Re: Fotografie Topic

fotografieclub-voor-beginners-t8905.html
Oreo schreef:Dat is wel mega zuur Zero! En je ergste nachtmerrie... Idd klacht naar fabrikant!
Gebruik jij je kaarten daarna trouwens nog? Ik heb ooit een 16gb gehad die was gecrasht (door mijn eigen toedoen) en inmiddels gebruik ik 'm wel gewoon weer. Weet niet meer welke van de 2 16gb het was namelijk
Zero schreef:Bij mij zou een 10x15 cm slechts € 2,00 zijn maar een 20x30 is ook wel een tientje. De andere bedragen zijn ook niet heel raar.
Ik geef ook een CD met contact foto's er op (ik heb een hekel aan watermerken, ik verklein de foto's liever tot een formaat waarop printen haast onmogelijk word dan dat er met koeieletters iets door mijn beeld staat - dat vind ik echt afbreuk van mijn werk) dus het is opzich wel 'logisch' dat ze je alleen digitale beelden geeft waar je niets mee kunt.
Anders verdient deze fotograaf er ook gewoon amper op.
Susan schreef:Zero schreef:Bij mij zou een 10x15 cm slechts € 2,00 zijn maar een 20x30 is ook wel een tientje. De andere bedragen zijn ook niet heel raar.
Ik geef ook een CD met contact foto's er op (ik heb een hekel aan watermerken, ik verklein de foto's liever tot een formaat waarop printen haast onmogelijk word dan dat er met koeieletters iets door mijn beeld staat - dat vind ik echt afbreuk van mijn werk) dus het is opzich wel 'logisch' dat ze je alleen digitale beelden geeft waar je niets mee kunt.
Anders verdient deze fotograaf er ook gewoon amper op.
Ja maar ze heeft het gewonnen. Dan is het toch logisch dat ze die foto's gewoon krijgt, afdrukken of bestanden? Het is toch raar om iets te winnen en dat je dan alsnog moet betalen voor je er iets mee kunt?
Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers