Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Wat is er gebeurd? Onze kant van het verhaal.

<<

Anoniem17

Bericht 02 Sep 2013 20:04

Re: Wat is er gebeurd? Onze kant van het verhaal.

Susan, dat was misschien een statement, om te laten zien hoeveel 'macht' ze nog had?

Bazinga, ik mag toch hopen dat ze met alle mogelijke IP adressen for life geband is van het forum?! (Ok, ik snap dat dat technisch gezien niet mogelijk is, maar zodra ze haar neus laat zien via de tot nu toe bekende IP adressen zal ze toch wel geband worden?)
<<

Anoniem 52

Bericht 02 Sep 2013 20:05

Nou, wat mij betreft is ze welkom hoor. Elk forum heeft een pispaal nodig en zij heeft soort van ervaring?
<<

Anoniem119

Dat wilde ik net vragen Elliott. Wat als ze weer hier komt onder andere naam?
Kunnen jullie dat zien of nog liever voorkomen, BM's?
<<

Anoniem12

Maple schreef:Oh, grappig, ik ben ergens in het afgelopen kwartier geblokkeerd op Whatsapp door d'r. Vroeg me überhaupt af of ik d'r nummer nog had, ja dus, toen was ze online en nu kan ik ineens geen online/online status meer zien. Ach ja.

Die bug heeft whatsapp wel vaker.
<<

Anoniem17

Wat mij betreft is ze nooit meer welkom. Trut.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 02 Sep 2013 20:08

Oh nou ja, zoveel macht heeft ze daar toch niet mee. Ja, het is jammer van een aantal oude topics en de burgemeesters hebben er wat uurtjes werk aan gehad, maar het is niet zo dat ze daarmee iets wezenlijk beïnvloedt of zo. Na een week is iedereen dat oude forum wel weer vergeten en is iedereen aan dit forum gewend. Ik vind het wel een beetje grootheidswaanzin als ze dat daadwerkelijk als een statement ziet. Ik vind het raar en sneu, dat wel, maar meer niet.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Burgemeester Irene

Bericht 02 Sep 2013 20:08

Marin schreef:Dat wilde ik net vragen Elliott. Wat als ze weer hier komt onder andere naam?

Dat kunnen we helaas niet, van niemand ,want alle IP adressen zitten op het oude forum ,dus wij kunnen niets meer terug zoeken of vergelijken.
<<

Anoniem17

Bericht 02 Sep 2013 20:10

Ai, dat zuigt Irene! Daar had ik niet aan gedacht!
<<

Burgemeester Irene

Bericht 02 Sep 2013 20:10

Susan schreef:Oh nou ja, zoveel macht heeft ze daar toch niet mee. Ja, het is jammer van een aantal oude topics en de burgemeesters hebben er wat uurtjes werk aan gehad, maar het is niet zo dat ze daarmee iets wezenlijk beïnvloedt of zo. Na een week is iedereen dat oude forum wel weer vergeten en is iedereen aan dit forum gewend. Ik vind het wel een beetje grootheidswaanzin als ze dat daadwerkelijk als een statement ziet. Ik vind het raar en sneu, dat wel, maar meer niet.

De quote die op de site stond toen hij afgesloten was een statement op zich, over afgesloten boeken en pagina's die omgeslagen moesten worden omdat je vast zat op de pagina, enzovoorts....
<<

Anoniem 52

Bericht 02 Sep 2013 20:11

En dan nog... Ik heb echt wéken, misschien wel maanden een IP ban gehad. Uiteindelijk heb ik gevraagd of die er 's af kon want ik vond de layout van de Proxy website irritant. Maar een bannetje stopt je niet zomaar, hoor.

(Mij tenminste niet, maar goed, knappe kerel als je dat had gedacht. Afbeelding)
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 02 Sep 2013 20:12

Ja, die quote heb ik gelezen, maar dat kwam over, vond ik, alsof zij dacht dat ze wel even kon bepalen dat het Yesforum voor iedereen een afgesloten hoofdstuk zou zijn, dus dat het gewoon einde forum was, maar dat is natuurlijk onzin. Als we hier een tijdje zitten merkt niemand het verschil meer.
<<

Anoniem12

Bericht 02 Sep 2013 20:12

Burgemeester Irene schreef:
Marin schreef:Dat wilde ik net vragen Elliott. Wat als ze weer hier komt onder andere naam?

Dat kunnen we helaas niet, van niemand ,want alle IP adressen zitten op het oude forum ,dus wij kunnen niets meer terug zoeken of vergelijken.

En dan nog.. En nieuw IP adres is zo genomen.. Helaas.
<<

Burgemeester Julia

Bericht 02 Sep 2013 20:13

Al komt ze wel terug, ze kan dan niks. Ze heeft net zoveel beheerdersrechten/macht als jullie. Daarbij zal ze toch door iedereen met de nek aangekeken worden of ze moet met een wel héél goede verklaring komen.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 02 Sep 2013 20:13

Ja, of ze vertelt niet wie ze is, dat kan natuurlijk ook. Maar dan kan ze verder ook weinig.
<<

Burgemeester Irene

Bericht 02 Sep 2013 20:14

Dat klopt Susan, zo vatte ik hem ook op, maar in combinatie met iedereen van Facebook gooien en geen contact willen enzo kan het twee kanten op.
<<

Anoniem17

Bericht 02 Sep 2013 20:15

Nee, dat is ook zo. Het voelt gewoon zo onrechtvaardig dat ze gewoon verder zou kunnen gaan posten als ze daar zin in heeft. Maar goed, wat boeit het ook eigenlijk. Ze kan niets, en dat is het belangrijkste!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 02 Sep 2013 20:20

Luce schreef:Ik heb Wendy al een paar keer betrapt op leugens, dus het verbaast me niks als ze jou ook voorliegt Blair. Het lijkt me zo klaar als een klontje. Wat mij betreft spoort ze echt niet.

En ook weer eens! (scheelt me een hoop typwerk dit haha)
<<

Anoniem119

Bericht 02 Sep 2013 20:20

Burgemeester Irene schreef:

Nee dat dacht ik eigenlijk al wel, maar toch jammer.
<<

Anoniem7

Bericht 02 Sep 2013 20:21

Rush schreef:
Maple schreef:Oh, grappig, ik ben ergens in het afgelopen kwartier geblokkeerd op Whatsapp door d'r. Vroeg me überhaupt af of ik d'r nummer nog had, ja dus, toen was ze online en nu kan ik ineens geen online/online status meer zien. Ach ja.

Die bug heeft whatsapp wel vaker.

Klopt, maar dan geeft hij bij alle gesprekken geen online status aan. Maargoed, vind het wel prima, had toch geen contact meer met d'r. Ook geen behoefte aan, dus blokkeren had echt niet gehoeven. Ik denk dat ze hier gewoon meeleest, nu, as we speak. Kunnen we meteen laten zien dat we haar forum niet nodig hebben om het gewoon gezellig te hebben ;) Zoals eerder gezegd, het forum is maar een middel, de forummers maken het succes .
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 02 Sep 2013 20:25

Wat is/was er zo onveilig aan het oude forum? En waar ging de vorige rel dan eigenlijk over?
AfbeeldingAfbeelding
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 02 Sep 2013 20:28

Slakje schreef:Wat is/was er zo onveilig aan het oude forum? En waar ging de vorige rel dan eigenlijk over?

Er is op een gegeven moment een hele hoop achter de schermen gebeurd, waardoor mensen die geen burgemeester waren ip adressen gelinkt hadden aan forummers vanuit het biechttopic. Daar is een behoorlijke ophef over geweest en Wendy heeft zich toen teruggetrokken van het forum als burgemeester.

Anoniem17

Bericht 02 Sep 2013 20:31

Silly-One schreef:
Slakje schreef:Wat is/was er zo onveilig aan het oude forum? En waar ging de vorige rel dan eigenlijk over?

Er is op een gegeven moment een hele hoop achter de schermen gebeurd, waardoor mensen die geen burgemeester waren ip adressen gelinkt hadden aan forummers vanuit het biechttopic. Daar is een behoorlijke ophef over geweest en Wendy heeft zich toen teruggetrokken van het forum als burgemeester.

Vergeet er niet bij te vermelden dat Wendy de inloggegevens van haar Admin account aan diverse forummers had gegeven, dus dat er meerdere forummers waren die dingen konden inzien.
<<

Anoniem64

Bericht 02 Sep 2013 20:32

Wat ik niet snap in het hele verhaal, ze heeft nog wel een fb pagina waar ze alleen maar forummers in heeft staan. Wat is dat dan voor iets als ze alle banden heeft verbroken?
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 02 Sep 2013 20:33

Ooohw. Naja, dan is ze terecht de pispaal.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem 52

Bericht 02 Sep 2013 20:37

Slakje schreef:Ooohw. Naja, dan is ze terecht de pispaal.

Nee da's d'r vriend. Zij is de zeikerd.
VorigeVolgende

Terug naar Forumzaken