Re: Fotografie Topic

Gezien de 3 bruiloften in het voorjaar/zomer is het wel handig een back up camera erbij te hebben.
Betty schreef:Ik werk dus ook voornamelijk met Lightroom, maar ik als ik bepaalde foto's zie dan ben ik echt jaloers op de mensen die Photoshop gebruiken. Ik merk dat ik te veel wil, te veel wil leren, waardoor ik vast loop.
Ik wil ook heel graag workshops volgen, lijkt mij erg leuk en leerzaam. Heb alleen de financiële mogelijkheid er niet voor
Oreo schreef:Ik gebruik LR Betty, met af en toe een uitspatting nar PS. Inmiddels kan ik lezen en schrijven met LR en doe daar veel bewerking in. Maar sinds ik een workshop heb gevolgd, weet ik meer en meer te voorkomen dat er veel bewerkt moet worden
Marin schreef:Oreo schreef:Ik gebruik LR Betty, met af en toe een uitspatting nar PS. Inmiddels kan ik lezen en schrijven met LR en doe daar veel bewerking in. Maar sinds ik een workshop heb gevolgd, weet ik meer en meer te voorkomen dat er veel bewerkt moet worden
Wat leuk dat je intussen zo bekwaam bent met LR. Ik zag laatst nog een FB herinnering dat je eraan begon jaren geleden en 't zo'n abracadabra was.
Ik gebruik ook LR. Heb door de jaren heen m'n stijl ontwikkeld en eigen presets gemaakt waardoor het steeds efficiënter wordt.
Tip aan jou Betty, er zijn echt heel veel tutorials te vinden online! Ook filmpjes, dat vind ik zelf vaak makkelijker omdat je dan ziet over welk schuifje of knopje ze 't hebben.
Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers