Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Wat is er gebeurd? Onze kant van het verhaal.

<<

Anoniem17

Bericht 02 Sep 2013 21:50

Re: Wat is er gebeurd? Onze kant van het verhaal.

Haha ja echt! Want een half uur geleden heb ik er nog op gekeken. Hou Zusje! Leuk he, dat we zo'n mooi forum hebben? :)
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 02 Sep 2013 21:52

Kom op jongens, even met z'n allen:

Hooooooooooooooooi!!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 02 Sep 2013 21:52

(ahhh crap, heb de eerste magische grens van 100 posts gemist)
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 02 Sep 2013 21:53

Reva schreef:Voor de laatste keer: IK HAD ER NIETS MEE VAN DOEN, HEB NIET EENS IN DIE TOPICS GEPOST ETC.

Maar thanks voor de eer.

Sorry, het was niet lullig bedoeld... Ik was gewoon benieuwd.
<<

Anoniem 52

Bericht 02 Sep 2013 21:53

IK PIS IN MIJN BROEK VAN 'T LACHEN! :D

Edit: Deze zag men wel aankomen toch? Ik ben er nu wel klaar mee, hoor. :)
<<

Anoniem173

Bericht 02 Sep 2013 21:56

Lenthe schreef:Ik wil niks oprakelen hoor, maar kan iemand mij uitleggen wat er toen ooit is gebeurd met Smikkell / Weetjewel / Reva? Ik heb dit namelijk al best vaak voorbij zien komen, maar ik denk dat ik het destijds volledig heb gemist.

Die complottheorieën waarom het niet Wendy zou zijn geweest, maar iemand anders, vind ik erg vergezocht. Sorry Blair, maar ik vind je een beetje naïef dat je denkt dat Wendy er niks mee te maken heeft. Lees het topic eens goed door, de reacties die ze heeft gegeven,etc en dan snap je zelf toch ook wel dat alles naar haar wijst.

Trieste actie van Wendy. Als je er zogenaamd echt klaar mee bent, stuur je de andere burgemeesters de Admin inlog gegevens en kijk je er niet meer naar om.
Als Wendy trouwens echt de Admin gegevens aan iemand anders heeft gestuurd om die een kijkje te laten nemen in het biechtaccount, heeft diegene dan geen inloggegevens? Zal wel niet, zullen jullie vast wel aan gedacht hebben!
Bedankt voor het nieuwe forum burgemeesters. Hulde dat het er zo snel is gekomen!

zie paar reacties eerder over het biechttopic, ze had dacht ik gegevens daarvan aan smikkel doorgegeven. En ik dacht aan weetjewel ook. Of zeg ik dit nu verkeerd?
<<

Burgemeester Irene

Bericht 02 Sep 2013 22:04

Bazinga schreef:IK PIS IN MIJN BROEK VAN 'T LACHEN! :D

Edit: Deze zag men wel aankomen toch? Ik ben er nu wel klaar mee, hoor. :)

Ik was je een half uur voor met die grap, sorry. Lees maar terug :)

Maar het lijkt me niet handig om persoonlijk een hele vete tegen Wendy te beginnen, geldt niet alleen voor jou. Ht blijven speculaties, en het is de energie niet waard.
<<

Anoniem 52

Bericht 02 Sep 2013 22:07

Ja ik heb 'm ook van jou gestolen! ;)

Ik weet 't, je hebt gelijk.. Zo irritant..
<<

Reva

Bericht 02 Sep 2013 22:21

Lenthe schreef:
Reva schreef:Voor de laatste keer: IK HAD ER NIETS MEE VAN DOEN, HEB NIET EENS IN DIE TOPICS GEPOST ETC.

Maar thanks voor de eer.

Sorry, het was niet lullig bedoeld... Ik was gewoon benieuwd.

Sorry is niet nodig, ik wilde alleen even duidelijk roepen.
<<

Anoniem117

Bericht 03 Sep 2013 13:03

.
Laatst gewijzigd door Anoniem117 op 24 Jul 2015 10:52, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Burgemeester Julia

Bericht 03 Sep 2013 13:23

AnnaK, natuurlijk is het haar goed recht geen Admin meer te willen zijn maar dat had op zoveel andere manieren gekund dan waarop het nu is gegaan.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 03 Sep 2013 13:29

Ik snap de ophef wel. Er was een jaar geleden sprake van dat er een heel nieuw forum zou komen en toen is in overleg met haar besloten dat zij zou stoppen met alle taken rondom het forum en het forum dan min of meer zou overdragen aan de burgemeesters. Als zij klaar was met het forum had ze dat ook gewoon toen kunnen aangeven. Ik vind dus vooral de manier waarop heel erg raar, dat je opeens van het ene op het andere moment en zonder enig overleg iets anders doet, terwijl je er een jaar eerder zelf mee akkoord bent gegaan dat anderen door zouden gaan met het door jou opgerichte forum.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem117

Bericht 03 Sep 2013 13:37

Ja ik vind het ook niet netjes. Ze had het beter van te voren kunnen melden, maar om het nou in- en in triest te noemen. Ik denk dat het alleen maar goed is dat ze het forum niet langer beheerd. En ik vind dat het goed is opgelost. Vooral ook omdat iedereen de kans krijgt nog dingen van het andere forum te halen. Maar misschien sta ik er wel te ver vanaf om te begrijpen dat het voor anderen wel heel erg vervelend is. Ik heb de openingspost nog eens doorgelezen, maar ik vind het nog steeds niet zo heel erg 'fout en verwerpelijk'.
<<

Burgemeester Irene

Bericht 03 Sep 2013 14:13

Niet fout en verwerpelijk?

Ik vind het net zoiets als voorzitter zijn van een voetbalclub, en er zelf geen zin meer in hebben, dat mensen je al een aantal keren hebben gevraagd of het niet eens tijd wordt om de boel over te dragen, maar dat weigeren...
En dus het clubgebouw platgooien, het gras wegdoen en de vereniging opheffen en dat verder aan niemand meedelen, zodat iedereen voor een dichte deur staat, in z'n voetbalkloffie. Terwijl de vrijwilligers net de week ervoor het clubhuis hebben geschilderd en gister nog het gras hebben gemaaid. Terwijl je ook gewoon de sleutel had kunnen afgeven en de vereniging op iemand anders naam had kunnen laten zetten. Of had kunnen aankondigen dat het ging stoppen zodat men maatregelen had kunnen nemen.

Dit is hoe dan ook gemeen, het forum is niet van Wendy alleen, er zijn meer mensen die dag in dag uit actief zijn geweest om de boel draaiende te houden.
<<

Burgemeester Julia

Bericht 03 Sep 2013 14:14

Burgemeester Irene schreef:Niet fout en verwerpelijk?

Ik vind het net zoiets als voorzitter zijn van een voetbalclub, en er zelf geen zin meer in hebben, dat mensen je al een aantal keren hebben gevraagd of het niet eens tijd wordt om de boel over te dragen, maar dat weigeren...
En dus het clubgebouw platgooien, het gras wegdoen en de vereniging opheffen en dat verder aan niemand meedelen, zodat iedereen voor een dichte deur staat, in z'n voetbalkloffie. Terwijl de vrijwilligers net de week ervoor het clubhuis hebben geschilderd en gister nog het gras hebben gemaaid. Terwijl je ook gewoon de sleutel had kunnen afgeven en de vereniging op iemand anders naam had kunnen laten zetten. Of had kunnen aankondigen dat het ging stoppen zodat men maatregelen had kunnen nemen.

Dit is hoe dan ook gemeen, het forum is niet van Wendy alleen, er zijn meer mensen die dag in dag uit actief zijn geweest om de boel draaiende te houden.

Inderdaad, dit dus.
<<

Anoniem193

Bericht 03 Sep 2013 14:20

Burgemeester Julia schreef:
Burgemeester Irene schreef:Niet fout en verwerpelijk?

Inderdaad, dit dus.

Precies!
<<

Anoniem117

Bericht 03 Sep 2013 14:28

Ik vind een forum en een voetbalclub niet een hele treffende vergelijking. Maar als het voor jullie wel zo voelt, dan kan ik me voorstellen dat het wel heel hoog zit.
<<

Anoniem17

Bericht 03 Sep 2013 14:31

AnnaK, ik vind dat jij de boel nu wel heel erg bagatelliseert, alsof wij ons druk maken om niets. Achteraf is het inderdaad beter, en het was natuurlijk ook heel snel opgelost, maar de manier waarop vind ik enorm verwerpelijk. 'Niet netjes' vind ik toch wel het understatement van het jaar...
<<

Burgemeester Irene

Bericht 03 Sep 2013 14:34

Als wij hadden geweten dat het stopte hadden we een paar weken de tijd gehad om een nieuw forum te bouwen, dat was echt geen probleem geweest, al zou de inlogegevens aan Nicky geven wel zo netjes zijn geweest. Dan was ze er ook vanaf. Natuurlijk is het haar goed recht om te stoppen, ze wás al gestopt. Maar nu moesten wij eerst uitvinden wat er gebeurde, hals over kop een oplossing vinden, ons vrije weekend spenderen aan het maken van een nieuw forum. En nee, dat hoeven we niet te doen, maar we werken niet voor niets vrijwillig aan dit forum: we vinden het belangrijk, dus als er dan een crisis is, dan moet je aan het werk. En die crisis is nu opzettelijk en onnodig veroorzaakt. Dat doe je niet omdat je er vanaf wil, dat had veel makkelijker gekund, de hele boel platleggen, inclusief alle social media accounts, waar ze helemaal niet bij betrokken is geweest, is meer werk dan een mailtje sturen dat je er vanaf wilt.

Aangenomen dat het Wendy was dus. Maar stoppen en er vanaf willen kon en mocht en is meermalen aangeboden en geweigerd. Dit is opzettelijk zo gedaan om mensen dwars te zitten. Facebook, Twitter enzo hebben wij als burgemeesters opgezet, de nieuwe lay out en alle acties hebben wij bedacht, niet zij. Zij was daar niet bij betrokken en toch is er moeite gedaan om ook onze Facebook, mail en Twitter plat te leggen...
<<

Burgemeester Irene

Bericht 03 Sep 2013 14:36

AnnaK schreef:Ik vind een forum en een voetbalclub niet een hele treffende vergelijking. Maar als het voor jullie wel zo voelt, dan kan ik me voorstellen dat het wel heel hoog zit.

Het zit mij persoonlijk niet zo hoog, ik heb nooit met haar samengewerkt, ik heb de hele rel niet meegemaakt vorig jaar. Maar andere burgemeesters en forummers wél. En die hebben heel veel vrije uren opgeofferd om het forum mooier, beter, leuker te maken. En als iemand dat dan uit eigenbelang zo aan de kant opgooit vind ik dat wel heel gemeen ja.
<<

Anoniem 52

Bericht 03 Sep 2013 14:37

Ik vind 't gewoon een nare wraakactie en da's nooit netjes. Of 't nu gaat om een voetbalclub, een forum of wat mij betreft een postzegelverzamelaars-vereniging.
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 03 Sep 2013 14:37

Ik wil hier nog wel even op inhaken. Het is niet alleen Wendy geweest die hard heeft gewerkt aan dit forum. Yvette en ik zijn er net zo lang bij betrokken als dat Wendy was, wij hebben dit forum mede met haar opgericht, samen met Burgemeester Nathalie die al een tijdje bij ons weg is. Wij hebben diverse malen aangegeven dat we graag de gegevens in handen zouden willen. Klaar was ze er al lang mee, maar de daadwerkelijke touwtjes uit handen geven, dat gebeurde niet. Wel was ze zo groot genoeg om mij in oktober afgelopen jaar voor het blok te zetten door 'weg te gaan' de andere burgemeesters te verwijderen en zonder mij van te voren in te lichten op het forum te verkondigde dat ik voortaan de leiding had, dat ik integer ben en dat je bij mij aan kon kloppen om moderator te worden.

Ikzelf was hierover niet op de hoogte gebracht. Op het oude forum zag ik dat stuk namelijk voorbij komen waarin ze dat openbaar maakte, onlangs gequote door Bazinga. Prima als je er klaar mee bent, maar draag het dan ook helemaal over. Toen of nu, daar praat ik niet eens over.

Maar zomaar de boel dichtgooien waar wij ook hard aan hebben gewerkt? Dat voelt als een dikke trap in je rug en totaal misplaatst als je het mij vraagt.
<<

Burgemeester Irene

Bericht 03 Sep 2013 14:38

AnnaK schreef:Ik vind een forum en een voetbalclub niet een hele treffende vergelijking. Maar als het voor jullie wel zo voelt, dan kan ik me voorstellen dat het wel heel hoog zit.

En waarom is dat geen treffende vergelijking? Mensen komen hier soms al 10 jaar, het is onderdeel van hun leven geworden, ze doen soms vrijwilligerswerk, hebben hier vriendinnen leren kennen. Het is maar net hoe je je vrije tijd indeelt, ik zou niet wakker liggen van het opheffen van een voetbalclub, boeit mij niets, ik doe niet aan voetbal. Maar voor de vrijwilliger die al 5 jaar achter de bar staat is het waarschijnlijk wat anders dan voor mij.
<<

Burgemeester Irene

Bericht 03 Sep 2013 14:41

Burgemeester Irene schreef:

Het zit mij persoonlijk niet zo hoog, ik heb nooit met haar samengewerkt, ik heb de hele rel niet meegemaakt vorig jaar. Maar andere burgemeesters en forummers wél. En die hebben heel veel vrije uren opgeofferd om het forum mooier, beter, leuker te maken. En als iemand dat dan uit eigenbelang zo aan de kant gooit vind ik dat wel heel gemeen ja.
<<

Anoniem117

Bericht 03 Sep 2013 14:43

Goed, duidelijk. Ik kom hier overigens ook al ruim 10 jaar. Ik hoef er verder ook niet over in discussie. Niet over het forum en ook niet over een fictieve voetbalclub. Toen ik het las op facebook vond ik alleen helemaal niet schokkend dat ze het forum had opgeheven zonder aankondiging. Lag toch eigenlijk wel in de lijn der verwachting. Voor mij dan.
VorigeVolgende

Terug naar Forumzaken