Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Wat is er gebeurd? Onze kant van het verhaal.

<<

Anoniem178

Bericht 02 Sep 2013 11:52

Re: Wat is er gebeurd? Onze kant van het verhaal.

Het is erg netjes dat dit zo snel opgevangen is. Nu zien we wel dat het forum slechts een middel is en de groep de sfeer maakt.

Wellicht vond ze het jammer dat mensen haar "vergeten" waren en wilde ze zichzelf weer onmisbaar maken. Dat pakte wat anders uit. Goed dat hier geen draagvlak voor gegeven is.
<<

Anoniem 53

Bericht 02 Sep 2013 11:54

Ik wil alleen nog maar een keer mijn complimenten geven aan de burgemeesters, echt super dat jullie zo snel gehandeld hebben!
<<

Anoniem193

Bericht 02 Sep 2013 11:55

Rush schreef:Dat denk ik wel, anders kon ze niet op het forum. ;)

Ja haha, grapjas. Hoe weet je dat zij het was?
<<

Anoniem193

Bericht 02 Sep 2013 11:56

Speciaal voor de burgemeesters!

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Anoniem193 op 02 Sep 2013 11:56, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 02 Sep 2013 11:56

Bah, wat een zielig mens.
Ook al bevestigd ze niets, dat zegt voor mij genoeg.
Had je er echt niets mee te maken, zou je naar mijn idee alles op alles zetten op de dingen terug te krijgen.

Wij lagen elkaar al jaren niet (meer), maar dit.. dit vind ik echt triest.
Ik mag dan ook lijen dat als gemerkt wordt dat ze zich hier laat zien, dat ze meteen geblokt wordt.

En wat nou klaar met het forum, ze was er notabene zelf weer te vinden.

En hulde voor de burgemeesters btw
<<

Anoniem1

Bericht 02 Sep 2013 11:58

Complimenten aan jullie burgemeesters, bedankt dat jullie het zo snel opgepakt hebben en we eigenlijk binnen een paar uur als vanouds konden forummen.
<<

Anoniem12

Alibi schreef:

Ze had een verkooptopic en ik heb toen wat gekocht.
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bedankt voor de opheldering en een dikke chapeau voor jullie!!
<<

Anoniem193

Bericht 02 Sep 2013 11:59

Rush schreef:
Alibi schreef:

Ze had een verkooptopic en ik heb toen wat gekocht.

Ok. tnx.
<<

Anoniem12

Bericht 02 Sep 2013 12:00

Ga je nu op het oude forum een verkoopttopic zoeken waar ik iets in heb gekocht? :lol:
<<

Anoniem273

Bericht 02 Sep 2013 12:01

Rush schreef:Ga je nu op het oude forum een verkoopttopic zoeken waar ik iets in heb gekocht? :lol:

Ja 8-)
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 02 Sep 2013 12:02

Elliot schreef:
Susan schreef:
Aziraphale schreef:Ze voelde zich zaterdag denk ik in het nauw gedreven omdat ze als 'Iemand' een paar érg openhartige dingen heeft geschreven over haar seksleven en nieuwe vriend en uiteindelijk herkend werd als Zusje.

Burgemeesters, bedankt voor jullie inzet en snelle handelen!

Daar dacht ik ook al aan. Maar ik snap dan ook niet dat ze dan niet heeft gezorgd dat ze wat minder herkenbaar was, er was nota bene een biechtaccount beschikbaar. Dus het lijkt dan wel een beetje alsof ze het erop heeft aangestuurd.

Nou ja, gezien de manier waarop zij zelf met dat biechtaccount omging had ze daar misschien niet voldoende vertrouwen in? ;)

Ja, maar het was nog altijd anoniemer geweest dan dit. Bij het biechtaccount zag je het IP-adres, nu zag je het IP-adres plus nog allerlei andere informatie.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem193

Bericht 02 Sep 2013 12:03

Aziraphale schreef:
Rush schreef:Ga je nu op het oude forum een verkoopttopic zoeken waar ik iets in heb gekocht? :lol:

Ja 8-)

Misschien vanavond :mrgreen:
<<

Anoniem91

Bericht 02 Sep 2013 12:04

Ik heb er helemaal niks mee te maken. Er gaan verhalen rond dat ik het gedaan zou hebben. Nou, ten eerste was ik zaterdag aan het werk en ik zou ook niet weten wat ik eraan zou hebben om het te doen. Wendy en ik hebben al een tijd geen contact meer. Opeens was het over van haar kant en ook uit het niets. Ze heeft reva nog een flinke snauw gegeven en met Smikkell heb ik eigenlijk geen contact, het laatste contact was oppervlakkig. Maar ook dat is over.

Voor de rest ben ik niet van plan om me te gaan verdedigen, want dat is nergens voor nodig. En geloof je het niet, ja jammer.
<<

Anoniem17

Bericht 02 Sep 2013 12:05

Da's waar Susan. Ach, hoe dan ook, als ze niet had gewild dat iemand het wist had ze beter gewoon haar mond kunnen houden.

Weetjewel, je moet het ook niet groter maken dan dat het is joh, het is toch ook helemaal niet nodig om je te verdedigen? Volgens mij is er nog niemand hier die zegt dat jij er iets mee te maken hebt.
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 02 Sep 2013 12:08

Weetjewel schreef:Ik heb er helemaal niks mee te maken. Er gaan verhalen rond dat ik het gedaan zou hebben. Nou, ten eerste was ik zaterdag aan het werk en ik zou ook niet weten wat ik eraan zou hebben om het te doen. Wendy en ik hebben al een tijd geen contact meer. Opeens was het over van haar kant en ook uit het niets. Ze heeft reva nog een flinke snauw gegeven en met Smikkell heb ik eigenlijk geen contact, het laatste contact was oppervlakkig. Maar ook dat is over.

Voor de rest ben ik niet van plan om me te gaan verdedigen, want dat is nergens voor nodig. En geloof je het niet, ja jammer.

Bedoel je mij daar mee of gewoon in het algemeen? :)
En idd nergens voor nodig om je te verdedigen.
Vind het iig leuk dat je (alweer ff) weer meeschrijft, vond het altijd leuk om foto's/verhalen van je kids te volgen. Wilde onze zoon ook Mas noemen, maar daar was m'n vriend het helaas niet mee eens haha.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 02 Sep 2013 12:10

Elliot schreef:Da's waar Susan. Ach, hoe dan ook, als ze niet had gewild dat iemand het wist had ze beter gewoon haar mond kunnen houden.

Weetjewel, je moet het ook niet groter maken dan dat het is joh, het is toch ook helemaal niet nodig om je te verdedigen? Volgens mij is er nog niemand hier die zegt dat jij er iets mee te maken hebt.

Er schijnen wel roddels over te zijn (geweest), het is bij mij ook geen moment opgekomen dat Weetjewel er iets mee te maken zou hebben. Zoals ze zelf al zegt, waarom zou ze.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem273

Bericht 02 Sep 2013 12:12

Susan schreef:
Elliot schreef:Da's waar Susan. Ach, hoe dan ook, als ze niet had gewild dat iemand het wist had ze beter gewoon haar mond kunnen houden.

Er schijnen wel roddels over te zijn (geweest), het is bij mij ook geen moment opgekomen dat Weetjewel er iets mee te maken zou hebben. Zoals ze zelf al zegt, waarom zou ze.

Gisteren nog las ik dat iemand dat echt dacht, dat Zus er in was geluisd en dat iemand anders (bijv. Weetjewel of Smikkel) het forum heeft 'gehackt' om Zus een hak te zetten. Dus ze zijn er wel, die dat denken hoor. Mij een beetje te GTST-achtig allemaal :)

Hier: viewtopic.php?f=4&t=234
Laatst gewijzigd door Anoniem273 op 02 Sep 2013 12:13, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem 63

Bericht 02 Sep 2013 12:12

Het enige wat ik erover wil en kan zeggen is dat ik erg blij ben met de burgemeesters! Ongelooflijk hoe snel en accuraat er gehandeld is. Daarnaast ben ik stiekem wel blij met een nieuw forum, nieuwe start. Laten we het verleden lekker achter ons laten en er weer iets moois van maken hier!
<<

Anoniem17

Bericht 02 Sep 2013 12:14

Oh die roddels zijn langs mij heen gegaan! In dat geval neem ik mijn eerdere reactie naar Weetjewel terug!
<<

Burgemeester Irene

Bericht 02 Sep 2013 12:15

Aziraphale schreef:
Susan schreef:

Gisteren nog las ik dat iemand dat echt dacht, dat Zus er in was geluisd en dat iemand anders (bijv. Weetjewel of Smikkel) het forum heeft 'gehackt' om Zus een hak te zetten. Dus ze zijn er wel, die dat denken hoor. Mij een beetje te GTST-achtig allemaal :)

In theorie zou dat kunnen, maar dan heeft Wendy zelf haar admingegevens gedeeld. Het kan. Maar het lijkt niet erg waarschijnlijk. Of, ook een plausibele verklaring, Wendy heeft haar inlogegevens boven haar bed hangen en een inbreker heeft ze gevonden en heeft met die gegevens het forum platgelegd. Dat kan ook nog.

Of het waren de aliens.

Osama Bin laden is dood hè? Kunnen we die uitsluiten.

De CIA! Verdorie!
<<

Burgemeester Irene

Bericht 02 Sep 2013 12:16

Oh en we blozen ons suf vanwege alle complimenten, de burgemeesters zitten inmiddels giechelend en met rode wangen in een hoekje. Dank jullie wel!
<<

Anoniem273

Bericht 02 Sep 2013 12:18

Burgemeester Irene schreef:
Aziraphale schreef:Gisteren nog las ik dat iemand dat echt dacht, dat Zus er in was geluisd en dat iemand anders (bijv. Weetjewel of Smikkel) het forum heeft 'gehackt' om Zus een hak te zetten. Dus ze zijn er wel, die dat denken hoor. Mij een beetje te GTST-achtig allemaal :)

In theorie zou dat kunnen, maar dan heeft Wendy zelf haar admingegevens gedeeld. Het kan. Maar het lijkt niet erg waarschijnlijk. Of, ook een plausibele verklaring, Wendy heeft haar inlogegevens boven haar bed hangen en een inbreker heeft ze gevonden en heeft met die gegevens het forum platgelegd. Dat kan ook nog.

Ja, dat laatste zal het zijn. Misschien heeft Ludo Sanders die inbreker wel ingehuurd. Die hint kreeg ik namelijk via de App!
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 02 Sep 2013 12:19

Burgemeester Irene schreef:Oh en we blozen ons suf vanwege alle complimenten, de burgemeesters zitten inmiddels giechelend en met rode wangen in een hoekje. Dank jullie wel!

Wat verwoord je het weer heerlijk, Irene!
<<

Verde

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Bericht 02 Sep 2013 12:20

Ik vind het echt bizar dat iemand zo rigoureus kan besluiten om het hele forum te sluiten. Heel erg triest vind ik het ook. Hulde aan de burgemeesters dat ze zo snel een nieuw forum hebben weten op te zetten!!
VorigeVolgende

Terug naar Forumzaken