Hoe trek jij je bh aan?
Dus nu vroeg ik me af, hoe doen jullie je bh altijd aan en waarom? En hoe doe je hem dan uit? Ook achterstevoren? En ben je je bewust van het feit dat dat rondtrekken funest is voor de rek van je band?
Alibi schreef:Gewoon armen er door, borsten erin en op de rug sluiten. Openen ook op de rug.
Ik snap ook niet hoe je dat niet kan. Ik vind het aan de voorkant sluiten, omdraaien en dan je armen er nog eens door zien te krijgen veel moeilijker. Het zit dan ook nooit goed genoeg naar mijn zin.
Whatever schreef:Alibi schreef:Gewoon armen er door, borsten erin en op de rug sluiten. Openen ook op de rug.
Ik snap ook niet hoe je dat niet kan. Ik vind het aan de voorkant sluiten, omdraaien en dan je armen er nog eens door zien te krijgen veel moeilijker. Het zit dan ook nooit goed genoeg naar mijn zin.
Haha finally!![]()
Ja ik vroeg me net ook af, zit ie dan niet vaak net scheef? Dat je hem niet helemaal goed ronddraait?
Cotton schreef:Whatever schreef:Alibi schreef:Gewoon armen er door, borsten erin en op de rug sluiten. Openen ook op de rug.
Haha finally!![]()
Ja ik vroeg me net ook af, zit ie dan niet vaak net scheef? Dat je hem niet helemaal goed ronddraait?
Nee? De boobs moeten er toch in? Dat gaat toch niet alsie scheef zit?
Alibi schreef:Maar als je de ruimte hebt om je bh te draaien, je armen erdoor te doen etc. Dan kan je bh toch nooit zo goed zitten zoals het hoort?
Alibi schreef:Maar als je de ruimte hebt om je bh te draaien, je armen erdoor te doen etc. Dan kan je bh toch nooit zo goed zitten zoals het hoort?
Whatever schreef:Alibi schreef:Maar als je de ruimte hebt om je bh te draaien, je armen erdoor te doen etc. Dan kan je bh toch nooit zo goed zitten zoals het hoort?
Dat snap ik inderdaad ook niet helemaal, is je omvang niet te groot? Kruipt ie niet op? Mijn bh zou ik niet echt makkelijk aangenaam even kunnen draaien als ie dichtzit, dat is echt wel aan tweekanten trekken/rekken en dan draaien krachtwerk denk ik..Ik ga het morgen als experiment juist eens achterstevoren proberen!
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers