Kleertjes in commode/kast organiseren

Ik heb vandaag de commode ingeruimd. Op maat en soort kleding gesorteerd en dat netjes opgeborgen. Ik heb echt m'n best gedaan, maar vind het nog steeds een beetje slordig. Ik ga het -geheel in mijn stijl- natuurlijk gewoon even laten zien:
Maar 50 links en maat 56 rechts:

En een verdieping lager maat 62 en klein beetje 68 (daar heb ik logischerwijs nog niet echt veel in):

Ik heb nog vijf andere pakjes ongeveer in grotere maten, die liggen nog in de grote Pax kast te wachten tot het past. Ook hebben we een klein hanggedeelte in de Pax kast maar daar heb ik geen foto van. Ik heb trouwens ook drie bakjes voor sokjes, slofjes, mutsjes en slabjes. Die komen nog op een plankje boven de commode maar plankje ligt nog bij de Ikea

En het andere deel van de commode wordt gebruikt voor luiers, doeken, etc, daar wil ik ook nog bakken voor kopen, dat lijkt me handig.
Maar goed, die commode dus. Hebben jullie dat op een handigere manier gedaan? Ik ben geen opvouwkoningin, meestal is het niet zo netjes. Gebruiken jullie iets van dividers om alles netjes te houden? Bakjes? Hoe houd je de kleding netjes of is het al snel een chaos? Dit soort bakken kan ik natuurlijk zo halen bij de Ikea als ik daar toch nog heen ga:
Foto's van jullie handig ingerichte commodes of kasten mogen (graag)!