Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Wat aan de muur achter het bed?

<<

Elle123

Bericht 15 Mei 2017 13:24

Wat aan de muur achter het bed?

Deze week komt ons nieuwe bed. het is een boxspring, beige/grijs van kleur (niet heel donker) en het beddengoed wordt allemaal wit. De muren van de slaapkamer heb ik allemaal wit geverfd. De vloer is grijs (laminaat)en de gordijnen zijn grijs, maar ik wil graag witte in-betweens (even sparen). Verder moet ik nog een nachtkastje, spiegel en kast in de kamer zien te proppen. Het is een vrij kleine kamer (ca 3 bij 3) en met al het wit hoop ik het wat minder vol/rommelig te krijgen. Alleen, wat hang ik achter het bed aan de muur? Ik houd niet van teksten (HOME enzo), lijsten met mooie quotes vind ik misschien wel leuk (you may say I'm a dreamer, van the Beatles leek me wel leuk), in een mooie lijst. Lekker clean allemaal. Verder komt er zo'n blind (wit) plankje aan de muur bij het stopcontact, om onze telefoons op te leggen 's nachts.
<<

Pomsky

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Bericht 15 Mei 2017 13:48

Re: Wat aan de muur achter het bed?

Wij hebben een schilderij van een wereldkaart op sloophout boven het bed hangen. Verder ook witte muren en witachtig beddengoed.
Afbeelding
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 15 Mei 2017 13:58

Je kan ook verschillende teksten, verschillende prints in andere afmetingen maar wel iedere keer dezelfde lijst pakken en die achter je bed hangen. Toch clean, maar ook iets speelser en minder steriel.
AfbeeldingAfbeelding

Ik heb ook prints van Wijcks in mijn woonkamer bijvoorbeeld, dat kan ook leuk zijn. Junique heeft ook mooie prints en quotes.
<<

Elja

Yipyapper

Bericht 15 Mei 2017 15:30

Ik heb bij de kringloop wat leuke bordjes gescoord, en die beetje nonchalant opgehangen.
<<

Elle123

Bericht 15 Mei 2017 17:00

Die van Junique zijn echt heel gaaf! Ik zal eens kijken wat ik mooi vind qua lijstjes, en wat niet te druk wordt.

Terug naar Huisje, boompje, beestje