Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!
Joh, het is en blijft een kind hoor, al ragt ze ze helemaal af, geen probleem. Ze heeft wel sneakers voor naar de speeltuin en de crèche enzo, deze zijn meer voor als ik erbij ben, ik vet ze goed in, dan zien we het vanzelf. Er zijn niet echt laarzen meer met stootrand, kwam ik achter.
haha ik heb een keer een moeder gehad ( in mijn klas) die was helemaal boos dat die schoenen na twee weken? al helemaal beschadigd waren. Dat kind had ze ook de hele dag aan, zowel thuis als op school, en dan kroop nogal bij het spelen.
Maar ik vind hetzelfde hoor, het is een kind laat lekker doen.
Eigenlijk had ze geen winterjas nodig maar ik vond hem zo schattig. Kwam hem tegen voor een spotprijsje in een tweedehands zaakje in Leiden. Ook de slofjes heb ik daar gekocht en een teddy winterslaapzak, maar daar heb ik geen foto van.
Ik vind henk wisselend vallen. Laatst leuke shirtjes gekocht die zaten goed. en een setje bestaand uit een rokje, legging en shirtje. VEEEEEL te groot. Legging was net een pyjama broek.