Wij hebben in de lades van de commode de rompers en sokjes. Die waren ooit netjes geordend, maar Tobias is zo'n galbak als-ie op 't aankleedkussen ligt (draaien, omhoog komen, dingen pakken enz.) dat ik gewoon snel een romper uit de la gris en al yolo'end 't kind aankleedt en de rest doe ik vaak beneden :')
In de tweede la liggen de hydrofiele doeken, washandjes, spuugdoekjes en een mandje met sokjes, maar ook een mandje met zetpillen, neusspray en dat soort meuk. In de onderste la liggen nog cadeautjes want ik had een la over en een berg speelgoed dat we gekregen hebben en k wist niet waar ik 't kwijt moest...
Op de plank boven de commode liggen luiers, de thermometer, sudocrème etc.
In de kledingkast; we hebben 2 deuren, één deur met hangruimte erachter en de ander met 3 planken en er zit een la onder. In de la hebben we beddengoed liggen, omdat je die weinig gebruikt, vond ik. In de hangruimte hangt één overhemd maar die vind ik lelijk en ga ik nog weggooien en dan is-ie leeg. Onder 't hanggedeelte staan twee verpakkingen luiers en de doekjes.
De 3 planken; bovenste plank is te kleine meuk die ik vooral richting Elliot duw steeds

Middelste plank liggen z'n huidige kleertjes en onderop te grote kleding. Ik dacht dat k overal heel lang mee zou doen.. Hoe naïef van mij. Dus nu laat ik 't gewoon op een hoop liggen en ik zie 't wel hoe lang-ie nu met deze maat doet.
Lange reactie waar je weinig aan hebt volgens mij

Ik maak wel foto thuis