Re: Waar baal jij op dit moment van?
Dee, beterschap!
Oh Rebecca, ik heb met je te doen! Hopelijk begint de bevalling nu heel snel en ben je heel gauw weer thuis met je gezin

30 december 2015
11 juni 2019
Bazinga schreef:Oh lord ik las te snel en las poepen in plaats van poeren.
Mss kun je dat in je achterhoofd houden, dat het altijd erger kan?
Maple schreef:Dat ik straks naar de tandarts moet en die man onder m'n tandvlees gaat poeren om daar de boel schoon te krijgen. Ik heb echt geen idee hoe die behandeling werkt (ik heb een tijdje terug gegoogled en kwam op hele nare dingen uit, nooit doen dus, maar ik begreep van Cotton wel dat het mee moest vallen) maar het lijkt me zo enorm naar en pijnlijk, dus ik knijp 'm wel een beetje
Maple schreef:Dat ik straks naar de tandarts moet en die man onder m'n tandvlees gaat poeren om daar de boel schoon te krijgen. Ik heb echt geen idee hoe die behandeling werkt (ik heb een tijdje terug gegoogled en kwam op hele nare dingen uit, nooit doen dus, maar ik begreep van Cotton wel dat het mee moest vallen) maar het lijkt me zo enorm naar en pijnlijk, dus ik knijp 'm wel een beetje
Exogenesis schreef:Ajakkes Burn, dat zijn vervelend spannende dingen. Lijkt me erg naar om zo lang in het ziekenhuis te moeten blijven. Maar 30 weken is echt nog heel vroeg, dus hopelijk kan de baby nog een paar weken veilig blijven zitten.
Lot schreef:Zat in die rugzak je OV dan Bliss? Vervelend zeg! Dat zijn van die dingen die gebeuren als je hoofd veel te vol zit. Misschien even pas op de plaats maken en in de avond NIKS doen (zal je vast al wel doen). En proberen wat rustiger te worden, een ding tegelijk te doen met volle aandacht. Even terug tot jezelf te komen.
Klinkt vast heel zweverig, maar ik heb ook wel is dat ik alles laat vallen of alles me 2x meer moeite kost omdat ik er met mijn hoofd niet bij ben of alles veel te snel wil doen. Daar word ik dan weer boos en gefrustreerd van, dat lukt het me wel is om even tot 20 te tellen en dan gaat alles ineens weer veel soepeler.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers