Wat je eventueel kan doen met die bakjes van de Ikea in zo'n lade is shirtjes, rompers, broekjes, etc. rechtop leggen, zodat je in één oogopslag ziet welke er liggen en welke je wil pakken. Mijn ervaring is geweest dat er steeds meer shirtjes onderop bleven liggen en zo ongedragen bleven, omdat ik geen zin had een hele stapel door te zoeken of ze gewoonweg over het hoofd zag als ze op zo'n stapel lagen. Als mijn vriend ook iets zocht, lag de hele stapel steeds overhoop

Ik ben ze na een tijdje rechtop gaan leggen en doe dat nog steeds met bepaalde dingen. Wellicht zijn de stapeltjes nu nog wat klein, maar die worden vanzelf groter.
Van links naar rechts (boven): hemden, onderbroeken, maillots, leggings. Die bakjes voor de sokken zijn ook ideaal. Dat stapeltje links onderin de hoek zijn overigens te kleine sokken en sokken waarvan de andere mist

In de hoop dat ik die ooit nog tegenkom.

In de lade onder deze liggen N.'s rokjes en korte broekjes ook zo naast elkaar. Haar pyjama's liggen wel op een stapel, maar ook daarbij merk ik: de bovenste pyjama's vind ik steeds weer terug in de was en de onderste pyjama's blijven maar liggen. Denk dat ik die stapel zometeen maar eens omdraai.