur het echt niet goed, ik vind het vervelend wat er allemaal gebeurd is, maar ieder verhaal heeft 2 kanten. Ook deze.
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 16 Sep 2013 20:24

Susan schreef:
Artemis schreef:

Maar je kunt je eigen dingen toch nog gewoon verwijderen? Je kunt nog gewoon inloggen.

Ook maar tot een bepaalde tijd terug. Het is jammer dat je je eigen account niet kan verwijderen.
<<

Anoniem7

Bericht 16 Sep 2013 20:44

Mwah, ze doet maar. Als ze daar haar geluk uit moet halen dan heeft ze mijn zegen.
VorigeVolgende

Terug naar Forumzaken