Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Weer een nieuwe week!

<<

Anoniem245

Bericht 04 Apr 2017 08:18

Re: Weer een nieuwe week!

Pippa schreef:Kira, hopelijk knap je op, of maak je echt een afspraak met je huisarts, aan jezelf denken hoor!

Ik heb de huisarts gebeld. Wat een stap voor mij, belachelijk eigenlijk. De pijn is nu een stuk minder en voel me dus al meteen een soort aansteller. Maar goed, ik heb gewoon dagelijks klachten dus er moet gewoon weer naar gekeken worden. Zei de assistente ook, dit is gewoon niet normaal.
<<

Anoniem280

Bericht 04 Apr 2017 08:40

Gister gewerkt.
Vandaag, kinderen voor het eerst naar de peuterspeelzaal. Vanmiddag gesprek op werk, daarna tot 23.00 uur werken. Zal zo aan het opruimen thuis.
Woensdag: vrij, nog geen plannen.
Donderdag: kinderen naar peuters brengen, verder die dag vrij.
Vrijdag: korte dagdienst werken.
Zaterdag: Meerlingendag, naar Slagharen.
Zondag: werken tot 22.00 uur.
<<

Anoniem304

Bericht 04 Apr 2017 08:45

Ik heb niet zo`n volle week.
Gisteren gewerkt, 's avonds geschilderd en TWD en Peking Express gekeken
Vandaag werken, vanavond even wandelen met een vriendin
Morgen controle in het ziekenhuis, hopelijk is m`n miskraam volledig geweest en hoef ik geen curretage. 's middags lunchen met een vriendin
Donderdag en vrijdag zijn nog een beetje onbekend. Iig gewoon werken als de controle goed is.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 04 Apr 2017 08:53

Gisteren was ik nog in Londen.
Nu op weg naar het werk, een na laatste dag bij deze werkgever. Daarna ga ik eten met m'n zusje.
Morgen relaxen, sporten of skaten, foto's van Londen uitzoeken etc.
Donderdag laatste werkdag!
Vrijdagavond eten met twee vrienden in Amsterdam.
Zaterdag sporten en verder weinig.
Zondag waarschijnlijk naar Artis met vriend en stiefdochter.
❤ 7 juni 2018
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 04 Apr 2017 11:13

Maandag - gewerkt en wat wezen drinken in de stad
Dinsdag - ballet, Italiaans huiswerk maken, misschien nog een uurtje thuis werken, de was doen, verder geen plannen
Woensdag - werken en ballet
Donderdag - werken en Italiaans les
Vrijdag - boodschappen, misschien met de auto naar de garage en misschien op bezoek bij mijn oma en dan gaan we vast bij mijn ouders eten
Zaterdag - huishouden en 's avonds uit eten met mijn zus en de broers van mijn man, daarna gaan we een escaperoom doen
Zondag - nog helemaal geen plannen
Vorige

Terug naar Algemeen