Re: Laatst gekocht voor de kinderen -topic

-Ieniemienie- schreef:Liadan schreef:Ieniemienie, ik zie dat jij dat jurkje in het roze hebt gekocht. Heeft M. het al aan gehad? Y. kreeg het niet over haar hoofd heen (en ze heeft geen groot hoofd), ik heb een stukje bij de hals los moeten maken zodat haar hoofd erin kan, nu nog even kijken hoe ik dat weer netjes maak....
Nee ze heeft hem nog niet gepast. Ga ik gelijk zaterdag even doen (morgen werk ik)
Voor ik de kaartjes eraf haal. Ben benieuwd. Zou wel jammer zijn, best een leuk jurkje voor dat geld.
Welke maat heb je? Hier 110/116.
Parel schreef:Ik dacht dat ik gereageerd had... Leuk liadan!
Mini, waar is dat gorgeous tijgerprint dingetje van?
Brooke schreef:O wat schattig jurkje Linnie! Die vind ook echt heel leuk!
Ik kan nooit meedoen met dit topic..Ik heb geloof ik voor ik ben bevallen voor het laatst wat gekocht aan kleding voor mijn dochter. Heb zoveel kleertje gekregen in maatje 62 dat ik ze nu al bij dochter moet aantrekken ook al is het nog iets te groot, anders kan ze die kleren straks niet eens meer aan als het warmer wordt haha (zijn winterkleertjes voor het grootste gedeelte).
MissD schreef:Leuk Parisienne, ben helemaal weg van next. En nu ik weet dat ons volgende kindje ook een meisje word kan ik weer bestellen.
Tangerine schreef:Is dat dan al voor volgende winter HappyDobby?
Happydobby schreef:Tangerine schreef:Is dat dan al voor volgende winter HappyDobby?
Ja de oudste groeit niet meer zo hard dus ik durfde het wel te kopen.
Terug naar Zwangerschap & kinderen
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers