Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Heb je een droger?

Heb je een droger?

Ja
56
65%
Nee
27
31%
Nee, maar ben van plan er een te gaan kopen
3
3%

Aantal stemmen : 86
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 27 Mrt 2017 12:08

Re: Heb je een droger?

Op dat rek past volgens mij een twintigste van mijn was.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 27 Mrt 2017 14:15

Die van mij is dus minimaal twee keer zo breed (net zo breed als de wasmachine en de droger naast elkaar, dus er passen makkelijk twee truien/shirts naast elkaar) en heeft ook meer lijntjes, ik geloof een stuk of 8. Ik kan er vaak precies de kleding op kwijt bij een bonte was, als ik D's kleding op een ander rekje hang. De rest van de was (donkere handdoeken, ondergoed, hemdjes etc.) stop ik in de droger.

♥♥

insta: perron.26
<<

Anoniem192

Bericht 27 Mrt 2017 16:39

Elska schreef:we hebben een combi en ik vind dat juist een onding wat drogen betreft. half wasje draaien en direct laten drogen, of een volle was draaien en in 2 delen drogen. ik gebruik de droogfunctie dus niet veel.

Ik kan 7 kilo wassen en 5 drogen dus ik kan gewoon volle wassen draaien!
<<

Elska

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 27 Mrt 2017 17:56

Pippa schreef:
Elska schreef:we hebben een combi en ik vind dat juist een onding wat drogen betreft. half wasje draaien en direct laten drogen, of een volle was draaien en in 2 delen drogen. ik gebruik de droogfunctie dus niet veel.

dan kan je toch geen volle was draaien op het combiprogramma? er zit immers 2 kilo verschil tussen wassen en drogen.

wanneer ik 7 kilo handdoeken in de wasmachine stop dan kan ik geen combiprogramma aanzetten want dan zit de de trommel te vol voor het drogen.
voor een combi programma kan ik maar 5kilo wassen(= geen volle was) gevolgd door 5kilo drogen. of 7kilo en in 2 delen drogen (met eventueel nog wat was uit een eerdere wasronde erbij)
Afbeelding
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 27 Mrt 2017 18:45

Wij hebben vlak voor de geboorte van onze zoon een droger gekocht. Echt ideaal! Ik gebruik hem voor handdoeken, rompers, pyjama's, onderbroeken, hydrofielen, spuugdoekjes en theedoeken. Met een spugende baby kan ik niet zonder.
<<

Anoniem192

Bericht 27 Mrt 2017 19:25

Elska schreef:
Pippa schreef:

dan kan je toch geen volle was draaien op het combiprogramma? er zit immers 2 kilo verschil tussen wassen en drogen.

wanneer ik 7 kilo handdoeken in de wasmachine stop dan kan ik geen combiprogramma aanzetten want dan zit de de trommel te vol voor het drogen.
voor een combi programma kan ik maar 5kilo wassen(= geen volle was) gevolgd door 5kilo drogen. of 7kilo en in 2 delen drogen (met eventueel nog wat was uit een eerdere wasronde erbij)

Scheelt misschien dat ik sowieso niet zulke grote wassen draai, dus voor mij is 5 kilo gewoon een volle was :)
Beddengoed + onderlakens + kussenslopen = 1 was, en gelijk drogen
Handdoeken + theedoeken + vaatdoeken + ondergoed + sokken = 1 was en gelijk drogen
Rest = deels ophangen, en rest drogen
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 27 Mrt 2017 19:50

Nee. Tot nu toe missen we het ook niet al lijkt me het bijvoorbeeld wel handig voor beddengoed en handdoeken.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Elska

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 27 Mrt 2017 21:30

Pippa schreef:
Elska schreef:
Pippa schreef:

Scheelt misschien dat ik sowieso niet zulke grote wassen draai, dus voor mij is 5 kilo gewoon een volle was :)
Beddengoed + onderlakens + kussenslopen = 1 was, en gelijk drogen
Handdoeken + theedoeken + vaatdoeken + ondergoed + sokken = 1 was en gelijk drogen
Rest = deels ophangen, en rest drogen

ah dan zit daar het inderdaad het verschil in, bij mij is een volle was een trommel vol. 5kilo voelt als een halve wasmachine.

achja, voor nu werkt het goed genoeg. mijn man heeft de combi jaren geleden gekocht toen hij op zichzelf ging wonen in een appartement met weinig ruimte voor de was. dan is een combi wel echt ideaal(had ik als student ook wel willen hebben :angel: ). nu hebben we een ombouw voor een wasmachine en droger naast elkaar en dan zie je ineens de minpunten van de combi. maargoed de combi doet het nog steeds en zolang het ding het nog doet is het zonde om te vervangen voor een nieuwe wasmachine en droger.
Afbeelding
<<

Anoniem284

Bericht 31 Mrt 2017 17:22

Nee. Ik zeik wel al een jaar dat ik er 1 wil :smile:

Moet het ook gewoon doen, bespaar ik mezelf een hoop frustratie mee. Vooral onderbroeken en sokken ophangen, aaaaaaaaaargh.
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje