Re: Fotografie Topic
Die bovenste vooral, wauw!
Poubelle schreef:WhoahCharles ik ben geen kenner maar ik vind echt dat je supermooie foto's maakt!
Jorja schreef:Sam schreef:Ja ik heb een A stand. Zou je dan ook volledig scherp kunnen krijgen?
Thnx iig voor je hulp.
Als het goed is kan je dan in de A stand je diafragma kleiner maken (dus getal hoger), hoe hoger het getal hoe meer er in principe scherp wordt.
Zie meer uitleg :http://www.digitalefotografietips.nl/basiscursus/diafragma/
Charles schreef:Poubelle schreef:WhoahCharles ik ben geen kenner maar ik vind echt dat je supermooie foto's maakt!
Wiiii dank, wat lief! Mocht je ooit een in Limburg zijn wil ik jou graag als model voor mn portfolio!
Charles schreef:Ik ben superhard aan het oefenen geweest, ga ik al vooruit volgen de kenners?![]()
(niet quoten)
-je vroeg om niet quoten, het is duidelijk dus foto weggehaald-
Jorja schreef:Thanks voor de info.
Hoe duur is Elements dan Susan? Ik heb nu CC (wat altijd de laatste CS versie is, 25 euro per maand).
Ik doe niet aan het sterke bewerken en gaat puur om de belichting instellen, bijsnijden en hooguit een onevenheid weghalen (had laatst een prachtige foto van een baby, met een klein droog snotje bij haar neus :S dus dat haal ik dan weg).
Lightroom heb ik wel eens uitleg over gehad bij een workshop, maar nooit zelf gebruikt omdat ik photoshop heb. Maar is wel een goedkoper alternatief, hoewel Aperture nu ook wel goed klinkt. ZIjn de updates gratis of moet daar voor betaald worden?
Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers