Re: Laatst gekocht voor de kinderen -topic
Hijis erg gaaf, maar valt idd erg groot en ook wel erg breed vind ik.
♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡
Parel schreef:Ik denk dat dat te maken heeft met wat je aanschaft. Van wat ik zag valt dit gewoon normaal, het borgvest breed, daarom heb ik een maat groter genomen.
Parel schreef:Oh meen je dat? Ik heb hem in 98 genomen, maar ik vind het wel leuk dat hij baggy is eigenlijk.
Ik zie het vanzelf, anders gaat ie nog de kast in.
Sun schreef:Leuk Jans, dat grijze broekje van noppies heeft mijn zoontje ook, staat hem erg leuk.
Parel schreef:Oh meen je dat? Ik heb hem in 98 genomen, maar ik vind het wel leuk dat hij baggy is eigenlijk.
Ik zie het vanzelf, anders gaat ie nog de kast in.
Pinkel schreef:Hier ook lekker geshopt! Zal even kijken of ik de plaatjes van C&A geplakt krijg hier.
Deze heb ik net nog online besteld, want die hadden ze niet meer in haar maat in de winkel en wilde hem erg graag hebben!![]()
Als iemand weet hoe ik ze groter krijg, dan hoor ik het graag, want dit is wel erg klein.
Blue Phone schreef:Pinkel schreef:Hier ook lekker geshopt! Zal even kijken of ik de plaatjes van C&A geplakt krijg hier.
Deze heb ik net nog online besteld, want die hadden ze niet meer in haar maat in de winkel en wilde hem erg graag hebben!
Als iemand weet hoe ik ze groter krijg, dan hoor ik het graag, want dit is wel erg klein.
Als je nog een keer op de afbeelding klikt op de site, opent 'ie in het groot. Is wel weer wat aan de grote kant, maar iig beter te zien dan op de mini plaatjes ;)
MissD schreef:Leuke dingen he Aimee. Ik had al wat voor mijn zusje en voor tess en de baby gezien.
Baalde echt dus ga zo opnieuw beginnen.
Terug naar Zwangerschap & kinderen
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers