Re: Wat is er gebeurd? Onze kant van het verhaal.
Wellicht vond ze het jammer dat mensen haar "vergeten" waren en wilde ze zichzelf weer onmisbaar maken. Dat pakte wat anders uit. Goed dat hier geen draagvlak voor gegeven is.
Rush schreef:Dat denk ik wel, anders kon ze niet op het forum.
Alibi schreef:Rush schreef:Dat denk ik wel, anders kon ze niet op het forum.
Ja haha, grapjas. Hoe weet je dat zij het was?
Rush schreef:Alibi schreef:Rush schreef:Dat denk ik wel, anders kon ze niet op het forum.
Ja haha, grapjas. Hoe weet je dat zij het was?
Ze had een verkooptopic en ik heb toen wat gekocht.
Rush schreef:Ga je nu op het oude forum een verkoopttopic zoeken waar ik iets in heb gekocht?
Elliot schreef:Susan schreef:Aziraphale schreef:Ze voelde zich zaterdag denk ik in het nauw gedreven omdat ze als 'Iemand' een paar érg openhartige dingen heeft geschreven over haar seksleven en nieuwe vriend en uiteindelijk herkend werd als Zusje.
Burgemeesters, bedankt voor jullie inzet en snelle handelen!
Daar dacht ik ook al aan. Maar ik snap dan ook niet dat ze dan niet heeft gezorgd dat ze wat minder herkenbaar was, er was nota bene een biechtaccount beschikbaar. Dus het lijkt dan wel een beetje alsof ze het erop heeft aangestuurd.
Nou ja, gezien de manier waarop zij zelf met dat biechtaccount omging had ze daar misschien niet voldoende vertrouwen in?
Aziraphale schreef:Rush schreef:Ga je nu op het oude forum een verkoopttopic zoeken waar ik iets in heb gekocht?
Ja
Weetjewel schreef:Ik heb er helemaal niks mee te maken. Er gaan verhalen rond dat ik het gedaan zou hebben. Nou, ten eerste was ik zaterdag aan het werk en ik zou ook niet weten wat ik eraan zou hebben om het te doen. Wendy en ik hebben al een tijd geen contact meer. Opeens was het over van haar kant en ook uit het niets. Ze heeft reva nog een flinke snauw gegeven en met Smikkell heb ik eigenlijk geen contact, het laatste contact was oppervlakkig. Maar ook dat is over.
Voor de rest ben ik niet van plan om me te gaan verdedigen, want dat is nergens voor nodig. En geloof je het niet, ja jammer.
Elliot schreef:Da's waar Susan. Ach, hoe dan ook, als ze niet had gewild dat iemand het wist had ze beter gewoon haar mond kunnen houden.
Weetjewel, je moet het ook niet groter maken dan dat het is joh, het is toch ook helemaal niet nodig om je te verdedigen? Volgens mij is er nog niemand hier die zegt dat jij er iets mee te maken hebt.
Susan schreef:Elliot schreef:Da's waar Susan. Ach, hoe dan ook, als ze niet had gewild dat iemand het wist had ze beter gewoon haar mond kunnen houden.
Weetjewel, je moet het ook niet groter maken dan dat het is joh, het is toch ook helemaal niet nodig om je te verdedigen? Volgens mij is er nog niemand hier die zegt dat jij er iets mee te maken hebt.
Er schijnen wel roddels over te zijn (geweest), het is bij mij ook geen moment opgekomen dat Weetjewel er iets mee te maken zou hebben. Zoals ze zelf al zegt, waarom zou ze.
Aziraphale schreef:Susan schreef:Elliot schreef:Da's waar Susan. Ach, hoe dan ook, als ze niet had gewild dat iemand het wist had ze beter gewoon haar mond kunnen houden.
Er schijnen wel roddels over te zijn (geweest), het is bij mij ook geen moment opgekomen dat Weetjewel er iets mee te maken zou hebben. Zoals ze zelf al zegt, waarom zou ze.
Gisteren nog las ik dat iemand dat echt dacht, dat Zus er in was geluisd en dat iemand anders (bijv. Weetjewel of Smikkel) het forum heeft 'gehackt' om Zus een hak te zetten. Dus ze zijn er wel, die dat denken hoor. Mij een beetje te GTST-achtig allemaal
Burgemeester Irene schreef:Aziraphale schreef:Gisteren nog las ik dat iemand dat echt dacht, dat Zus er in was geluisd en dat iemand anders (bijv. Weetjewel of Smikkel) het forum heeft 'gehackt' om Zus een hak te zetten. Dus ze zijn er wel, die dat denken hoor. Mij een beetje te GTST-achtig allemaal
In theorie zou dat kunnen, maar dan heeft Wendy zelf haar admingegevens gedeeld. Het kan. Maar het lijkt niet erg waarschijnlijk. Of, ook een plausibele verklaring, Wendy heeft haar inlogegevens boven haar bed hangen en een inbreker heeft ze gevonden en heeft met die gegevens het forum platgelegd. Dat kan ook nog.
Burgemeester Irene schreef:Oh en we blozen ons suf vanwege alle complimenten, de burgemeesters zitten inmiddels giechelend en met rode wangen in een hoekje. Dank jullie wel!
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers