Vandaag ook weer lekker geshopt voor ons meisje! Ze zit nu inmiddels in maatje 68 met alles, en daar had ik maar 2 setjes van en een paar losse shirtjes.
Vandaag lekker geslaagd bij de Zeeman. Een aqua blauw, paars en een rood shirt met een printje met 3 in bijpassende kleur leggings. Ze heeft ook nog een spijker minirokje, overgooier, en tuinbroek, dus daar kunnen de shirts ook leuk op.
@ Printje:
Ik vond dat gebreide jurkje van jou erg leuk, net zoals die legging met die hartjes, maar beide kon ik hier bij ons niet vinden.

Bij ons hadden ze zelfs amper maillots in L haar maat. Gelukkig zit er hier in de buurt nog een Zeeman die een stuk groter is, dus daar ga ik van de week gewoon even kijken.
En mijn mei tai is ook binnen!

Ik had hem gisteren besteld en vanmiddag werd hij bezorgd. Toen heel even dochter erin proberen te doen, en ik had het eigenlijk zo voor elkaar! Zo hebben we even door het huis gelopen samen en ze vond het erg gezellig zo dicht tegen mama aan. En voor mij voelde het ook niet zwaar aan qua gewicht en dat terwijl ze nu ruim 7.5 kilo weegt! Morgen gaan we een stuk wandelen en dan neem ik haar mee in de mei tai, nemen ook voor de zekerheid de wandelwagen mee hoor.