Re: Waar baal jij op dit moment van? #2
Burn schreef:Van deze hele dag, gadver.
Knuffel lieverd..
Burn schreef:Van deze hele dag, gadver.
Caro schreef:Alibi schreef:Caro; krijgt de ex van je partner toeslag?
Ze zit in de bijstand dus ik ga ervanuit dat ze toeslagen krijgt ja. En ze begint in maart met werken, ze zou 36 uur weer gaan werken dus hoe het dan zit weet ik niet. Eerst moet ze de baan maar eens volhouden, maar anders zal ze wederom de bijstand ingaan.
Caro schreef:Dit is een toekomstige berekening, op basis van het feit dat ik me verveelde op het werk en me eens ging verdiepen in de kosten/ opvanmogelijkheden etc etc :-D.
Oreo schreef:Kinderopvang is schijtduurWe zitten nu 4 dagen (8 dagdelen) per week op 2 kdv's. Ene kdv kost 7,03 per uur, het andere 7,30 per uur. We krijgen niet over alle uren toeslag (stom!) en betalen onder de streep zo'n €700,- pm zelf. Ik vind het véél geld! BSO kosten zullen in de toekomst ook hoog zijn vrees ik, aangezien dat om sowieso 4 dagen de hele middag zal gaan.
Caro schreef:Ja dat was mijn intuitie ook Alibi. En het meest logische ook gewoon :-).
Oh en Pompoen: ja, ik heb de rekentool gebruikt en ja ik weet de kosten per uur. Het is niet anders, we zullen per maand voor drie dagen opvang net geen 1000 euro betalen en daarvan krijgen we ongeveer 300 terug. Dus dat is een complete hypotheek er eventjes bij ;-). En dat was ook oprecht geen probleem geweest, maar vanwege de alimentatie die al betaald wordt, wordt het voor ons gewoon krapper. Want die mag je niet van je verzamelinkomen aftrekken.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers