Re: Jouw provider?
Telefoon: Youfone
Prosecco schreef:Ziggo. Het voordeel is dat ze Formule 1 uitzenden, het nadeel is dat het een stel oplichters zijn.
Mizz_S schreef:Prosecco schreef:Ziggo. Het voordeel is dat ze Formule 1 uitzenden, het nadeel is dat het een stel oplichters zijn.
Wat een aparte reactie. Waarom vind je het oplichters dan? En wat ik niet snap, als je het oplichters vindt, waarom stap je dan niet gewoon over?
TwistedAngel schreef:Katrien, wij hadden ook constant problemen met het wifi, gaf de telefoon of laptop volop wifi aan deed hij het gewoon echt niet, alleen na resetten. 5x op een dag werd mij gewoon teveel.Via telefonische klantenservice en bij zo'n ziggo bus geen gehoor naar onze klacht en we moesten naar n nieuwe modem kopen.. toen heb ik maar via twitter klacht een ingediend, hebben ze het eerst op afstand getest, leek er niets aan de hand te zijn. Toch kregen we de volgende dag een nieuwe modem (gratis) opgestuurd en hebben we sindsdien geen enkele dag problemen meer gehad.
Geef niet op, misschien ook maar eens proberen... ( en anders lift je maar mee met onze super wifi)
Ow dat het verschrikkelijk duur is ben ik ook wel met je eens.. verdorie zeg!
Terug naar Huisje, boompje, beestje
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers