Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Wat wil je even kwijt? #6

<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 19 Apr 2017 20:08

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Lekker hoor Harri.

Linne niet leuk zo een fase van je dochter. Ik snap je frustratie.

Ik vind het super lastig om, om geld te vragen. Net een overzicht gemaakt van gezamenlijke kosten van gekochte spullen die bij hem achter blijven. Zo lastig want ik merk gewoon dat ik toch veel te lief ben en niet alles opschrijf.

Anoniem281

Bericht 20 Apr 2017 07:11

SO, misschien moet je vragen iemand met je mee te kijken, dan kan diegene je evt. een schop onder de hol geven als je wel te soft doet?

Ik wil even kwijt dat ik blij ben met deze dag! Precies één jaar geleden mochten we Tobias meenemen uit 't ziekenhuis, na z'n opname voor een hersenvliesontsteking. Ik vind deze dag bijna mooier dan z'n geboortedag, dus wij gaan 't vanavond lekker vieren :)
<<

Nina

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 20 Apr 2017 07:31

Klinkt goed Bazinga!

Ik wil kwijt dat ik echt extreem moe ben. Qua werk niet super druk deze dagen. Maar ik ga maandag naar New York op vakantie. Super veel zin in maar omdat ik zo moe ben, zie ik er wel wat tegen op. :(
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 20 Apr 2017 07:33

Hoera Baz! Is gefeliciteerd gepast in dit geval?

♥♥

insta: perron.26
<<

Anoniem281

Bericht 20 Apr 2017 07:36

Ja joh vind ik wel! Ik heb al Tobias z'n lievelingseten in huis gehaald :D

Nina, ik wil medelijden hebben maar je gaat naar New York.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 20 Apr 2017 07:37

Is dat kip met pompoen?

Haha Nina ik heb hetzelfde als Bazinga.

♥♥

<<

Anoniem281

Bericht 20 Apr 2017 07:40

Haha ja! En om het pedagogisch incorrect af te maken, lekker een danoontje als toetje! :smile:
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 20 Apr 2017 07:42

Feestmaal!

♥♥

<<

Anoniem304

Bericht 20 Apr 2017 07:45

Haha!
<<

Saga

Major Yipyapper

Bericht 20 Apr 2017 07:58

Gefeliciteerd Bazinga!

Ik ga het direct even afkloppen hoor, maar ik ben toch zo blij met onze onwijs makkelijke baby!
Hij is heel rustig, huilt alleen als er écht iets is en ik kan tot nu toe nog iedere dag dat ik thuis ben lekker uitslapen! Dat zal ongetwijfeld nog wel gaan veranderen, maar ik had hier niet op gerekend en geniet er ontzettend van!
10.04.17
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 20 Apr 2017 08:19

Saga schreef:Gefeliciteerd Bazinga!

Ik ga het direct even afkloppen hoor, maar ik ben toch zo blij met onze onwijs makkelijke baby!
Hij is heel rustig, huilt alleen als er écht iets is en ik kan tot nu toe nog iedere dag dat ik thuis ben lekker uitslapen! Dat zal ongetwijfeld nog wel gaan veranderen, maar ik had hier niet op gerekend en geniet er ontzettend van!

Hij wordt toch wel wakker om te eten snachts?

Wij hebben ook zo'n lekkere makkelijke baby. Maar dat uitslapen is wel veranderd dat gaat nu echt niet meer.
En hij is altijd heel vroeg wakker. Soms gaat hij nog wel slapen daarna. Maar ik mag niet klagen het is zo'n lekker ventje
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Saga

Major Yipyapper

Bericht 20 Apr 2017 08:22

Raven schreef:
Saga schreef:Gefeliciteerd Bazinga!

Hij wordt toch wel wakker om te eten snachts?

Wij hebben ook zo'n lekkere makkelijke baby. Maar dat uitslapen is wel veranderd dat gaat nu echt niet meer.
En hij is altijd heel vroeg wakker. Soms gaat hij nog wel slapen daarna. Maar ik mag niet klagen het is zo'n lekker ventje

Ja dat zeker wel hoor! Maar ook dat gaat heel gemakkelijk, en ik val daarna weer heel snel in slaap. Ik had verwacht daar heel veel moeite mee te hebben maar tot nu toe valt het mee. Fijn, mocht er straks een periode komen dat het allemaal wat lastiger gaat, ben ik in ieder geval uitgerust :)
10.04.17
<<

Anoniem278

Bericht 20 Apr 2017 08:24

Gefeliciteerd Tobias met je uit het ziekenhuis dag!

En Saga, wat heerlijk, dan kun je even bijkomen van de hele stressvolle periode voor zijn geboorte. Hij vindt vast dat hij iets goed te maken heeft voor alle ziekenhuisbezoeken ;-)

Probeer nog wat rust te pakken , Nina, ik kan me best voorstellen dat je anders tegen je reis opziet. New York is op zichzelf natuurlijk ook al druk.
<<

Anoniem304

Bericht 20 Apr 2017 08:29

Veel plezier in NY Nina!

Ik heb van m`n collega hele luxe bonbons gekregen (had allemaal eiwit spullen over en die aan hem gegeven) en van m`n bazen een enorm bos bloemen (Secretaressedag). This is a good day!
<<

Anoniem316

Bericht 20 Apr 2017 09:18

Wat lief Cotton! Geniet er van!

Ik hang op het moment in elkaar van pech lijkt het wel. Ik zou vandaag weer aan het werk gaan na de buikgriep, waar het niet dat ik gisteravond keihard door m'n enkel ga en er waarschijnlijk iets kapot is. Zometeen naar het ziekenhuis voor foto's. Echt jonge.. Ben er zo klaar mee. Hetzelfde geintje is me twee jaar geleden ook al eens overkomen (ook nog in precies dezelfde periode, waarvoor dank Facebook ;)).
<<

Karnemelk

Orakel

Bericht 20 Apr 2017 12:57

Dat zit je dan ook niet mee Dee. Balen!

Ik heb een vreselijke off-day. Moe, komt me niks uit handen, ongesteld en dus een zeer lijf. Ik wil van alles maar kan me er niet toe zetten. Ik laat het ook maar gewoon. Zo de kinderen uit school halen en maar lekker samen op de bank film kijken.
Als het is wat het is, dan is dat wat het is.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 20 Apr 2017 13:16

Bazinga schreef:SO, misschien moet je vragen iemand met je mee te kijken, dan kan diegene je evt. een schop onder de hol geven als je wel te soft doet?

Lief van je Baz. Ik heb het mailtje net verstuurd. Mijn moeder was nog heel slim om te zeggen even de afschriften van de gemeenschappelijke rekening te downloaden. Hij heeft de rekening namelijk afgelopen week opgezegd ( zonder een machtiging van mij). Mocht hij moeilijk gaan doen, dan heb ik dat in elk geval nog achter de hand. Tevens krijgt hij pas zijn sleutel terug als ik al het geld heb.

Smakelijk eten vanavond met jullie kleine boef.

Raven

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 21 Apr 2017 05:48

Silly-One schreef:
Bazinga schreef:SO, misschien moet je vragen iemand met je mee te kijken, dan kan diegene je evt. een schop onder de hol geven als je wel te soft doet?

Lief van je Baz. Ik heb het mailtje net verstuurd. Mijn moeder was nog heel slim om te zeggen even de afschriften van de gemeenschappelijke rekening te downloaden. Hij heeft de rekening namelijk afgelopen week opgezegd ( zonder een machtiging van mij). Mocht hij moeilijk gaan doen, dan heb ik dat in elk geval nog achter de hand. Tevens krijgt hij pas zijn sleutel terug als ik al het geld heb.

Dat is raar dat het zonder machtiging van jou is gedaan. In principe moet dat niet kunnen. Ik heb namelijk een heel gedoe gehad om dr gezamenlijke rekening op te zeggen, omdat ex niet mee werkte

<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 21 Apr 2017 06:27

Raven schreef:
Silly-One schreef:

Dat is raar dat het zonder machtiging van jou is gedaan. In principe moet dat niet kunnen. Ik heb namelijk een heel gedoe gehad om dr gezamenlijke rekening op te zeggen, omdat ex niet mee werkte

Ik denk dat dat per bank verschilt (zal ongetwijfeld in de voorwaarden staan) want bij de ING kan dat wel is mij bij het afsluiten verteld (of ik kon hem alleen éénzijdig opzeggen omdat ik al eerste genoemd word bij die rekening) en bij de Rabo kan het ook.
If you never try, you'll never know!
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 21 Apr 2017 06:29

Scandic schreef:
Raven schreef:
Silly-One schreef:

Ik denk dat dat per bank verschilt (zal ongetwijfeld in de voorwaarden staan) want bij de ING kan dat wel is mij bij het afsluiten verteld (of ik kon hem alleen éénzijdig opzeggen omdat ik al eerste genoemd word bij die rekening) en bij de Rabo kan het ook.

Vreemd ik kon het juist niet bij de ING. Deden ze echt heel moeilijk over. We moesten allebei een handtekening zetten.

<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 21 Apr 2017 06:54

Ik heb mijn en/of rekening ook destijds zelf opgezegd bij de ING zonder handtekening van mijn ex.
<<

Anoniem281

Bericht 21 Apr 2017 07:06

Wij hebben nog geen half jaar geleden een gezamenlijke ING rekening geregeld en daar werd ook vermeld dat we 'm niet kunnen opzeggen zonder handtekening van de ander.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 21 Apr 2017 09:46

Ik zag gisteren op Instagram zo'n leuke blouse bij Elise van Chicks Love Food, dus ik stuurde een berichtje en kreeg gewoon meteen antwoord :smile: Dus heb hem besteld, vanavond komt mijn awesome cactusblouse binnen :banaan: Echt toppers die meiden van CLF, heb wel eens eerder iets gevraagd en super snel persoonlijk antwoord gekregen.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Bericht 21 Apr 2017 11:42

Haha vet tof Scandic. Welke blouse nou dan?

Misschien hangt het er met die rekening niet alleen vanaf waar maar ook wanneer je hem afgesloten hebt en oud het iets wat ze in de voorwaarden veranderd hebben..
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 21 Apr 2017 12:32

VorigeVolgende

Terug naar Algemeen