Fles: van speen 1 naar 2

Elliot schreef:Ik ben naar speen 2 overgestapt toen ik de flessen ging verdikken met johannesbroodpitmeel.
Jip schreef:Sorry dat ik inbreek en mijn vraag hier stel. Misschien moet ik ook maar naar een andere speen. Ze drinkend nog uit 0. Doet soms een uur over een fles, maar soms ook maar 20 minuten. Ze laat veel eruit lopen en drinkt gulzig en verslikt zich ook. Zou maat 1 dan niet te snel gaan?
Niekske schreef:Dankjewel voor jullie reacties, ik had niet verwacht dat speen 1 zo lang gebruikt werd eigenlijk.
Het punt dat de tepel ook niet veranderd is zeker waar, alleen zie ik met kolven wel dat daar 'meer gaatjes' in zittenen speen 1 heeft er maar eentje. Over een fles doet ze langer dan over een voeding aan de borst, maar aan de borst verslikt ze zich ook vaker... ik kijk nog even, misschien gaan we het gewoon een keer proberen.
Jip, ik dacht dat speen 0 alleen is om pasgeboren baby's te leren zuigen. Ik had één flesje met speen 0 uit een cadeaudoos (60 ml flesje van avent) en zodra ze meer ging drinken (na 2-3 weken) zijn we overgegaan naar speen 1.
Terug naar Zwangerschap & kinderen
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers