Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Maart roert zijn staart!

<<

Harley

Gebruikers-avatar

Noob

Bericht 01 Mrt 2017 16:29

Re: Maart roert zijn staart!

Jaa, laat die lente maar komen! Ik heb grotendeels vakantie in maart, dus ik hoop op niet al te veel regen. Verder lekker rustig aan, beetje opruimen en veel met vriendinnen afspreken.
<<

Anoniem250

Bericht 01 Mrt 2017 16:33

Omdat jullie zo enthousiast over maart zijn, vind ik dat ik maart eens opnieuw moet bekijken. Ik vind het namelijk met februari de stomste maand van het jaar. Omdat het in mijn hoofd al lente is, maar het weer meestal nog niet mee doet. Omdat ik mijn winterkleding niet meer leuk vind, maar het te koud is voor lentekleding, omdat ik het verzetten van de klok in het voorjaar vervelend vind. En de maand duurt zo lang. Mijn hoofd wil in maart al vanalles, maar meestal heb ik het koud en nog geen energie. Vanaf Pasen wordt het voor mij beter. Maar jullie houden van maart. Ik ga het dit jaar ook proberen enthousiaster te zijn over maart. Maar het zit diep hoor, ik vond het als kind al stom in maart jarig te zijn.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 01 Mrt 2017 16:37

HollyGolightly schreef:Omdat jullie zo enthousiast over maart zijn, vind ik dat ik maart eens opnieuw moet bekijken. Ik vind het namelijk met februari de stomste maand van het jaar. Omdat het in mijn hoofd al lente is, maar het weer meestal nog niet mee doet. Omdat ik mijn winterkleding niet meer leuk vind, maar het te koud is voor lentekleding, omdat ik het verzetten van de klok in het voorjaar vervelend vind. En de maand duurt zo lang. Mijn hoofd wil in maart al vanalles, maar meestal heb ik het koud en nog geen energie. Vanaf Pasen wordt het voor mij beter. Maar jullie houden van maart. Ik ga het dit jaar ook proberen enthousiaster te zijn over maart. Maar het zit diep hoor, ik vond het als kind al stom in maart jarig te zijn.

Maart is wel de opmars van alle dingen waar je zin in hebt, dus vanaf nu wordt alles beter!
<<

Anoniem210

Bericht 01 Mrt 2017 16:42

Ik heb zo'n zin in de lente. Vandaag al genoten van een voorproefje. Mijn zonnebril weer tevoorschijn gehaald, Heerlijk!

In maart vieren we een aantal verjaardagen van mensen die dichtbij mij staan. Ga ik mijn nieuwe jurk voor de bruiloft vinden en weten wij of we een zoon of dochter krijgen.
<<

Anoniem245

Bericht 01 Mrt 2017 16:43

Mijn maart begint in ieder geval al goed. Ik ben 'vandaag' 1,5 jaar samen met mijn vriend. Niet echt vandaag, onze dag is de 30e maar die heeft februari niet, dus hebben we 1 maart maar even aangehouden. En toevallig hadden we vandaag gepland om lekker uit eten en naar de bios te gaan. Naderhand stond ik er pas bij stil dat we 1,5 jaar samen zijn.
Verder geen bijzonderheden deze maand, hoop dat het langzaam lekker weer wordt, heb zin om een kopje koffie te drinken in de tuin.
Laatst gewijzigd door Anoniem245 op 01 Mrt 2017 18:24, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem210

Bericht 01 Mrt 2017 16:58

Afbeelding

Toepasselijk plaatje voor bij dit topic.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 01 Mrt 2017 17:56

Kira schreef:Mijn maart begint in ieder geval al goed. Ik ben 'vandaag' 1,5 jaar samen met mijn vriend. Niecht echt vandaag, onze dag is de 30e maar die heeft februari niet, dus hebben we 1 maart maar even aangehouden. En toevallig hadden we vandaag gepland on lekker uit eten en naar de bios te gaan. Naderhand stond ik er pas bij stil dat we 1,5 jaar samen zijn.
Verder geen bijzonderheden deze maand, hoop dat het langzaam lekker weer wordt, heb zin om een kopje koffie te driken in de tuin.

Gefeliciteerd! Wij zijn over precies twee weken anderhalf jaar samen en gaan dan ook uit eten :) Leuk dat het bij jullie ook nog zo goed gaat!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem245

Bericht 01 Mrt 2017 18:23

Bliss schreef:
Kira schreef:Mijn maart begint in ieder geval al goed. Ik ben 'vandaag' 1,5 jaar samen met mijn vriend. Niet echt vandaag, onze dag is de 30e maar die heeft februari niet, dus hebben we 1 maart maar even aangehouden. En toevallig hadden we vandaag gepland om lekker uit eten en naar de bios te gaan. Naderhand stond ik er pas bij stil dat we 1,5 jaar samen zijn.
Verder geen bijzonderheden deze maand, hoop dat het langzaam lekker weer wordt, heb zin om een kopje koffie te drinken in de tuin.

Gefeliciteerd! Wij zijn over precies twee weken anderhalf jaar samen en gaan dan ook uit eten :) Leuk dat het bij jullie ook nog zo goed gaat!

Ja met zijn ups en downs hoor! Vooral met twee kids van 10 is het niet altijd even makkelijk, net zoals het bij jullie ook niet altijd makkelijk is. Maar verder gaat het echt super goed en sinds de laatste dip gaat het alleen maar beter :love:
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 01 Mrt 2017 20:46

Ik vind maart een hoopvolle maand. De rek is wel uit de winter en er is weer licht (warmte) aan het eind van de tunnel. Ik begin maart altijd met mijn verjaardag. En ook een beetje mijn trouwdag, want we zijn 5 jaar geleden op schrikkeldag getrouwd en die is er nu niet!

Deze maand staan er veel leuke dingen op het programma:
Vrienden komen eten
We gaan werken aan de babykamer
Ik ga naar een mama-meeting
We gaan als gezin naar Brandweerman Sam
We hebben een weekje vakantie (nog niets specifieks gepland)
Mijn bedrijf heeft een bowling uitje georganiseerd

Oh ja! En dit is voorlopig mijn laatste volle werkmaand (ook niet helemaal natuurlijk met de vakantie erbij), volgende maand gaat mijn verlof in :thumbup:
Laatst gewijzigd door Fiederilsje op 01 Mrt 2017 20:52, in totaal 1 keer gewijzigd.
L2014 & H2017
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 01 Mrt 2017 20:49

Wij gaan verhuizen in maart! Over precies 3 weken vandaag, toch wel spannend. Ik ben hier niet veel geweest de laatste tijd, alles is in een stroomversnelling gegaan en we hebben het heel druk met de voorbereidingen. Maar we hebben er veel zin in :)
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

anoniem203

Bericht 01 Mrt 2017 20:51

Ik en mijn jongste zoon zijn jarig (3 en 33 jaar) en ik hoop dat ik mag zeggen dat ik 5 kilo ben afgevallen deze maand!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 01 Mrt 2017 21:23

Ik vergeet helemaal te noemen dat over twee weken de overdracht van mijn huis is en ik er dan officieel van af ben! :cheering:
❤ 7 juni 2018
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 01 Mrt 2017 21:48

Ik vind maart ook wel leuk hoor, dan is de echte winter voorbij! Daarnaast is mijn halve familie in maart jarig dus dat is altijd wel gezellig. Ik hoop dat dit een zonnige maand wordt waarin ik veel kan wandelen met mijn dochter. Vandaag heb ik een fietsstoeltje gekocht dus ook dat gaan we vast en zeker veel doen. Oh, en ik wil hardlopen weer oppakken.

Geel, de avond voor F's verjaardag heb ik heel hard gehuild en een veel te dure jurk gekocht, dat luchtte op. Ik heb besloten hier een traditie van te maken. Het komt vast wel goed hoor, probeer ook vooral te genieten van jullie dag en ben trots op jezelf! En op je man en kind, dat hebben jullie als gezin maar mooi bereikt samen!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 01 Mrt 2017 21:51

Ja ik vind maart ook een hoopvolle maand. Mooi gezegd mzcharlotte.
Lieve kleine man. 01-04-2017
Lief klein meisje. 22-09-2020

Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem221

Bericht 01 Mrt 2017 22:31

De maand maart staat in het teken van het oriënteren op het renoveren van de badkamer. We zijn vanmiddag zelfs naar de bouwmarkt gereden om ons te oriënteren op nieuwe binnendeuren/deurbeslag/badmeubel/greepjes voor de keuken/louvredeurtjes voor de washoek etc. Sinds we hebben gepraat draait het allemaal niet meer om verhuizen, maar juist om alles hier in huis goed te krijgen. Niet dat het verbouwen nu aan de orde is, want we zijn nu nog niet zover, maar als we zover zijn dan weten we ook erg goed wat we willen.

Verder wordt het lente! En ik kan niet wachten.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 01 Mrt 2017 22:43

Maart is hier een drukke maar leuke maand. Er staat al heel veel gepland!
- Paar dagen Ameland
- Een dansworkshop
- Naar een theatervoorstelling met mijn ouders en man
- Naar een klassieke muziekvoorstelling met mijn man
- Naar een voetbalwedstrijd met mijn man
- Een aantal afspraken met vrienden
<<

Fauve

Major Yipyapper

Bericht 01 Mrt 2017 22:48

Ik vind maart een lange, koude rotmaand.
In maart heb ik werkelijk helemaal niets leuks gepland staan en moet ik veel en hard werken.
Van mij mag deze maand heel gauw voorbij zijn.
04-2014
10-2015
<<

Anoniem252

Bericht 01 Mrt 2017 23:34

Bliss schreef:Ik vergeet helemaal te noemen dat over twee weken de overdracht van mijn huis is en ik er dan officieel van af ben! :cheering:

Bliss wat goed! Heb je er een mooie bedrag voor gekregen?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 01 Mrt 2017 23:35

Atelier Madame, wilde vanmiddag nog even op je reageren maar zat toen in de auto. Kan me voorstellen dat het raar is dat je oorspronkelijke uitgerekende datum nadert. Dat zal toch wel even confronterend zijn op die dag. Alvast sterkte. En hopelijk gauw een mooi bericht van jouw kant!
Lieve kleine man. 01-04-2017
Lief klein meisje. 22-09-2020

Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem197

Bericht 02 Mrt 2017 09:00

Mijn zoon is jarig dus dat is leuk. Verder niet echt iets op het programma staan.
Ik ben blij als de lente er weer is!
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 02 Mrt 2017 10:05

Jaa ik hou ook van maart! Mijn zoon is vandaag 4 maanden, niet te geloven hoe hard dat gaat. Ik haat het dat ik dat steeds zeg, maar het is gewoon echt zo. Voor mijn gevoel lag hij 5 minuten geleden voor het eerst op m'n borst, en nu gaat ie al bijna wortels eten.
Verder zijn deze maand m'n stiefvader en m'n oma jarig, oma wordt al 91! Dus dat gaan we gezellig vieren. En het mooie weer komt eraan, gister was (hier in Den Haag dan) de beste eerste maartdag ooit, zacht weer, lekker zonnetje, heerlijk. Vandaag iets minder helaas, maar goed.

Ddl, gefeliciteerd!

♥♥

insta: perron.26
<<

Brooke

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 03 Mrt 2017 10:01

Mooie leeftijd Elliot 91! Leuk vooruitzicht.

Ik heb niks bijzonders op de planning volgens mij deze maand. Hoop wat meer zon te zien dat wel. Oja de 18e heeft mijn man een verrassing, dus ben benieuwd.
Sterretje december 2012

19-10-2013 & 27-07-2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 03 Mrt 2017 21:23

Atelier Madame schreef:
Bliss schreef:Ik vergeet helemaal te noemen dat over twee weken de overdracht van mijn huis is en ik er dan officieel van af ben! :cheering:

Bliss wat goed! Heb je er een mooie bedrag voor gekregen?

€ 5.000 boven de vraagprijs, waarmee ik precies quitte speel. Zooo blij mee, dit was echt tegen alle verwachtingen in!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem192

Bericht 03 Mrt 2017 21:53

Ik ga naar de Lion King! En verder eigenlijk niks gepland in Maart, even pas op de plaats en vooral hopen dat mijn vriend zich wat beter gaat voelen, of dat er een oplossing op/met zijn werk komt.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 03 Mrt 2017 21:53

Wat fijn Bliss!

Hier geen spannende plannen deze maand. Vooral veel werken. En als ik niet in het weekend hoef te werken, moet mijn man dat. Dat was het wel zo'n beetje, haha.
❤ augustus 2015
❤ juni 2018
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen