Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Meivakantie

<<

yeano86

Noob

Bericht 25 Apr 2017 14:06

Meivakantie

Hier is het 2 weken meivakantie, wat gaan jullie doen met de
kinderen? Jammer dat het zulk slecht weer is. Hoop volgende week
beter weer!
<<

Femm

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 25 Apr 2017 14:10

Re: Meivakantie

Hier ook 2 weken vakantie. Dochter gaat een nachtje uit logeren, met koningsdag zijn we weg en we gaan in ieder geval een dag naar een dierentuin. Verder hoop ik dat volgende week wat beter weer is. Gaan een dagje naar mijn ouders en neefje en bij mooi weer naar het bos/kinderboerderij/bootjes kijken.

Als het slecht blijft kan ik altijd nog andere moeders een berichtje sturen om een paar uurtjes te spelen.
Januari 2012
Augustus 2014
Juli 2016
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 25 Apr 2017 14:15

De buurtkinderen hebben ook meivakantie. Voor deze begon hebben ze allemaal, jawel allemaal, een fluitje gekregen tijdens de koningsspelen. Zij spelen gewoon de hele dag buiten kan ik je vertellen. :P
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 25 Apr 2017 14:42

M heeft een nachtje bij oma gelogeerd. Met vriendjes gespeeld en donderdag gaan we nog ergens heen ivm koningsdag. Vrijdag breng ik hem naar papa en daar blijft hij nog een week tot hij maandag de 8e weer naar school moet.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 25 Apr 2017 14:45

Hier maar 1 week.
Gisteren zijn we naar de kinderboerderij geweest, dat was goed te doen qua weer.
Vandaag een morgen zijn er gastkinderen, ze zijn lekker aan het knutselen en we zijn ook nog even buiten geweest.
Dochter gaat ook nog een nachtje bij mijn schoonouders logeren. En mee naar het circus.
29 augustus 2012
27 februari 2016
18 juni 2020

Mijn blog
Mamajezzblog
Instagram
<<

Anoniem219

Bericht 25 Apr 2017 14:49

Hier ook maar 1 week. Maandag is ze met de opvang naar linneaushof geweest en vandaag is ze met dezelfde opvang bowlen... morgen lekker thuis spelen, donderdag Koningsdag en vrijdag naar we naar een indoor speeltuin denk...
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 25 Apr 2017 15:06

2 weken vakantie hier, zowel m'n kleuter als ik. M'n baby breng ik gewoon z'n vaste dagen naar de kdv, m'n kleuter doet een intensieve zwemcursus en gaat volgende week nog 2 dagen naar vakantieBSO.
Wij komen die weken wel door. Misschien nog een keertje spelen met een vriendje uit z'n klas. En ik wil nog met hem naar de bioscoop.
#teammaple🍁
<<

Daarom

Noob

Bericht 25 Apr 2017 15:18

Hier hebben ze maar één week vakantie, de jongste twee komen zo thuis want die hebben gelogeerd bij hun opa en oma. Gister ben ik met de oudste naar Jump City geweest, was erg leuk.
We hebben voor de rest geen plannen doordeweeks ook met Koningsdag niet eigenlijk, aangezien het weer niet echt fantastisch wordt. En zaterdag vieren we de verjaardag van de vier meiden.
<<

Anansi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Bericht 25 Apr 2017 16:59

Hier ook twee weken. Gisteren moesten wij werken en kwam de oppas. Net heb ik ze alle drie bij oma gebracht en daar blijven ze twee nachten logeren. Donderdag Koningsdag vieren (kleedjesmarkt en kermis). Vrijdag thuis rommelen en inpakken want zaterdag gaan we op vakantie. De meivakantie hier is dus helemaal gevuld.
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 25 Apr 2017 21:56

Dochter zit net 2.5 week op school en heeft nu alweer 2 weken vakantie haha
Vrijdags zijn de kids van vriend gekomen, die gaan donderdag weer naar de moeder. Zijn wezen zwemmen, en kleine dingen gedaan zoals naar opa/oma, kinderboerderij. Met koningsdag kijken we ff wat t weer doet.
Vanaf vrijdag nog geen idee met dochter. Ik denk t beetje hetzelfde als toen ze nog niet op school zat haha. Iig wel iets meer rust ff
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Twellie

Noob

Bericht 25 Apr 2017 22:08

We zijn naar een pretpark geweest en gaan nog naar een indoor speeltuin. Verder geen bijzondere dingen gepland, vast nog wel wat bezoekjes of even wandelen in het bos of iets dergelijks.
<<

Kwak

Yipyapper

Bericht 25 Apr 2017 22:21

Hier maar een week gelukkig.
Gisteren hebben we niks gedaan, vandaag wezen zwemmen, morgen naar mijn oude oppasgezin/vrienden. Donderdag Koningsdag dan gaan de kinderen eerst naar de aubade op een vrachtwagen en een rondje door de stad, super leuk is dat! En smiddags naar de optocht.
Vrijdag nog geen plannen.

Vandaag slaapt de oudste bij de middelste. Ik probeer nu smiddags bij het eten wat gezelligs en wat lekkers te eten.

Kinderen moeten tot 8u op hun slaapkamer blijven, werkt perfect! Dus ik heb ook een beetje vakantie :)
november 2010-januari 2013-november 2014

Terug naar Zwangerschap & kinderen