Re: Make-up vragen
Elle ik vind die van Too faced fijn.
Elle123 schreef:Ik heb ook een vraag. Welke oogschaduwbasis werkt bij jullie? Ik heb er een van Hema, maar mijn oogschaduw gaat toch creasen. Ik gebruik niet vaak oogschaduw, dus die basis moet ik ook altijd halfvol weggooien als hij weer te oud of uitgedroogd is.
Caro schreef:Ja daar heb ik dus geen last van Carrie! Het was bij mij ook meer als oplossing omdat ik geen goede kon vinden en eigenlijk doet deze het best prima.
Caulfield schreef:Die van UD is echt heftig ja! Maar die maakt het wel intenser, en ze hebben ook verschillende varianten.
Ik ben wel fan van dat ding van Benefit, kom, hoe heet ie, zowel voor concealer als oogschaduw.
Caulfield schreef:Bij mij creast er ook niks Caro; heeft met de vettigheid van je oogleden te maken geloof ik. Ik gebruik weleens primer die mijn oogschaduw wat intenser maakt en ervoor zorgt dat het langer blijft zitten.
Phoebe schreef:Ik gebruik een oogschaduw primer van Catrice, m'n oogmakeup blijft supergoed zitten daardoor!
En vandaag in 1 keer goede winged eyeliner gezet, today is gonna be a good day!
Carrie schreef:Caulfield schreef:Bij mij creast er ook niks Caro; heeft met de vettigheid van je oogleden te maken geloof ik. Ik gebruik weleens primer die mijn oogschaduw wat intenser maakt en ervoor zorgt dat het langer blijft zitten.
Ik heb inderdaad vrij vettige oogleden. Heerlijk als je dat niet hebt! Nouja heerlijk is ook weer zo overdreven: prettig dan.
Caulfield schreef:Ik zelf ook niet![]()
Komt er ooit nog een makkelijke snelle manier om je foto's te delen op het forum vanaf een mobiel apparaat? Ik HAAT photobucket en met Google photos lukt het niet. Nu voel ik me oud en triest en lelijk. Terwijl ik juist wilde laten zien hoe goed m'n wing was gelukt vandaag!
Caulfield schreef:Maar in welke app doe jij dat? Niet Google Photos zeker?
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers