Re: Laatst gekocht voor de kinderen -topic
Printje schreef:De, hoogstwaarschijnlijke, verjaardagsoutfit van N:
Lief T.ess heeft hem gehad voor Sinterklaas van mijn ouders. Staat haar wel lief al zeg ik het zelf.
Printje schreef:De, hoogstwaarschijnlijke, verjaardagsoutfit van N:
Funk schreef:Wat een superleuk setje!!! Ik ben ook benieuwd waarvan en vanaf welke maat!:)
Funk schreef:Wat een superleuk setje!!! Ik ben ook benieuwd waarvan en vanaf welke maat!:)
Printje schreef:Heb ik eigenlijk niet goed voor gekeken. Er is me niets echt opgevallen.
Printje schreef:Nee he, maar af en toe hebben ze echt zo'n leuke dingen. Je moet er echt tegenaan lopen en soms vind ik het echt niets maar af en toe... en de prijs daarvoor kan je het al helemaaaaaaaal niet laten hangen hahaha.
Funk schreef:Printje schreef:Nee he, maar af en toe hebben ze echt zo'n leuke dingen. Je moet er echt tegenaan lopen en soms vind ik het echt niets maar af en toe... en de prijs daarvoor kan je het al helemaaaaaaaal niet laten hangen hahaha.
Ben wel benieuwd naar de prijs. ;) niet dat dat nou zo schokkend zal zijn bij de zeeman! Ze verkopen het echt als 1 set?
Printje schreef:Funk schreef:Printje schreef:Nee he, maar af en toe hebben ze echt zo'n leuke dingen. Je moet er echt tegenaan lopen en soms vind ik het echt niets maar af en toe... en de prijs daarvoor kan je het al helemaaaaaaaal niet laten hangen hahaha.
Ben wel benieuwd naar de prijs. ;) niet dat dat nou zo schokkend zal zijn bij de zeeman! Ze verkopen het echt als 1 set?
Ja het is 1 setje. Vestje en rokje zitten ook vast aan elkaar. Het was 7.99
Happydobby schreef:@studiebol, waar?
Terug naar Zwangerschap & kinderen
Gebruikers in dit forum: Snirp