Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Kleertjes in commode/kast organiseren

<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 18 Feb 2017 13:08

Re: Kleertjes in commode/kast organiseren

Spencer schreef:Ik verschoon overigens vrijwel nooit beneden. Goed voor de zwangerschap kilo's, wat vaker trap lopen.

Ik heb ook geen spullen beneden liggen, precies om die reden!
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 18 Feb 2017 13:26

Wat je eventueel kan doen met die bakjes van de Ikea in zo'n lade is shirtjes, rompers, broekjes, etc. rechtop leggen, zodat je in één oogopslag ziet welke er liggen en welke je wil pakken. Mijn ervaring is geweest dat er steeds meer shirtjes onderop bleven liggen en zo ongedragen bleven, omdat ik geen zin had een hele stapel door te zoeken of ze gewoonweg over het hoofd zag als ze op zo'n stapel lagen. Als mijn vriend ook iets zocht, lag de hele stapel steeds overhoop :smile: Ik ben ze na een tijdje rechtop gaan leggen en doe dat nog steeds met bepaalde dingen. Wellicht zijn de stapeltjes nu nog wat klein, maar die worden vanzelf groter.

Van links naar rechts (boven): hemden, onderbroeken, maillots, leggings. Die bakjes voor de sokken zijn ook ideaal. Dat stapeltje links onderin de hoek zijn overigens te kleine sokken en sokken waarvan de andere mist :palm: In de hoop dat ik die ooit nog tegenkom.

Afbeelding

In de lade onder deze liggen N.'s rokjes en korte broekjes ook zo naast elkaar. Haar pyjama's liggen wel op een stapel, maar ook daarbij merk ik: de bovenste pyjama's vind ik steeds weer terug in de was en de onderste pyjama's blijven maar liggen. Denk dat ik die stapel zometeen maar eens omdraai.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 18 Feb 2017 13:31

Dat is inderdaad wel heel slim Parisienne. Want ik had nu al de leukste dingetjes bovenop gelegd, gewoon omdat het leuk is. Maar ik weet van mezelf ook dat je de onderste dingen nooit pakt. Ik ga denk ik inderdaad sowieso maar wat van die Ikea bakjes halen. Als ik ze niet voor de commode gebruik, dan komen ze vast ergens anders wel van pas!
Let's discover the world together.

Afbeelding

Afbeelding
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 18 Feb 2017 13:36

Ja precies. Het kan overigens vast ook met andere bakjes. Maar hierin passen voorlopig (hier nu dus al 6 jaar) alle broekjes, leggings, shirtjes, etc. dubbelgevouwen nog netjes naast elkaar qua lengte. Dus qua formaat zijn deze wel ideaal.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 18 Feb 2017 14:09

Ik rouleer door de kast af en toe haha. Heb nu op de commode wat setjes neergelegd waarvan ik wil dat ze die in elk geval nog aan kan voor ze te groot is. Oplossing van parisienne is wel handig!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 18 Feb 2017 17:04

Ik maakte meestal stapeltjes en legde schone dingen onderop. Niet altijd even handig werken, maar zo kwam wel alles aan de beurt. Al zijn er altijd wel setjes die je vaker pakt, maar zo kon ik voorkomen dat toch zoveel mogelijk alles aan de beurt kwam. Maar zoals Parisienne het heeft is eigenlijk ook wel erg handig zeg!
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen