Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Tandenknarsen

<<

Sublimo

Lady-post-a-lot

Bericht 23 Mrt 2017 13:34

Tandenknarsen

Mijn zoontje van bijna 1 heeft ontdekt dat t leuk is om te tandenknarsen met die vier tandjes die ie heeft. Wat een rotgeluid is dat zeg! Maar daarnaast lijkt t me vooral niet zo goed voor z'n tandjes.

Iemand ervaring mee? Ging t vanzelf weer over? Kan ik er iets tegen doen? In eerste instantie was mijn reactie om steeds te zeggen dat ie dat niet moet doen, maar dat maakt t natuurlijk juist leuk om te doen, dus ik negeer t nu volledig.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 23 Mrt 2017 13:43

Re: Tandenknarsen

Ik doe het nog steeds. Geen idee wat je er aan kan doen bij die kleintjes maar het is idd erg slecht voor je tanden. Mijn tanden hebben de slijtage van tanden in de mond van een 70 jarige. Heb er nu dus ook een bitje voor, dat scheelt iig in de slijtage.
30-04-2017
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Bericht 23 Mrt 2017 20:02

Onze oudste tandenknarsde ook. Zo eens was het over.
Ze heeft Denk ik wel een half jaar gedaan.
2014 2016
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 23 Mrt 2017 20:51

Mijn dochter doet het ook af en toe, maar ik ga er vanuit dat het wel weer over gaat als ze wat meer tanden in haar mond heeft en als ze echt gaat praten.
<<

Anoniem272

Bericht 26 Mrt 2017 08:41

Onze dochter doet het sinds kort, en nu heb ik toevallig woensdag bij de tandarts nagevraagd of het kwaad kan.

De tandarts zei dat veel kinderen tandenknarsen, vaak een manier om prikkels te verwerken. Het is een rotgeluid maar het kan niet direct kwaad. Meestal is het een fase. Je kunt een peuter geen bitje geven, dus er is ook niet zoveel aan te doen.

Nu zijn het de melktandjes die een beetje slijten, maar als het tandenknarsen na het tanden wisselen nog steeds bezig is, zou ik wel aan de bel trekken.

Maar goed. Dat duurt nog heel lang.
<<

Patsy

Bericht 26 Mrt 2017 09:09

Mijn jongste deed het ook een poosje, ook rond dezelfde leeftijd. Het was ook ineens over gelukkig. Kippenvel krijg ik van dat geluid.

Terug naar Zwangerschap & kinderen